Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BKE] Dziwna sytuacja doradźcie - Błąd 16618


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Panowie doradźcie co może być przyczyna przeładowania turbo. Od kilku dni przy mocnym wciśnięciu gazu wpada w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 16618 Regulacja ciśnienia doładowania przekroczona górna granica. Auto to AUDI A4 B7 1.9 TDI BKE. Dodam że nie mogę zrobić logów dynamicznych do 4200 obr, auto wrzuca tryb już przy 3,200 czy 3,400 zamieszczę log który udało mi się zrobić przy czym wyrwało mi rurę od intercoolera..  

 

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_964I78z.html (tryb awaryjny)

Opublikowano

W tym silniku przyczyną przeładowania może być albo turbina, albo N75 :hi:

Jakoś inne przyczyny które mogły by wywoływać przeładowanie nie przychodzą mi do głowy ..:naughty:

Oczywiście pod warunkiem że nikt nie grzebał w przewodach podciśnienia i ich źle nie podłączył :P

 

Opublikowano

Zerknij na stan przewodow podcisnieniowych idacych do n75 a nastepnoe do turbo.

Odepnij tez wtyczke od czujnika cisnienia doladowania i sprawdz czy auto muli od nizszych obrotow

Opublikowano
14 godzin temu, adadur napisał:

Zerknij na stan przewodow podcisnieniowych idacych do n75 a nastepnoe do turbo.

Odepnij tez wtyczke od czujnika cisnienia doladowania i sprawdz czy auto muli od nizszych obrotow

Kolego przewody jak nóweczki wszystko poodłączane jak książka pisze. Faktyczne po odpięciu czujnika ciśnienia doładowania  auto z dołu jak i do góry nie przyspiesza tylko sobie pełza. Do N75 kiedyś sie dobierałem ale była czysta ta membrana i wszystko podłączone jak było wcześniej..

Opublikowano

Na tym logu to akurat jest niedoładowanie :P chyba, że na checku go robiłeś ? Zrób loga po skasowaniu błędu i grupy 003+008+011 razem. 

Spróbuj na 4tym biegu zrobić, powinno wolniej narastać ciśnienie... 

Dorzuć BS 011

Opublikowano
19 minut temu, kamil-vag napisał:

Na tym logu to akurat jest niedoładowanie :P chyba, że na checku go robiłeś ? Zrób loga po skasowaniu błędu i grupy 003+008+011 razem. 

Spróbuj na 4tym biegu zrobić, powinno wolniej narastać ciśnienie... 

Dorzuć BS 011

Tak to było na checku tylko odpaliłem ponownie i znowu ogień. jutro wrzuce bo zaraz lece w trase. a nie bedzie przeszkadzało jak zloguje ale tylko do tych 3,500 obr ??

Opublikowano

Powinno wystarczyć, ale zrób pełny log z momentem odcinki... 

Opublikowano

NoeZerknij na stan przewodow podcisnieniowych idacych do n75 a nastepnoe do turbo.

Odepnij tez wtyczke od czujnika cisnienia doladowania i sprawdz czy auto muli od nizszych obrotow

Opublikowano

Skasuj wszystkie bledy. Zrob logi jak powyzej odcinke odrazu da sie dojrzec. No na staw sie na czyszczenie lub regeneracje turbo

Opublikowano
W dniu 3.08.2018 o 14:39, kamil-vag napisał:

Powinno wystarczyć, ale zrób pełny log z momentem odcinki... 

Kamilu jestem właśnie po zrobieniu logów, takich jak pisałeś. Zrobiłem razem 003+008+011 i silnik zakręcił się do jakiś 3200 obrotów i wpadł w tryb awaryjny. Skasowałem ponownie błędy i zrobiłem na 4 biegu grupę 011, auto przy mniej więcej takich samych obrotach wpadło w tryb awaryjny.  Co sądzisz o tych logach?

 

http://www.vaglogi.pl/log-011_O001BcU.html

http://www.vaglogi.pl/log-003_008_011_KEEI7y.html

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej pisał, turbo na stół i do czyszczenia geometria... 

Opublikowano
1 minutę temu, kamil-vag napisał:

Tak jak kolega wyżej pisał, turbo na stół i do czyszczenia geometria... 

to przeladowuje czy niedoldowuje??

Opublikowano

Przeładowuje na maksa... Przepływ powietrza adekwatnie wysoki do ciśnienia, także to nie jest wina MAP czy MAF sensora... 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Przeładowuje na maksa... Przepływ powietrza adekwatnie wysoki do ciśnienia, także to nie jest wina MAP czy MAF sensora... 

okej dzieki za info, w wolnym dniu zrzuce turbawke oddam do czyszczenia i odezwe się po operacji. wieeelkie dzieki ;)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.08.2018 o 20:42, kamil-vag napisał:

Ok, jestem poo czyszczeniu i wymianie uszczelnień. Śmiga jak nowa wielkie dzieki.. ;)

 

Edytowane przez kamilkiero

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...