frezergt Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 w sklepie getem napewno taniej kupisz , sprawdź sobie jaka cenę mają
cysiek18 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 (edytowane) 23 godziny temu, b.i.a.l.y napisał: Dzięki. 100zł za wkładki i oringi jeszcze przeboleję ?. Trochę kasy już poszło (rozrząd, turbina, dv, ezektor, parę pierdół od odmy, o tyle dobrze, że wszystko wymieniłem sam to chociaż zaoszczędziłem na mechanikach) a nie przewidywałem takich wydatków zaraz po zakupie samochodu. I co z tym przeładowaniem? Niesie to jakieś konsekwencje? Z chęcią bym tak zostawił bo nieźle się zbiera. Jak doprowadzę silnik do ładu i odbiję się trochę finansowo to chciałbym zrobić go na okolice 190 może 200KM i przy tej mocy to niby trzeba zmienić wtryski i intercooler więc trochę kasy też trzeba przygotować. 20 PLN sztuka w ASO. O-ring kup w sklepie z uszczelnieniami bo cena w ASO powala. Znalazłem z materiału FPM za około 1 PLN za sztukę Edytowane 26 Sierpnia 2018 przez cysiek18
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 23 godziny temu, b.i.a.l.y napisał: I co z tym przeładowaniem? Zrób log turbo z odpiętą wtyczką od n75. Jak będzie ok to będziesz szukał winy gdzie indziej ?
b.i.a.l.y Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 3 godziny temu, przem8 napisał: Zrób log turbo z odpiętą wtyczką od n75. Jak będzie ok to będziesz szukał winy gdzie indziej ? Rozchodzi się o to, że jak takie przeładowanie nie niesie ze sobą jakichś negatywnych skutków to chętnie bym tak zostawił, bo auto nieźle się zbiera ?
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Póki nie wyskakuje błąd o przeładowaniu to nic się nie powinno dziać.
b.i.a.l.y Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 18 minut temu, przem8 napisał: Póki nie wyskakuje błąd o przeładowaniu to nic się nie powinno dziać. Dzięki, na taka odpowiedź liczyłem?. Jutro zamówię te wkładki uszczelniające na listwę oryginalne (sprawdziłem na stronie benepol 18.31 zł/szt.), ale oringi to faktycznie w serwisie życzą sobie ponad 14 zł/szt. to trochę pomyłka. Mam cichą nadzieję, że to jest powodem wysokich korekt, zresztą dam znać co z tego wyjdzie. Na chwilę obecną dziękuję Wszystkim za zainteresowanie i pomoc? 1
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 A korekty masz wysokie na obu paliwach czy tylko na lpg? Jak turbo teraz inaczej pompuje to może pasuje poprawić strojenie lpg
b.i.a.l.y Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 12 minut temu, przem8 napisał: A korekty masz wysokie na obu paliwach czy tylko na lpg? Jak turbo teraz inaczej pompuje to może pasuje poprawić strojenie lpg Wykasowałem błędy i śmigam tylko na Pb od dwóch dni. Dzisiaj po powrocie z pracy sprawdziłem korekty długoterminowe i mam +10
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Jeśli korekty w logach z poprzedniej strony się nie zmieniły to nic dziwnego, że masz taki wynik.
b.i.a.l.y Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 10 minut temu, przem8 napisał: Jeśli korekty w logach z poprzedniej strony się nie zmieniły to nic dziwnego, że masz taki wynik. Mam znów wykasować błędy i sprawdzić korekty?
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Zrób świeży log 2+33 i przed tym skasuj błędy.
b.i.a.l.y Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 48 minut temu, przem8 napisał: Zrób świeży log 2+33 i przed tym skasuj błędy. Proszę, robione na Pb po skasowaniu błędów [002 ; 033] dynamiczny http://vaglogi.pl/log-002_033_jIvLxA.html [002 ; 033] statyczny http://vaglogi.pl/log-002_033_QZaSI.html
soul87 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 W dniu 25.08.2018 o 11:21, b.i.a.l.y napisał: Przed zamontowaniem sprawdziłem i w regenerowanej WG zaczynał się otwierać przy ok. 0,5 bara. Bo te zakłady co regeneruja turbiny nie umieją ustawić wg dobrze. Wszyscy myślą że ma być pół bara . Kiedy przy pół bara to wg ma się już kończyć otwierać a nie zaczynać . Efekt ? Zobacz jak Ci turbo przeladowywuje teraz... zadane 0.6 uzyskane 0.9 bara
b.i.a.l.y Opublikowano 3 Września 2018 Autor Opublikowano 3 Września 2018 Wymieniłem filtr paliwa oryginalny z ASO. Po wymianie ciśnienie po odpaleniu 4 bar (nie jak wcześniej 5 bar). Niby wszystko ładnie i pięknie ale teraz buczy jak cholera. Odpalę jest cicho a wystarczy, że zapalę światła i zaczyna się buczenie. Włączając światła drogowe nasila się bardziej. Macie jakieś pomysły?
b.i.a.l.y Opublikowano 3 Września 2018 Autor Opublikowano 3 Września 2018 35 minut temu, soul87 napisał: Ale co buczy ? filtr ? pompa ? Ciężko jednoznacznie określić czy pompa czy filtr, chyba jedno i drugie. Pytanie dlaczego buczy po zapaleniu świateł? Jak już się przejadę i zatrzymam to nie ważne czy światła zapalone czy nie cały czas buczy. Przy hamowaniu buczenie znika.
b.i.a.l.y Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udało mi się z kilkoma problemami uporać, może komuś w przyszłości się przyda. Odnośnie wysokich korekt długoterminowych (+10) za to odpowiadała nieszczelność na kolektorze wydechowym. Obecnie oscylują w granicy +1 do +3. Buczenie po wymianie filtra paliwa (na oryginalny z ASO). Temat poruszany na forum wielokrotnie, przestudiowałem wszystkie. Jednym pomagała wymiana pompy, innym filtra, jeszcze innym poprawa drgających przewodów idących z baku do filtra. Po podniesieniu samochodu na podnośniku u mnie ewidentnie buczał filtr, a drgania były wyczuwalne na przewodzie powrotnym. Pompa delikatnie słyszalna po zbliżeniu ucha do zbiornika. Zakupiłem filtr KNECHT podmianka i przez kilka minut po wymianie cisza. Zrobiłem dosłownie 2 km i buczenie wróciło. Nie było tak głośne jak na oryginalnym, ale buczało dalej. Przy okazji wymiany śrub od geometrii na tylnej osi, gdy miałem wszystko zdemontowane i zbiornik na wierzchu, ogarnąłem przewody idące do filtra tak aby nie wpadały w rezonans i inne tego typu tematy, żeby móc wykluczyć i taką usterkę - brak poprawy. Dochodząc do sedna sprawy odpowiedzialna była za to pompa. Chodziła cicho, utrzymywała ciśnienie pod obciążeniem (4 bar) a jakimś cudem powodowała buczenie filtra. Po wymianie na PIERBURG (nr 7.02550.63.0 pasuje p&p) nastała cisza. Na koniec tak poza konkursem, filtr knecht też działa a sporo tańszy niecałe 120 zł , ASO 180zł. Tak wyglądają teraz logi: http://vaglogi.pl/log-115_118_D8h9T.html http://vaglogi.pl/log-002_033_49B93Al.html Pozdrawiam.
przem8 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Turbo trochę przeładowuje, reszta ok. Może tak zostać jak jest.
Smarcin1 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Opublikowano 7 Czerwca 2021 W dniu 25.08.2018 o 17:19, b.i.a.l.y napisał: Dzięki. 100zł za wkładki i oringi jeszcze przeboleję ?. Trochę kasy już poszło (rozrząd, turbina, dv, ezektor, parę pierdół od odmy, o tyle dobrze, że wszystko wymieniłem sam to chociaż zaoszczędziłem na mechanikach) a nie przewidywałem takich wydatków zaraz po zakupie samochodu. I co z tym przeładowaniem? Niesie to jakieś konsekwencje? Z chęcią bym tak zostawił bo nieźle się zbiera. Jak doprowadzę silnik do ładu i odbiję się trochę finansowo to chciałbym zrobić go na okolice 190 może 200KM i przy tej mocy to niby trzeba zmienić wtryski i intercooler więc trochę kasy też trzeba przygotować. Część, mam ten sam silnik i pytanie jaki interfejs by czytać logi.?
zionx Opublikowano 8 Czerwca 2021 Opublikowano 8 Czerwca 2021 @Smarcin1 widzę że potrafiłeś zapytać o hamulce w dziale o hamulcach, więc daczego pytasz o interfejs w dziale silnikowym i to w kilkuletnim temacie? Jak podejść do Ciebie z szacunkiem skoro nie widzisz wielkiego jak byk działu "Diagnostyka" ehh..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się