Mariusz123xd Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Podłączałem pod komputer swoją b7 i w BIP ach - blok 023 pokazało mi mniej więcej -93 na wszystkich cylindrach czym to może być spowodowane?
kamil-vag Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Nowsze TDI miały większy zakres bezpiecznej granicy, bodajże dopiero powyżej +-100 był problem...
Mariusz123xd Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Odpowiednia różnica to -/+30 a nie -/+100, przy -127 ECU włącza tryb awaryjny.
slawekk1980 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 10 minut temu, Mariusz123xd napisał: Odpowiednia różnica to -/+30 a nie -/+100, przy -127 ECU włącza tryb awaryjny. Chyba nie w tych silnikach, u mnie w brb bipy są po -40 -50, w innym brb jak sprawdzałem też ok.-40. Piszą że czasami pomaga dogięcie konektorów przy PD. -90 to jednak trochę dużo więc można spróbować.
piotrsob1 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Często przyczyną wysokich BIP-ów ( rosną podczas nagrzewania się silnika ) jest wiązka pompowtrysków w głowicy . A konkretnie to punkt w którym przewody masowe pompek ( kolor brązowy ) łączą się ze sobą , to tam wzrasta rezystancja i BIP-y idą w kosmos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się