Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BRB] Niskie ciśnienie w układzie paliwowym.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podłączałem pod komputer swoją b7 i  w BIP ach - blok 023  pokazało mi mniej więcej -93 na wszystkich cylindrach czym to może być spowodowane?

Opublikowano

Nowsze TDI miały większy zakres bezpiecznej granicy, bodajże dopiero powyżej +-100 był problem...

Opublikowano

Odpowiednia różnica to -/+30 a nie -/+100, przy -127 ECU włącza tryb awaryjny.

 

Opublikowano

Skoro wiesz lepiej...

Opublikowano
10 minut temu, Mariusz123xd napisał:

Odpowiednia różnica to -/+30 a nie -/+100, przy -127 ECU włącza tryb awaryjny.

 

Chyba nie w tych silnikach, u mnie w brb bipy są po -40 -50, w innym brb jak sprawdzałem też ok.-40. 

Piszą że czasami pomaga dogięcie konektorów przy PD.  -90 to jednak trochę dużo więc można spróbować.

Opublikowano

Często przyczyną wysokich BIP-ów ( rosną podczas nagrzewania się silnika ) jest wiązka pompowtrysków  w głowicy .

A konkretnie to punkt w którym przewody masowe pompek ( kolor brązowy ) łączą się ze sobą , to tam wzrasta rezystancja  i BIP-y idą w kosmos :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...