Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS4 B9 Nardo Gray


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobrze robisz.RS4 ma skrzynie ZF a wiec jest to klasyczny torque converter a nie skrzynia dwusprzęgłowa. Plus jest taki ze jest to o wiele bezpieczniejsza dla skrzyni procedura startu i możesz jak robić w nieskończoność w przeciwieństwie do DSG która wczesniej czym pózniej przypala sprzęgła , wywala błędy przy dużej ilości startów i niszy sama skrzynie. 

Mniej spektakularne ale duzo bezpieczniejsze dla podzespołów.

Opublikowano
9 godzin temu, Kosmita napisał:

No tak - diesel ma większy moment więc przez chwilę kiedy jest on maksymalny odczuwalnie bardziej wciska w fotel lecz krócej. W benzynie rozkłada się to na dłuższy czas ale tego efektu łał nie ma, bo i moment sporo mniejszy. Takie uroki każdego z silników.

Dokładnie 

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, camilo... napisał:

Właśnie to jedyna rzecz która mi sie nie podoba, nie ma typowej procedury która trzyma na obrotach tylko polegająca na wyłączeniu esp   Sport+hamulec+gaz i kiedy turbo sie nadmucha wtedy startujemy.  Chyba że źle robie ale w sieci i w audi tak mi to przedstawiono. Plus jedynie taki żze nie niszczy podzespołów bo jest wszystko ponapinane. Lecz nie ma efektu lunch control. Chyba że źle robie to prosze oświećcie mnie ;)

No coś takiego.. To, że ma skrzynię na sprzęgle hydrokinetycznym nie oznacza, że nie ma LC.. Jest inne rozwiązanie niż S-tronic ale przecież podczas procedury startu trzyma 3 tys. obrotów, a nie 800. Jak Wam obroty nie idą w górę tzn., że procedura nie jest włączona - musi być rozgrzany silnik i skrzynia ale jednoczeńnie nie przegrzana, trzeba wyłączyć start/stop, wyłączyć auto hold, wyłączyć całkowicie esp (nie w tryb sport, bo wtedy w rs nie działa LC), włączyć tryb dynamic ze skrzynią w S, nacisnąć mocno hamulec i gaz. Obroty idą, a samochód stoi.. Działa tak jak u mnie w A4.

Zrzut ekranu 2018-10-03 o 11.45.40.png

Jak używaliście "procedury" naciskając jednocześnie gaz i hamulec, a obroty nie szły tylko go dusiliście to dopiero skrzynia dostawała po d*pie.. Chyba, że czegoś nie zrozumiałem z Waszego opisu. Ale mi w RS5 działał LC dokładnie tak samo jak w A4.

Edit: Procedura zawsze obciąża skrzynię, bez względu czy to tip- czy s-tronic i nie można jej powtarzać w nieskończoność. Zresztą sam samochód wyłączy procedurę jak skrzynia ma za gorąco. 

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano
Cytat

Procedura zawsze obciąża skrzynię, bez względu czy to tip- czy s-tronic i nie można jej powtarzać w nieskończoność.

W Porsche mówią co innego ;) . 

 

Ale generalnie zgadzam się :D .

Opublikowano

Tyczasem było tu wcześniej o spalaniu.Oto mój ekodriving z dzisiaj :)

Screenshot_20181003-173525.png

Opublikowano
2 godziny temu, turdzi napisał:

Tyczasem było tu wcześniej o spalaniu.Oto mój ekodriving z dzisiaj :)

Screenshot_20181003-173525.png

8,9l/100km to moje 2.0 TDI w Q tyle pije :polew:

Graty spokojnej jazdy :hi:

Na norweskich dróżkach da się jechać spokojnie :decayed:

Opublikowano
21 minut temu, Adam87 napisał:

Na norweskich dróżkach da się jechać spokojnie :decayed:

Trzeba jechać spokojnie ?

Opublikowano
1 minutę temu, granatowy napisał:

Trzeba jechać spokojnie ?

To, że trzeba to wiem:decayed: pracuje w drammen :gicior:

Opublikowano
3 godziny temu, turdzi napisał:

Tyczasem było tu wcześniej o spalaniu.Oto mój ekodriving z dzisiaj :)

Screenshot_20181003-173525.png

jedna wielka ściema z tym spalaniem, wystarczy przyjrzeć się zdjęciu i zauważymy że jeździł na wstecznym, to paliwo płynęło w drugą stronę, stąd taki wynik?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Trochę nie rozumiem podniety spalaniem. Przy delikatnej i umiejętnej jeździe można naprawdę mocno obniżyć spalanie. Tylko po co kupować auto które ma ponad 400KM i uprawiać eco driving.  Przy normalnej średnio dynamicznej jeździe RS i tak 14 połknie i nie ma się co oszukiwać. Ja w swoim 2.0 TFSI quattro kiedyś raz tak się bawiłem z ciekawości w super delikatną jazdę to na dystansie około 250 km (30% miasto 70% drogi krajowe i autostrady) zrobiłem wynik 6,9 l/100 co nie znaczy ze jest to normalne spalanie tego auta. Średnią z ostatnich 4 tys. km mam 9,7 czyli realnie trzeba 10 litrów liczyć chyba że trzeba cisnąć to i z 15 litrów połknie.

Edytowane przez kamelus_
Opublikowano

Roumie ze jak sie ma pod noga  ponad 400 koni  to obowiazkowo trzeba prawo jazdy stracic ? Nie do końca rozumie tok myślenia.

Czasami sa takie okolicznosci że nie ma jak szybciej jechać a wtedy wrzuca się tempomat i jedzie tak jak inni jadą bez znaczenia czy ma się 80 czy 800 koni pod maską.

Tak czy siak od nowość i mam 12,5 a w tym jest upalanie po wioskach i na torze , zabawy zima mnóstwo kręcenia się lokalnego więc uważam że to świetny wynik jak na moc i wagę.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
28 minut temu, turdzi napisał:

 jak na moc i wagę.

A tak a propos to jaka jest masa RS4 B9 ?

Opublikowano

1750 ?nie pamiętam dokładnie 

Opublikowano

W powrotną drogę było chyba z górki ? Screenshot_20181007-192937.png

 

To jak na razie " personal best " 

Opublikowano
19 godzin temu, turdzi napisał:

W powrotną drogę było chyba z górki ? Screenshot_20181007-192937.png

 

To jak na razie " personal best " 

Sprawdzałeś tę procedurę? 

Opublikowano

Jaka ? startu ?

Opublikowano
14 godzin temu, turdzi napisał:

Jaka ? startu ?

No tak, o tym co pisaliśmy wyżej..

Opublikowano

No tak i procedura jest taka jak tu czyli nie jest to klasyczny lunch.

Co ciekawe najlepsze starty sama zawieszeniu w trybie komfort.

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, turdzi napisał:

No tak i procedura jest taka jak tu czyli nie jest to klasyczny lunch.

Co ciekawe najlepsze starty sama zawieszeniu w trybie komfort.

To co to wg Ciebie jest klasyczny launch? Tutaj widzę klasyczny launch. Tyle, że akurat sam start nie jest pokazany na obrotomierzu. Tutaj widać lepiej:

 

Jeżeli to nie jest klasyczny launch to już sam nie wiem co nim jest..

PS w trybie comfort nie uruchomi Ci się procedura..

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

To jest klasyczny lunch i rozni sie tym ze skrzynia i napedy nie są wstępie obciążone tak jak w RS4 , RS5 czy RS6 tylko połączenie silnika i napędu dzieje się za pośrednictwem elektromechanicznego sprzęgła.To cecha skrzyń dwusprzedlowych czyli inny inny typ skrzyni niż masz a RS4.

 

Do lunch w RS4 nie musisz nic ustawiać w sport możesz sobie to robić w jakiejkolwiek konfiguracji jaki ci pasuje bo nie jest to procedura startu tylko start z hamulca.

Plus jest taki że możesz to zrobić zawsze i wszędzie dzie w niektórych samochodach potrzeba 5 min żeby to aktywować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...