Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie w a4 b7 1.8t jak jest zimna wspomagania nie słychać wszystko igła stan. Jak się nagrzeje to 1-1,5tys obrotów przy skręcie słychać wycie pompy, powyzej cisza. Na zimnym cisza. Bez ruszania kiery tez cisza. Plyn sie nie pieni w zbiorniku. Pomoże wymiana płynu?

Opublikowano

Na początek wymień płyn , u znajomego przy Max skręcie trochę wyło po wymianie płynu cisza i kiera lżej chodzi 

Opublikowano
26 minut temu, greg2505 napisał:

Na początek wymień płyn , u znajomego przy Max skręcie trochę wyło po wymianie płynu cisza i kiera lżej chodzi 

Na jaki plyn? Czytalem temat o oleju ale zdania są strasznie podzielone... 

Opublikowano

Zapewne masz zielony to i na taki wymień np febi 6162 mineralny zielony

Opublikowano

jak wyje to pomalu konczy sie pompa jak cos regeneruje 

Opublikowano

Pompa i magiel jest stary ?.

Kiedy wymieniano płyn ?.

Przewody gdzieś się nie pocą ?.

Po roczniku i jeśli nie wymieniałeś magla to w układzie  powinien być minerał.

Zawsze zalewam LHM Totala, Valeo, Mannol i jest OK.

Opublikowano

Auto dopiero kupione. 2006r. Przewody wygladaja na suche. Plyn juz zolty to na pewno stary nie wymieniany.

Opublikowano

To kup sobie Total lhm lub febi i wymień, koszt nie duży , a przynajmniej sprawdzisz czy pompa jest ok , wymiana jest prosta 

Opublikowano

A4B7 sorry, nie zauważyłem jest na rynku od 2004 roku.

Sprawdź korek jaki jest płyn.

Zielony syntetyk i minerał zmieniają kolor na żółty, minerał może trochę szybciej.

Jak kolor jest żółty to nie jest tak źle z płynem, widuję czarne po iluś tam latach eksploatacji.

Opublikowano
3 godziny temu, karaluch8 napisał:

Na jaki plyn? Czytalem temat o oleju ale zdania są strasznie podzielone... 

żaden febi

płyn tylko G00400m2 lub LHM Total

kolor korka nie ma znaczenia każda a4 była zalewana fabrycznie G00200

dostawcą płynu dla ASO jest firma Pentosin

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, greg2505 napisał:

Zapewne masz zielony to i na taki wymień np febi 6162 mineralny zielony

febi 6162 według specyfikacji spełnia normy BMW a nie audi

FEBI PŁYN OLEJ DO WSPOMAGANIA ZIELONY 06162 1L

Płyn wspomagania układu kierowniczego 
 Spełnia normy:
BMW 81 22 9 407 549

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Jakoś od kilku lat go stosuję w 3 autach vag  i nic się nie dzieje, Total jest do citroena i peugeota ,też nie ma wzmianki że do audi , bez przesady to są oleje hydrauliczne mineralne ten czy ten będzie ok,różnica tylko w cenie

Opublikowano
9 minut temu, greg2505 napisał:

Jakoś od kilku lat go stosuję w 3 autach vag  i nic się nie dzieje, Total jest do citroena i peugeota ,też nie ma wzmianki że do audi , bez przesady to są oleje hydrauliczne mineralne ten czy ten będzie ok,różnica tylko w cenie

płyn oe vag kosztuje 40zł litr i wspomaganie chodzi dużo lżej niz na febim

w a4 b5 po wlaniu febiego 6162 były problemy ze wspomaganiem po wymianie na ori kiera chodzi jak marzenie

Opublikowano

Tylko teraz ten ori to chyba syntetyk, u znajomego tydzień temu wymieniliśmy na febi i mówi że kiera dużo lżej chodzi , możliwe że przez to ,że nowy plyn 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, greg2505 napisał:

Tylko teraz ten ori to chyba syntetyk, u znajomego tydzień temu wymieniliśmy na febi i mówi że kiera dużo lżej chodzi , możliwe że przez to ,że nowy plyn 

G00400M2 to lekki olej mineralny

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

No i wlasnie.. teraz walka ten febi nie zaleje, ten lhm. Powiem z wlasnej autopsji. Mam tez b5 bylo raz febi raz swag a teraz lhm. I jezdzi. No nie wiem..

Opublikowano

A jak Ci chodziło wspomaganie na poszczególnych olejach, jakieś odczuwalne różnice jeśli chodzi o siłę kręcenia kierownicą

Opublikowano

U mnie tez wylo i wymiana plynu nic nie pomagala. Lalem ten febiego. Dopiero jak walnal przewod i wymienilem na nowy problem sie skonczyl

Opublikowano

Sprawdź opaski na przewodach od wspomagania czy nie maja luzu. Ja szukałem przyczyny wycia przy skręcaniu , wymieniałem płyny itd a okazało sie że jedna opaska miała luz i dostawało sie powietrze. O dziwo płyn nie uciekał.

Opublikowano

Witam, mam podobny problem ze wspomaganiem. Kierownica chodzi dość ciężko (porównywałem z inną a4), podczas skrętu słychać wycie pompy ale nie zawsze, natomiast najbardziej denerwuje mnie to że przy skręcie 90 jadąc powoli muszę sam "odkręcać" kierownicę bo nie chce wracać. Auto kupiłem w czerwcu, działało tak odkąd je mam. Okazało się że jest trochę mało płynu, nie bawiłem się w dolewki, tylko wymieniłem go na zamiennik febiego minerał zielony wraz z wypłukaniem układu. Po tym zabiegu kierownica zaczęła chodzić trochę lżej, ale pompa dalej wyje i kierownica nie wraca. Macie jakieś pomysły co z tym można zrobić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...