karaluch8 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Panowie w a4 b7 1.8t jak jest zimna wspomagania nie słychać wszystko igła stan. Jak się nagrzeje to 1-1,5tys obrotów przy skręcie słychać wycie pompy, powyzej cisza. Na zimnym cisza. Bez ruszania kiery tez cisza. Plyn sie nie pieni w zbiorniku. Pomoże wymiana płynu?
greg2505 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Na początek wymień płyn , u znajomego przy Max skręcie trochę wyło po wymianie płynu cisza i kiera lżej chodzi
karaluch8 Opublikowano 11 Września 2018 Autor Opublikowano 11 Września 2018 26 minut temu, greg2505 napisał: Na początek wymień płyn , u znajomego przy Max skręcie trochę wyło po wymianie płynu cisza i kiera lżej chodzi Na jaki plyn? Czytalem temat o oleju ale zdania są strasznie podzielone...
greg2505 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Zapewne masz zielony to i na taki wymień np febi 6162 mineralny zielony
Tomas318 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 jak wyje to pomalu konczy sie pompa jak cos regeneruje
KINIAM Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Pompa i magiel jest stary ?. Kiedy wymieniano płyn ?. Przewody gdzieś się nie pocą ?. Po roczniku i jeśli nie wymieniałeś magla to w układzie powinien być minerał. Zawsze zalewam LHM Totala, Valeo, Mannol i jest OK.
karaluch8 Opublikowano 11 Września 2018 Autor Opublikowano 11 Września 2018 Auto dopiero kupione. 2006r. Przewody wygladaja na suche. Plyn juz zolty to na pewno stary nie wymieniany.
greg2505 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 To kup sobie Total lhm lub febi i wymień, koszt nie duży , a przynajmniej sprawdzisz czy pompa jest ok , wymiana jest prosta
KINIAM Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 A4B7 sorry, nie zauważyłem jest na rynku od 2004 roku. Sprawdź korek jaki jest płyn. Zielony syntetyk i minerał zmieniają kolor na żółty, minerał może trochę szybciej. Jak kolor jest żółty to nie jest tak źle z płynem, widuję czarne po iluś tam latach eksploatacji.
wyzyk83 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 3 godziny temu, karaluch8 napisał: Na jaki plyn? Czytalem temat o oleju ale zdania są strasznie podzielone... żaden febi płyn tylko G00400m2 lub LHM Total kolor korka nie ma znaczenia każda a4 była zalewana fabrycznie G00200 dostawcą płynu dla ASO jest firma Pentosin
wyzyk83 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 (edytowane) 3 godziny temu, greg2505 napisał: Zapewne masz zielony to i na taki wymień np febi 6162 mineralny zielony febi 6162 według specyfikacji spełnia normy BMW a nie audi FEBI PŁYN OLEJ DO WSPOMAGANIA ZIELONY 06162 1L Płyn wspomagania układu kierowniczego Spełnia normy: BMW 81 22 9 407 549 Edytowane 11 Września 2018 przez wyzyk83
greg2505 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Jakoś od kilku lat go stosuję w 3 autach vag i nic się nie dzieje, Total jest do citroena i peugeota ,też nie ma wzmianki że do audi , bez przesady to są oleje hydrauliczne mineralne ten czy ten będzie ok,różnica tylko w cenie
wyzyk83 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 9 minut temu, greg2505 napisał: Jakoś od kilku lat go stosuję w 3 autach vag i nic się nie dzieje, Total jest do citroena i peugeota ,też nie ma wzmianki że do audi , bez przesady to są oleje hydrauliczne mineralne ten czy ten będzie ok,różnica tylko w cenie płyn oe vag kosztuje 40zł litr i wspomaganie chodzi dużo lżej niz na febim w a4 b5 po wlaniu febiego 6162 były problemy ze wspomaganiem po wymianie na ori kiera chodzi jak marzenie
greg2505 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Tylko teraz ten ori to chyba syntetyk, u znajomego tydzień temu wymieniliśmy na febi i mówi że kiera dużo lżej chodzi , możliwe że przez to ,że nowy plyn
wyzyk83 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 (edytowane) 10 minut temu, greg2505 napisał: Tylko teraz ten ori to chyba syntetyk, u znajomego tydzień temu wymieniliśmy na febi i mówi że kiera dużo lżej chodzi , możliwe że przez to ,że nowy plyn G00400M2 to lekki olej mineralny Edytowane 11 Września 2018 przez wyzyk83
karaluch8 Opublikowano 11 Września 2018 Autor Opublikowano 11 Września 2018 No i wlasnie.. teraz walka ten febi nie zaleje, ten lhm. Powiem z wlasnej autopsji. Mam tez b5 bylo raz febi raz swag a teraz lhm. I jezdzi. No nie wiem..
greg2505 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 A jak Ci chodziło wspomaganie na poszczególnych olejach, jakieś odczuwalne różnice jeśli chodzi o siłę kręcenia kierownicą
jamaica261 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 U mnie tez wylo i wymiana plynu nic nie pomagala. Lalem ten febiego. Dopiero jak walnal przewod i wymienilem na nowy problem sie skonczyl
gacek585 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Sprawdź opaski na przewodach od wspomagania czy nie maja luzu. Ja szukałem przyczyny wycia przy skręcaniu , wymieniałem płyny itd a okazało sie że jedna opaska miała luz i dostawało sie powietrze. O dziwo płyn nie uciekał.
rudziik92 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Witam, mam podobny problem ze wspomaganiem. Kierownica chodzi dość ciężko (porównywałem z inną a4), podczas skrętu słychać wycie pompy ale nie zawsze, natomiast najbardziej denerwuje mnie to że przy skręcie 90 jadąc powoli muszę sam "odkręcać" kierownicę bo nie chce wracać. Auto kupiłem w czerwcu, działało tak odkąd je mam. Okazało się że jest trochę mało płynu, nie bawiłem się w dolewki, tylko wymieniłem go na zamiennik febiego minerał zielony wraz z wypłukaniem układu. Po tym zabiegu kierownica zaczęła chodzić trochę lżej, ale pompa dalej wyje i kierownica nie wraca. Macie jakieś pomysły co z tym można zrobić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się