greg2505 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Jak gniazda były ostre to nowe uszczelnienia pociąłeś przy montażu , taki przypadek miałem u kumpla , mechanior wymienił mu oringi, jak je wyjąłem wszystkie były pocięte, ponowny montaż po obróbce ostrych krawędzi i auto chula aż miło
oneskypemen Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 1 minutę temu, greg2505 napisał: Jak gniazda były ostre to nowe uszczelnienia pociąłeś przy montażu , taki przypadek miałem u kumpla , mechanior wymienił mu oringi, jak je wyjąłem wszystkie były pocięte, ponowny montaż po obróbce ostrych krawędzi i auto chula aż miło Muszę sprawdzić, kupię uszczelniacze wyjme wtryski i zobaczę w jakim stanie może faktycznie tak jak mówisz są ostre krawędzie. A tak zapytam czym te krawędzie obrabial?
greg2505 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Delikatnie bardzo drobnym papierkiem, następnie wypolerowałem filcowym walcem , po tym sprawdź palcem czy nie jest ostre , ma być gładkie i papierem szlifujesz tylko ostry rant ,a nie całe gniazdo
piotrsob1 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 2 minuty temu, oneskypemen napisał: A tak zapytam czym te krawędzie obrabial? Przeczytaj mój temat do którego podesłałem Ci linka , tam większość kwestii na które trzeba zwrócić uwagę jest dokładnie opisane A to że silnik co jakiś czas pracując na biegu jałowym sobie leciutko , nieregularnie bujnie, to ten typ tak ma i trzeba się do tego przyzwyczaić Nie jeden popłynął już na dużą kasę chcąc te bujnięcia zlikwidować , według mnie jest to nierealne na dłuższą metę Taki urok PD-ka , te uszczelnienia na kiwajacych się pompkach praktycznie nigdy nie są idealnie szczelne i co jakiś czas pompki muszą przełknąć jakiś bąbel spalin ....
greg2505 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 3 minuty temu, piotrsob1 napisał: Przeczytaj mój temat do którego podesłałem Ci linka , tam większość kwestii na które trzeba zwrócić uwagę jest dokładnie opisane A to że silnik co jakiś czas pracując na biegu jałowym sobie leciutko , nieregularnie bujnie, to ten typ tak ma i trzeba się do tego przyzwyczaić Nie jeden popłynął już na dużą kasę chcąc te bujnięcia zlikwidować , według mnie jest to nierealne na dłuższą metę Taki urok PD-ka , te uszczelnienia na kiwajacych się pompkach praktycznie nigdy nie są idealnie szczelne i co jakiś czas pompki muszą przełknąć jakiś bąbel spalin .... Mój też bujnie , ale to olewam bo ma tak od 9 lat i nic się po za tym nie dzieje
piotrsob1 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) 13 minut temu, greg2505 napisał: Mój też bujnie , ale to olewam bo ma tak od 9 lat i nic się po za tym nie dzieje Moje BPW na ponad dziesięć latek miało króciutki epizod ( może ze trzy kkm) kiedy tych bujnięć nie mogłem wyczuć , a było to po wymianie uszczelniaczy opisanej w zalinkowanym wyżej temacie Edytowane 16 Września 2018 przez piotrsob1
oneskypemen Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) 3 godziny temu, piotrsob1 napisał: Moje BPW na ponad dziesięć latek miało króciutki epizod ( może ze trzy kkm) kiedy tych bujnięć nie mogłem wyczuć , a było to po wymianie uszczelniaczy opisanej w zalinkowanym wyżej temacie Hmm no dobrze pomijając to że, tam lekko kołysze. Tajemnica jest to że, po nagłym docusnieciu gazu chmurka dymu leci. Kiedyś wydaje mi się to było zjawisko mniej widoczne. I zastanawia mnie czy to może być ten jeden z czterech wtryskiwaczy o których mówiłeś ?? A na autostradzie wieczorem w świetle leflektorów innych użytkowników zmieniając pas, widać mgłę dymu ? Edytowane 16 Września 2018 przez oneskypemen
piotrsob1 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Jak nie masz DPF-a to w wydechu podczas delikatnej jazdy zawsze odkładają się sadze. Jak później dasz mu pełną łychę to musi to co tam się nazbierało wypluć na zewnątrz Szczególnie to będzie widoczne w lusterkach podczas jazdy nocnej przed autem z dobrymi światłami Nagraj film w dzień z auta jadącego za tobą , a twoje niech wcześniej będzie przynajmniej lekko przebutowane, dopiero takie filmidło prawdę Ci powie, czy jest problem wymagający działania , czy można z tym żyć P.S. Zrobiłem kopiuj-wklej z odpowiedzi udzielonej innemu koledze na PW, bo już mnie palce bolą od klepania klawiatury
oneskypemen Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 2 minuty temu, piotrsob1 napisał: Jak nie masz DPF-a to w wydechu podczas delikatnej jazdy zawsze odkładają się sadze. Jak później dasz mu pełną łychę to musi to co tam się nazbierało wypluć na zewnątrz Szczególnie to będzie widoczne w lusterkach podczas jazdy nocnej przed autem z dobrymi światłami Nagraj film w dzień z auta jadącego za tobą , a twoje niech wcześniej będzie przynajmniej lekko przebutowane, dopiero takie filmidło prawdę Ci powie, czy jest problem wymagający działania , czy można z tym żyć P.S. Zrobiłem kopiuj-wklej z odpowiedzi udzielonej innemu koledze na PW, bo już mnie palce bolą od klepania klawiatury Jasne całkowicie Cię rozumie, trzeba sobie czasami ułatwiać życie. No zawsze mnie ciekawiło jak to faktycznie wygląda od kuchni, czyli innymi słowa mówiąc z tył samochodu. Miałem taki eksperyment już dawno wykonać z kamerką ale jakoś tak zeszło. Więc na nowo dałeś mi pomysł by w końcu tak zrobić. W wolnej chwil spróbuję uchwycić ten moment. Mam dwa aparaty to może jakiś ciekawy materiał spróbuję zmontować ?
oneskypemen Opublikowano 19 Września 2018 Autor Opublikowano 19 Września 2018 W dniu 16.09.2018 o 21:51, piotrsob1 napisał: Jak nie masz DPF-a to w wydechu podczas delikatnej jazdy zawsze odkładają się sadze. Jak później dasz mu pełną łychę to musi to co tam się nazbierało wypluć na zewnątrz Szczególnie to będzie widoczne w lusterkach podczas jazdy nocnej przed autem z dobrymi światłami Nagraj film w dzień z auta jadącego za tobą , a twoje niech wcześniej będzie przynajmniej lekko przebutowane, dopiero takie filmidło prawdę Ci powie, czy jest problem wymagający działania , czy można z tym żyć P.S. Zrobiłem kopiuj-wklej z odpowiedzi udzielonej innemu koledze na PW, bo już mnie palce bolą od klepania klawiatury Może ocenisz test wtryskiwaczy, przesyłam załącznik w pdf BOSCH-WYNIK TESTU.pdf
piotrsob1 Opublikowano 19 Września 2018 Opublikowano 19 Września 2018 Godzinę temu, oneskypemen napisał: Może ocenisz test wtryskiwaczy, przesyłam załącznik w pdf BOSCH-WYNIK TESTU.pdf Nie wiem co to za wartości są w tej tabelce, ale widać wszystkie mieszczą się w normie w każdym przedziale częstotliwości wtrysku / czy tam prędkości obrotowej silnika Wytargałeś je z silnika tylko po to by zrobić test na maszynie , czy to jakiś inny komplet ?
oneskypemen Opublikowano 20 Września 2018 Autor Opublikowano 20 Września 2018 7 godzin temu, piotrsob1 napisał: Nie wiem co to za wartości są w tej tabelce, ale widać wszystkie mieszczą się w normie w każdym przedziale częstotliwości wtrysku / czy tam prędkości obrotowej silnika Wytargałeś je z silnika tylko po to by zrobić test na maszynie , czy to jakiś inny komplet ? Nie, nie ktoś po prostu sprzedaje 800 zł za cztery sztuki chce ?
oneskypemen Opublikowano 11 Maja 2023 Autor Opublikowano 11 Maja 2023 Odświeżam panowie temat mianowicie zmieniłem wtryski na te z końcówka AL ale są problemy. Mianowicie samochód ma dużo większą moc ale rozjechały się bipy są w górnej granicy czyli - 128 i dodatkowo nie równo pracuje na wolnych obrotach. Co może być przyczyną?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się