Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena logów 1.8T Bex seria


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To co udało mi się zrobić/sprawdzić to DV szczelny, wymieniłem ezektor bo była mała nieszczelność i zaworek odmy pod kolektorem ssącym. Co do mocy to jest ale wydaje mi się ze brakuje coś do tej serii 190km. Mam tez inną przepływkę wymienić na testy i zrobić logi czy raczej nie tu problem? Log robione na PB 98 

 

https://log.malonetuning.com/chart/238731#H8KLCABOwojColsCA23CjkEOwoMgEEXDrzLDqyHCkWp7GcOCwoLClsKJwpIowphhMMK2wqfCr2DDksK4w6hyw57Du8O%2FZ8KMAcKmJW3CpMK8E8KXSQA1w7YWw7%2FDoVvDhcKvwrQ8QyQ1ciprBsOsTjgnDh86TsKEwpEiwrETwoLDk8OEwo1YwpQkwrUrwrfCh8OaODtTw7DCl8O1DsOvKFzCqBrDp8K9esO%2Fw4LDgGHCnMKkwo0dw4nCizAdw7bDuMKof8OhYBF0wovCuCIpwq9zaMKTesKww7YLGRDCksOVw6EAAAA%3D

Edytowane przez siwak
Opublikowano

Możesz podmienić. Błędy kasowałeś przed logiem?

Opublikowano

Tak błędy kasowane jedynie co było to wydajność katalizatora za niska jutro podmienię przepływkę i zrobię logi. Dodam ze auto ma LPG i mam w planach zmierzyć ciśnienie paliwa

Opublikowano

Zrób jeszcze 3+20 na pb. Gaz masz dobrze wystrojony, jak korekty długoterminowe się utrzymują?

Opublikowano (edytowane)

Jutro to sprawdzę bo teraz nie mam dostępu do auta podmienię przepływkę i zrobię loga na PB i na LPG jakie jeszcze zrobić logi zeby miec cały obraz pracy silnika 

Ad

Jedno to korekty odczytane a drugie odpaliłem auto na lpg i chodziło ok 10-15 min 

korekty.jpg

korekty wolne obr lpg.jpg

Edytowane przez siwak
Opublikowano

Ponowne logi po zamianie przepływki paliwo 98 /LPG temp zewnętrzna 27,5C 

LPG 

002/033/115

https://log.malonetuning.com/chart/238806#H8KLCADDtcK%2FwqNbAgNtwo5BDsKDIBBFw68yw6shwpFqexnDgsKCwpbCicKSKMKYYTDCtsKnwq9gw5LCuMOocsOew7vDv2fCjAHCpiVtwqTCvBPCl0kANcO2FsO%2Fw6Fbw4XCr8K0PEMkNXIqawbDrE44Jw4fOk7ChMKRIsKxE8KCw5PDhMKNWMKUJMK1K8K3wofDmjg7U8OwwpfDtQ7Dryhcwqgaw6fCvXrDv8OCw4BhwpzCpMKNHcOJwoswHcO2w7jCqH%2FDoWARdMKLwrgiKcKvc2jCk3rCsMO2CxkQwpLDlcOhAAAA

003/020

https://log.malonetuning.com/chart/238809#H8KLCADCjMOAwqNbAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLcK1UMO4TMKUQ8KgVsKwVMOiw4pxUcOhw7XCkFZCPcOuw4xOCHDDl8OnTQpTNl3DpgrDmEVscFLCkw%2FDvyZCw6bDgsKWwpxhN8Olw4XDpsOkSivCpVVawrE3aRzDqcO9R2DCkh%2FCviXClcO9IMOCCcOPOMOgBcKvEcKhw58OaXHCrcOzJMOefD%2FDhMO4BXXDp8OiQsKXAAAA

 

PB 98

002/033/115

https://log.malonetuning.com/chart/238807#H8KLCADDiMOAwqNbAgNtT0sOwoMgEMK9w4vCrMKHBMKqw61lCAtaJkjComLDhsORw5jCnsK%2BAknDo8Kiw4vDt8ONe8OWAsOTwpR3UsOBwotfSQANdg7Dv8ORwrdCwr%2FDssO0TDPCqcOIeVtWQMOdw4gxc8O6w5AJESLDjcOEXgjCmjLDr8OEwqIkwqtDw7kjwpVEw4sMKVzDmjXDnlF4wqPCosO4EMOUw7tnBk5xwpBadjovwoLDlcOYw6HCo8Osw4LDniHCmGrDscKbw6R1GVPCrTTDvcOlSB18w55ww64LJsOXacOnw7QAAAA%3D

003/020

https://log.malonetuning.com/chart/238810#H8KLCAAPw4HCo1sCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D

115/118

https://log.malonetuning.com/chart/238811#H8KLCAAsw4HCo1sCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D

Opublikowano

TA przepływka lepsza niż poprzednia, choc idealnie nie jest nadal, sporo też cofa zapłon jak na 98 paliwo, zainteresuj się też strojeniem lpg bo powyzej 5,5 tys jedzie na ubogo na lpg.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...