PatrykB7 Opublikowano 20 Września 2018 Opublikowano 20 Września 2018 (edytowane) Witam wszystkich po długiej przerwie. Mam problem ze swoim A4 B7 2.0 TDI BLB. Mam problem z odpaleniem auta na gorącym silniku, musi kilka sekund pokręcić aż załapie.Na zimnym zaś czasami odpali od strzała a czasami też ma trudności. Oczywiście występuje bujanie budy na biegu jałowym. Do tego w granicach 1600/2000 lubi sobie czasami poszarpać. Geometrie oraz egr wraz z kolektorem został wyczyszczony , i nadal bez poprawy. Do tych wszystkich objawów dochodzi również zwiększone spalanie bo przy delikatnej jeździe wychodzi 6/6,5l a przy normalnej 7,5/8l. Co do mocy to mogło by być lepiej, ma bardzo mułowaty dół , powyżej 2000/rpm dostaje niezłego buta i jedzie w miarę dobrze ale nie na 140km. Synchro ustawione na 0.0. Wymieniłem filtra paliwa, powietrza też bez zmiany. Cofające paliwo również wykluczam bo specjalnie tymczasowo założyłem przezroczyste węże po między filtrem a vacum. Piny na kostkach PD również dogięte i też żadnej różnicy nie zrobiło.Zdaje mi się że niestety albo vacum siada lub pompki .Poniżej zamieszczam logi. 003,008,011 kilka prób. https://log.malonetuning.com/chart/238786 BS: 003 https://log.malonetuning.com/chart/238789 BS:011 https://log.malonetuning.com/chart/238790 Grupa 13: https://log.malonetuning.com/chart/238791 Grupa 23 na postoju. https://log.malonetuning.com/chart/238792 Grupa 23 na postoju, około 2800/3000rpm i na końcu logowania odpuszczenie gazu. https://log.malonetuning.com/chart/238793 Edytowane 20 Września 2018 przez PatrykB7
PatrykB7 Opublikowano 20 Września 2018 Autor Opublikowano 20 Września 2018 Poprawiłem linki do logów powyżej, mam nadzieję że teraz będzie wszystko w porządku.
Tracer39 Opublikowano 20 Września 2018 Opublikowano 20 Września 2018 Do zmierzenia ciśnienie paliwa na vacum bo bip-y to jakiś dramat, egr się blokuje i turbo na początku przeładowuje.
kamil-vag Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 @Tracer39, zapamiętaj, że te silniki 2.0 i 1.9 w modelach B7 mają inne granice BIP niż 1.9 AVF/AWX itp... ta granica to ok +-100 jednostek... Jakby nie było paliwa, to by nie osiągnął odpowiedniej dynamiki spalin, turbo by tak nie pompowało, a jemu przeładowuje... EGR wygląda jakby zaślepiony, ciągle max dawka zasysanego powietrza w trybie BS... Nie wywala Ci błędu żadnego ? Tam masz egr elektroniczny ? Ja bym tu zrobił pierwsze co czyszczenie geometrii, żeby to przeładowanie zniwelować, dopiero po tym ponowne logi do analizy... VAC-um można łatwo wykluczyć, zmiwrz ciśnienie jak kolega wyżej podpowiada i będzie wszystko jasne...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się