Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dragnia silnika po jego wyłączeniu - trzęsie autem


Pretor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pewien problem, a mianowicie jak wyłączam silnik to zawsze zatrzęsie mi autem. Mam to od samego początku jak kupiłem autko. Czy może być to spowodowane uszkodzoną poduszką, czy po prosty ten typ tak ma?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czesci ten typ tak ma ,ale jezeli jest to spore szarpniecie, to oznacza jedno koncznce sie kolo dwumasowe, nie jest to spowodowane poduszkami, tez tak mial mój brat ipo zmianie kola dwumasowego , nie ma wogole szarpniecia oczywiscie nie zmienial tylko dlatego ale przy okazji zmiany sprzegla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czesci ten typ tak ma ,ale jezeli jest to spore szarpniecie, to oznacza jedno koncznce sie kolo dwumasowe, nie jest to spowodowane poduszkami, tez tak mial mój brat ipo zmianie kola dwumasowego , nie ma wogole szarpniecia oczywiscie nie zmienial tylko dlatego ale przy okazji zmiany sprzegla

zgadzam sie z wypowiedzią kolegi.Też mam identyczny problem.Wkrótce czeka mnie wymiana dwumasa i sprzęgła :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robocizna 200 pln ,kolo dwumasowe roznie od 900 do 1200 zalezy czy LUK czy SACHS + ewentualnie sprzegło 600 pln i jestes lzejszy o 2 tys , ale jaki potem zadowolony :> :> :> lub drugie rozwiazanie zkladasz zamiennik VALEO ze stałym kolem cos takiego http://www.allegro.pl/item540856817_kolo_dwumasowe_sprzeglo_passat_audi_a4_a6_tdi.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to wina dwumasa, mam u siebie 1Z i telepanie silnikiem przy wyłączaniu zapłonu występuje również w silnikach bez dwumasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, że to nie dwumas. Dodam jeszcze, że mam czasami problem ze zmianą biegów tzn. raz biegi wchodzą gładko, a czasami trochę haczą. Tyczy się to wszystkich biegów. Mam nadzieje, że to jakaś poduszka skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to wina dwumasa, mam u siebie 1Z i telepanie silnikiem przy wyłączaniu zapłonu występuje również w silnikach bez dwumasa.

dokładnie nie masz dwumasa i dlatego ci telepie kolego bo nie masz tłumika dragan ktory jest w kole dwumasowym wlasnie po to ulepszyli kolo zeby nie telepało :> :> :>

co do zmiany biegow to raczej wodziki sa przyczyna a nie koniecznie sama skrzynia czy poducha choc warto sprawdzic rowniez poduszke ale telepanie przy gaszeniu nie ustapia po zalozeniu wszystkich poduszek nowych , przekonasz sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem nie ma co się przejmować. Jeździłem ponad 2 lata AFN em, który zawsze szarpnie przy zgaszeniu. Nie brałem sobie tego do głowy i słusznie. Auto śmiało ciągnęło do przodu i po sprzedaży następny właściciel jest również zadowolony i nikt dwumasa nie wymienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA TAK samo mam silnik afn i tez to samo mam przy gaszeniu silnik zatrzęsie całą buda wydaje mi się ze to jest normalka w diesla a przy jedzie nie ma drgań i na postoju to poduszki chyba są w porządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybyś miał klapę gaszącą to silnikiem by nie telepotało przy gaszeniu ale Wy (czyli Pretor ora[dziuniek 79[/b] jej nie macie, więc jeśli telepie a w cześniej jej nie było to nie jej a poduszek sprawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko co do tego drgania samochodem mam 2001r b6 1.9 tdi 130km jak zapalam samochud to nie ma drgania jak siedze w nim spokojnie na 1 tys obrotach to troche nim rzuca czy to normalne? a jak gasze silnik to jest takie nawet mocne odczucie ze buda sie zatrzesie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drgania na biegu jalowym, do zlogowania grupa 013 VAG-eim

szarpniecie przy wylaczaniu, do sprawdzenia podcisnienie dochodzaced do zaworu N239 oraz od niego do silownika klapy gaszacej, oraz sam zaworek N239 do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha i jeszzce jedno czy jest to mozliwe ze te drgania sa powodowane przez brak oleju w silniku bo jak sprawdzalem olej to mam tak na zalamaniu tym dolnym to znaczy minimum czy cos sie moze stac z silnikiem aha i w srode mam jechac do polski nim 1700km czy nic sie nie stanie przy spokojnien jezdzie oczywiscie ?nie zatrze sie silnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko wlasnie jest taki problem ze go kupilem z 2 dni temu od anglika i zabardzo nie wiem jaki tam jest wlany olej bo tak to bym kupil taki sam i bym dolał a co w takiej sytulaci mam zrobic??:([br]Dopisany: 23 Luty 2009, 15:46_________________________________________________a nie mam tyle pieniedzy zeby caly wymienic dopiero w polsce moge to zrobic:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm wiesz co niech sie wypowie ktos inny bo nie wiem ile go to masz a czy bierze olej to nie wiadomo co ale jak dolejesz innego to sie chyba nic nie stanie jak za niedlugo go wymienisz caly tylko musisz sprawdzic gestosc czy to syntetyk czy pol syntetyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...