Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pomoc z wtryskami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was moi mili
Sprawa ma się tak następująco :
Ostatnio zauważyłem iżprzy normalnym użytkowaniu trochę miasto trochę trasa koło 60 km dpf wypala się co 300 km , a jak jadę w miasto małe odcinki około 3-6 km i jest często odpalany to wypala go co 20 km ... ?
szukam przyczyny więc proszę o pomoc i spojrzenie na logi z wtrysków :
Silnik CAGA 2.0 tdi 143 km

Pozdrawiam i Dziękuję za sugestie co diagnozować i jak żeby rozwiązać problem :)

 

IMG_20180926_130523.jpg

Opublikowano

Jeden ma dużą dawkę. Wtryski na maszynę do sprawdzenia lub możesz też zacząć od zrobienia próby przelewowej. 

Opublikowano

u mnie było podobnie i winny był czujnik różnicy ciśnień. Dpf wariowal czasami nawet włączal się od razu po odpaleniu. Po wymianie czujnika różnicy ciśnień wszystko wróciło do normy.

Opublikowano

Witam próba przelewowa jest ok, wszystkie dają bardzo malutko na przelewy i dla wszystkich jest to porównywalna wartość 

Co do czujnika różnicy ciśnień? Chodzi o ten czujnik od dpf? Zaklamywal i miał wpływ na wartości podawane przez wtryski? Hmm to by była nowa cenna uwaga na temat pracy CR ?

Napisz coś więcej o tym co miałeś u siebie jak możesz z tym czujnikiem 

Opublikowano
27 minut temu, Mickprodigy napisał:

Witam próba przelewowa jest ok, wszystkie dają bardzo malutko na przelewy i dla wszystkich jest to porównywalna wartość 

Co do czujnika różnicy ciśnień? Chodzi o ten czujnik od dpf? Zaklamywal i miał wpływ na wartości podawane przez wtryski? Hmm to by była nowa cenna uwaga na temat pracy CR ?

Napisz coś więcej o tym co miałeś u siebie jak możesz z tym czujnikiem 

dpf nie ma wpływu na wtryski.  wtryski jak się zacinają lub leją są wysokie wartości, za niska  kompresja na danym cylindrze też daje wyższą wartość. żaden sensor nie ma wpływu na wysokie wartości a na pewno nie od DPF-a.

Opublikowano
W dniu 4.10.2018 o 22:31, arek252525 napisał:

dpf nie ma wpływu na wtryski.  wtryski jak się zacinają lub leją są wysokie wartości, za niska  kompresja na danym cylindrze też daje wyższą wartość. żaden sensor nie ma wpływu na wysokie wartości a na pewno nie od DPF-a.

Dokładnie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...