Tepeeno Opublikowano 29 Września 2018 Opublikowano 29 Września 2018 (edytowane) Prosze o analize logow A4 b6 1.8t cabrio 2004 quattro bfb 240 km 333nm HYbryda k03 z wirnikiem k04, wtryki 525, tip, fmic z dolotem z kwasu, swierce rs4 http://vaglogi.pl/log-002_033_apqI9Jr.html http://vaglogi.pl/log-003_020_H21By.html http://vaglogi.pl/log-115_118_6QRVs.html Edytowane 30 Września 2018 przez Tepeeno
Tepeeno Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 Logi do odcinki zrobione. Linki w 1 poscie
przem8 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 Logi na benzynie? Turbo nie osiąga tego co ma zadane.
Tepeeno Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 Tak na benzynie. No wlasnie po to robilem logi. Turbo od poczatku ma mega slaby dol. Tuner nie mogl jej ustawic. Zrobilem logi zeby wykluczyc inne przyczyny. Ogolnie do 3 tys auto jest mulem, powyzej rakieta.
Łukasz13 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Hybrydy mają to do siebie że troche pozniej wstają, a u Cb. ze wstawaniem nie jest aż tak zle, 1 bar masz przy 2700, no i gdyby tuner sie postarał to pewnie mogło by deczko wczesniej wstac, górą też turbo by pewnie lepiej doładowywało do zadanego cisnienia gdyby nie było obcięte wysterowanie w sofcie.
Tepeeno Opublikowano 1 Października 2018 Autor Opublikowano 1 Października 2018 Obcietr wysterowanie w sofcie co to znaczy? Boost leci strasznie na gorze Pozostale parametry sa dobre ?
Łukasz13 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 To znaczy ze góry niedoładowuje bo n75 nie wysterowuje się na maksa, a wysterowanie zalezy m.in. od programu w ecu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się