HiRide Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 HiRide to pochwal się tymi W5W, najlepiej fotki i gdzie kupiłeś :?: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_montaz_led_zamiast_postojowek-t67385.180.html diody http://allegro.pl/item612765516_612765516.html zaraz sie posypia komentarze ze xenon to siuski owszem ale przedewszystkim diody mialy nie migac i mialo nie byc rezystorow...tak wlasnie jest jak diody zaczna szwankowac to zmieniac na zwykle zarowki w5w i na tym sie skonczy moje dlubanie przy postojach
skovroon Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Jak tam Bart-S diody jeszcze świecą ??
Musashi Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Jeśli myślisz, że te sprzedawane w ASO po 700PLN/szt są lepszej jakości to się grubo mylisz. Obecne wszystkie żarniki mają żywotność ok 12-18 miesięcy. Ciężko mi też uwierzyć w to, że żarnik może spalić przetwornicę. oczywiscie ze moze, lampa wyladowcza pobiera przeciez prad, jezeli wykonana jest byle jak moze pobierac wiekszy prad niz dopuszczalny prad przetwornicy, a to juz krok do spalenia przetwornicy.
bator7 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 koledzy to jak jest w koncu z tymi diodami z kimmoto nadaja sie do b6 czy migaja?
GRazny Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 no... to po diodkach... najpierw lewa a po 20 minutach prawa
Patrykbor Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 no... to po diodkach... najpierw lewa a po 20 minutach prawa te co teraz świeciły
GRazny Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 no... to po diodkach... najpierw lewa a po 20 minutach prawa te co teraz świeciły yep... bez rezystorków ani rusz...
malik Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 jak diody zaczna szwankowac to zmieniac na zwykle zarowki w5w i na tym sie skonczy moje dlubanie przy postojach To po co wogóle ta cała operacja? Myślałem, że temat wątku to "montaż led zamiast postojówek"?
HiRide Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 jak diody zaczna szwankowac to zmieniac na zwykle zarowki w5w i na tym sie skonczy moje dlubanie przy postojach To po co wogóle ta cała operacja? Myślałem, że temat wątku to "montaż led zamiast postojówek"? (ciekawe dlaczego nie zapytales o to np kolegi Flyer ktory zmienil diody na zwykle zarowki ) Dobrze myslales :oklaski:,temat watku to "montaż led zamiast postojówek" .Ja problemu z diodami nie mam absolutnie zadnego bo nie migaja i nie pala sie-wekszosc ma z tym problemy. Niezalezy mi bardzo zeby koniecznie zamiast zwyklych zarowek byly diody i nie jestem desperatem ktory bedzie non stop je wymienial byle nie miec zoltej barwy postojowek. Pozatym ta dyskusja niczego pozytecznego do tematu nie wnosi.
malik Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 (ciekawe dlaczego nie zapytales o to np kolegi Flyer ktory zmienil diody na zwykle zarowki ) Czytaj dokładnie. Flyer zmienił diody na zwykłe postojówki nie tylko dlatego, że mu się spaliły ale przede wszsytkim dlatego, że źle wyglądają z żarnikami xenonowymi o barwie 4300k. Ja problemu z diodami nie mam absolutnie zadnego bo nie migaja i nie pala sie-wekszosc ma z tym problemy. Jak widzieliśmy swoje kupiłeś również u kimoto. Większości użytkowników padły. To tylko kwestia czasu. Niezalezy mi bardzo zeby koniecznie zamiast zwyklych zarowek byly diody i nie jestem desperatem ktory bedzie non stop je wymienial byle nie miec zoltej barwy postojowek. Zastosowanie rezystorów eliminuje problem. A co do desperacji to ludzie mają natręctwa o różnej dokuczliwości. Widocznie niektórym połączenie siuśkowatych postojówek z xenonem przeszkadza. Ciekawe czemu Ty wymieniłeś? Moda? Pozatym ta dyskusja niczego pozytecznego do tematu nie wnosi. Dlatego zastanawiam się po co wogóle piszesz w tym temacie skoro nie wnosisz nic pożytecznego? Przypomnę: Szukamy tutaj rozwiązania pozwalającego bezproblemowo wymienić standardowe żarówki na diody LED.
HiRide Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zastosowanie rezystorów eliminuje problem. A co do desperacji to ludzie mają natręctwa o różnej dokuczliwości. Widocznie niektórym połączenie siuśkowatych postojówek z xenonem przeszkadza. Ciekawe czemu Ty wymieniłeś? Moda? Moda nie ma tu znaczenia Zmienilem dlatego bo nie jestem zwolennikiem żółci z xenonem a ze nie mialem problemow z instalacja diod to jest jak jest. Dlatego zastanawiam się po co wogóle piszesz w tym temacie skoro nie wnosisz nic pożytecznego? Przypomnę: Szukamy tutaj rozwiązania pozwalającego bezproblemowo wymienić standardowe żarówki na diody LED. Widze ze musze Ci to wyjasnic.Nie napisalem ze nie wnosze nic pozytecznego do tematu.Czytaj dokladnie :)Dyskutowanie o tym czy zmienie led na w5w nie ma sensu-to sprawa kazdego z osobna. Skoro jak napisales "Szukamy tutaj rozwiązania pozwalającego bezproblemowo wymienić standardowe żarówki na diody LED" to nie wiem jak chcesz je znalesc zadajac w moja strone takie pytanie "To po co wogóle ta cała operacja? Myślałem, że temat wątku to "montaż led zamiast postojówek?"
Bart-S Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Dziewczyny, spokojnie HiRide - wymiana oprawki i zastosowanie LED W5W chyba nie rozwiązuje problemu. Kilku kolegów napisało, że przy takiej instalacji też są problemy... Dlatego przychylę się do zdania Malika - rezystor jest obecnie najpewniejszym rozwiązaniem (u mnie 3ci dzień i nic się nie dzieje). Co do wyglądu xenonu 4300k + LED - aby ten komplecik ładnie wyglądał wystarczy poszukać żaróweczki która daje odpowiednią barwę światła. Prędzej czy później coś znajdziemy a wtedy pewnie nawet Flyer da się przekonać
HiRide Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Dziewczyny, spokojnie HiRide - wymiana oprawki i zastosowanie LED W5W chyba nie rozwiązuje problemu. Kilku kolegów napisało, że przy takiej instalacji też są problemy... Dlatego przychylę się do zdania Malika - rezystor jest obecnie najpewniejszym rozwiązaniem (u mnie 3ci dzień i nic się nie dzieje). Co do wyglądu xenonu 4300k + LED - aby ten komplecik ładnie wyglądał wystarczy poszukać żaróweczki która daje odpowiednią barwę światła. Prędzej czy później coś znajdziemy a wtedy pewnie nawet Flyer da się przekonać Wymiana oprawki na w5w i zastosowanie led z takim wtykiem zalatwilo sprawe i obylo sie bez opornika.Jak ledy zaczna sie palic to odrazu napisze.Tyle z mojej strony w tym temacie
AndyN Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Wytłumaczcie mi, jak wlutowanie rezystorka (równolegle w obwód) ma zapobiec przepalaniu się LEDów?
malik Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Wymiana oprawki na w5w i zastosowanie led z takim wtykiem zalatwilo sprawe i obylo sie bez opornika.Jak ledy zaczna sie palic to odrazu napisze.Tyle z mojej strony w tym temacie Napisz jeszcze, że postawienie szklanki z herbatą na dachu, tylko osłodzonej koniecznie dwoma łyżeczkami cukru sprawiło, że ledy się nie przepalają. Mniej więcej taka sama zależność jest w związku ze zmianą wtyku na w5w A zadając Tobie pytanie retoryczne "to po co ta cała operacja?" nawiązywałem do Twojej wypowiedzi "jak diody zaczna szwankowac to zmieniac na zwykle zarowki w5w i na tym sie skonczy moje dlubanie przy postojach". Myśalełem, że cytat nie pozostawiał wątpliwości http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_montaz_led_zamiast_postojowek-t67385.0.html;msg932473#msg932473
gregory78 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Ja latam na LED Ortam od listopada i to wiecej na DRL jak na xenonach zrobiłem ponad 30tys km i nic... świeca zaj...e. NIC sie z nimi nie dzieje, dodam ,że nie mam jeszcze rezystorków i fis pokazuje błąd żarówki ,to wciskam przycisk mode i wówczas swieci sie tylko inf . Telefon Einlegen [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 17:30_________________________________________________Sorki LED OSRAM
malik Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Sorki LED OSRAM Czy możesz dać linka do tych swoich LEDów OSRAM? Moje DRL pomimo tego, że mają ponad 20 diód świecą odrobinę za słabo.
Dibo Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Wymiana oprawki na w5w i zastosowanie led z takim wtykiem zalatwilo sprawe i obylo sie bez opornika.Jak ledy zaczna sie palic to odrazu napisze.Tyle z mojej strony w tym temacie Napisz jeszcze, że postawienie szklanki z herbatą na dachu, tylko osłodzonej koniecznie dwoma łyżeczkami cukru sprawiło, że ledy się nie przepalają. Mniej więcej taka sama zależność jest w związku ze zmianą wtyku na w5w Tymbardziej że w B5 jest W5W a też palą się nagminnie. I dzieje się tak nie tylko u mnie ale także u innych właścicieli. Zresztą to logiczne że inne gniazdo nie ma wpływu na to czy dioda sie przepala czy nie
Bart-S Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Wytłumaczcie mi, jak wlutowanie rezystorka (równolegle w obwód) ma zapobiec przepalaniu się LEDów? Andyn, elektryk ze mnie żaden ale z tego co mi wiadomo rezystor jest po to aby ograniczyć prąd płynący przez diodę. Mniejszy skok napięcia - większa szansa na to że LED wytrzyma (nie wiem jak u kolegów ale u mnie żarówka padała zawsze w trakcie włączenia świateł a nie podczas jazdy dlatego wiążę to ze skokiem napięcia). Ktoś pisał też o zakresie napięcia w jakim pracować mają LEDy - chyba do 12V a przecież napięcie podawane będzie większe niż 12V (z tego co pamiętam w pełni sprawny aku daje ok 15V). Może właśnie dlatego Kimoto padają tak szybko. Inna sprawa że mogą być po prostu bardzo słabe jakościowo. Mnie bardziej interesuje jak to jest że u mnie nie generują błędu w FISie - te nowe od razu się "zgłosiły" dodatkowo załączając strobo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się