wujek22 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Witam. Zrobiłem logi ponieważ silnik po nocy szarpie i kopci na niskich obrotach. Logi były robione zaraz po odpaleniu po dwóch dniach stania. Grupa 004 : http://vaglogi.pl/log-004_0SVuDg.html Grupy 013, 018, 023 : http://vaglogi.pl/log-013_018_023_r4xf06.html
wujek22 Opublikowano 25 Października 2018 Autor Opublikowano 25 Października 2018 A to są logi na ciepłym silniku. Mógł by ktoś zerknąć o co chodzi ? Grupy 013, 018, 023 : http://vaglogi.pl/log-013_018_023_ga5o3aO.html
PAWEL69 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 wymień uszczelniacze pompowtrysków, oceń stan gniazd...to na początek?
wujek22 Opublikowano 25 Października 2018 Autor Opublikowano 25 Października 2018 Na 3 wytryskach starczy czy trzeba 4 ?
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Jak się robi serwis to na wszystkich czterech. Przy okazji podmień 3 i 4 pompowtrysk miejscami. Liczy się od strony rozrządu.
PAWEL69 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Godzinę temu, kamil-vag napisał: Przy okazji podmień 3 i 4 pompowtrysk miejscami. Liczy się od strony rozrządu. A Ja bym zamienił 1 z 4? Choć moim skromnym zdaniem pompki są OK....
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Dlaczego 1 z 4 ? Podmienia się ten najbardziej z najmniej wydatnym... W tym przypadku 3 z 4. PD mogą być OK, to się robi w celu sprawdzenia czy korekcje wendrują za PD, czy zostają na danym cylindrze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się