Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy w A4 B8 2.0TDI 120KM występuje usterka mechanizmu napędu pompy olejowej?


Danek75

Rekomendowane odpowiedzi

39 minut temu, resiak82 napisał:

Kolego, jak możesz to wrzuć tu jakieś fotki tego imbusika

mam słabe foty, poniżej foto imbusa i wałka zregenerowanego z gwarancja na 3 lata

 

DSC_2046.JPG

DSC_2056.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, inhosik napisał:

mam słabe foty, poniżej foto imbusa i wałka zregenerowanego z gwarancja na 3 lata

 

DSC_2046.JPG

DSC_2056.JPG

z imbusika prawie się zrobił wałek, masakra. Ale nawet przy tak złym stanie pompa Ci nie stanęła, a więc nie panikujmy za bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo nie brakowało, myślę że kilka tysięcy i stop, po silniku. roboty w a4 b8 jest w ch... przy wymianie, ciężko miskę zdjąć. Trzeba sanki odkręcić, poduszki silnika, wszystko podlewarować w górę, cały dzięń we dwóch robiliśmy no ale sukces :) teraz na zbieżność muszę jechać i po robocie :)

7 minut temu, resiak82 napisał:

tak złym stanie pompa Ci nie stanęła, a więc nie panikujmy za bardzo

widzisz mi nie stanęła przy 310 tys ale mało brakowało, kumplowi w caha przy 180 stanęła i turbo z panewkami do wymiany - jednym słowem loteria

Edytowane przez inhosik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, inhosik napisał:

dużo nie brakowało, myślę że kilka tysięcy i stop, po silniku. roboty w a4 b8 jest w ch... przy wymianie, ciężko miskę zdjąć. Trzeba sanki odkręcić, poduszki silnika, wszystko podlewarować w górę, cały dzięń we dwóch robiliśmy no ale sukces :) teraz na zbieżność muszę jechać i po robocie :)

Wiem kolego ile jest roboty. Przerabiałem to, ale mój imbusik przy 180 wyglądał całkiem dobrze, a więc skończyło się tylko na wymianie jego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, resiak82 napisał:

a więc skończyło się tylko na wymianie jego

powiem ci szczerze że te gniazdo też się wyrabia w wałku i sama wymiana imbusa nie daje 100% pewności że za jakiś czas nnie sypnie się, jak już rozebrane lepiej zrobić raz i porządnie, ten wałek zregenerowany wygląda bardzo porządnie, zero luzów, imbus wchodzi dwa razy głębiej i bardzo sztywno niż u mnie w ori,  nawet jak wkładałem imbus w wałek to czuć było że powietrze nie ma gdzie uciec tak szczelnie zrobione, jest 3 lata Gwarancji więc mogę spać spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, audikrk_ napisał:

Ruszał

U mnie też było ruszane zawieszenie, ale było tak samo wstawione w te same miejsce. Obawiałem się, że też trzeba ustawić zbieżność i pojechałem, ale po podłączeniu wszystkiego gościu powiedział mi że jest wszystko OK i nie ma co ruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.02.2017 o 23:06, inhosik napisał:

powiem ci szczerze że te gniazdo też się wyrabia w wałku i sama wymiana imbusa nie daje 100% pewności że za jakiś czas nnie sypnie się, jak już rozebrane lepiej zrobić raz i porządnie, ten wałek zregenerowany wygląda bardzo porządnie, zero luzów, imbus wchodzi dwa razy głębiej i bardzo sztywno niż u mnie w ori,  nawet jak wkładałem imbus w wałek to czuć było że powietrze nie ma gdzie uciec tak szczelnie zrobione, jest 3 lata Gwarancji więc mogę spać spokojnie.

Widziałeś pięknie wstawioną tulejkę??Wejdź na forum a6 i poszukaj postu jak tulejka obróciła się w wałku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a jak auto jest z sierpnia 2010 to już ma ten poprawiony dłuższy wałek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, leewang napisał:

Koledzy a jak auto jest z sierpnia 2010 to już ma ten poprawiony dłuższy wałek?

tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, właśnie wymieniałem ten imbusik i pokaże wam jak wyglądał po 176tys. Ciężko uchwycić to aparatem. Ale nie był w najgorszym stanie. Zjechany ale wciąż miał miał kształt imbusa

1491656588865-1717969597.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam A4 B8 170KM CAHA z października 2008. Na liczniku 250tys.

Z książki serwisowej wynika że nic przy pompie nie było robione.

Jakie jest prawdopodobieństwo że imbus wytrzymał do tej pory?

Są jakieś typowe objawy? Auto moim zdaniem chodzi dobrze i nie słychać żadnego cykania pompy itp...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, krich8710 napisał:

Ile wam wytrzymują pompy czy imbusy??

Kolego, chyba nie ma co czekać na zatarcie silnika tylko rozebrać, przejrzeć i wymienić co trzeba. Bo objawem będzie najczęściej zapalenie kontrolki ciśnienia oleju ( a raczej jego braku ) co może być już za późno na naprawę. Co do przebiegu to nie będzie reguły, jak auto lata tylko po trasach to i pewnie z 300-400 tys wytrzyma.  A jak większość przebiegu po mieście to i po 150-200 tys wałek się wyrobi.

Miałem kupować b8 ale widzę, że do bezawaryjności b5ki 1.9tdi sporo mu brakuje...o ile taki imbusik to jeszcze pól biedy to opiłki z pompy common rail w układzie paliwowym to już poważny ( i drogi ) problem.

Edytowane przez tomiqu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po świętach umawiam się na przeróbkę pompy w TMA Serwis w Gdyni.

Mam nadzieję że wytrzyma jeszcze z 1000km :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dzisiaj moduł zrobiony w TMA Vass Serwis na Górniczej w Gdyni.

Przerobienie modułu z robocizną 1078zł.

Gwarancja 4 lata bez limitu kilometrów więc myślę że dożywotnio będzie.

Imbus już miał widoczne luzy.

Przebieg 253000km.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...