Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Kopcenie na biało


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Mam problem odnośnie białego dymu, który wydobywa się z wydechu. 

Dziś przegonilem swoje Audi Avf 220km/h po trasie i po następnym odpaleniu zauważyłem że mi kopci na biało. 

Tydzień temu wymieniłem olej i mechanik powiedział że mało go zostało, bo spuścił 2,5 l.

Olej valvoline 10w40 

Ostatnio też skrecilem audi na 160 km. 

Co może być przyczyną? 

Uszczelniacze zaworów? Jeśli tak to jakie są koszty całości? 

Opublikowano (edytowane)

No chyba bez logów się nie obejdzie, gdy silnik bierze olej to dymi tak biało-niebiesko

Edytowane przez marko777i
Opublikowano

To pewnie turbo 

Opublikowano

Zrób logi to będzie można coś powiedzieć

Opublikowano

160 KM i olej półsyntetyk to proszenie się o problemy :D

Spełnia on w ogóle normę 505.01 ?

Co i jak posprawdzać w poszukiwaniu źródła problemów z dymieniem masz w tym temacie :

 

 

Opublikowano

To co polecacie lać?

I jak teraz mam 10w40 to czy mogę zejść na 5w30 czy już nie? 

Opublikowano

5W40 z normą 505.01 - motul, valvoline itp

Opublikowano
1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

5W40 z normą 505.01 - motul, valvoline itp

Moge teraz przy wymianie zalać 5w40 czy już nie? 

Opublikowano

Możesz i zrób jeszcze do tego płukankę.

Opublikowano

LOGI , nie wiem czy dobrze zrobione ale wysyłam

Logi robione :

Statyczne: 000, 000bs, 002, 003, 004, 007, 013, 018, 023

Dynamiczne: 011

chart (1).jpeg

chart (2).jpeg

chart (3).jpeg

chart (4).jpeg

chart (5).jpeg

chart (6).jpeg

chart (7).jpeg

chart (8).jpeg

chart (9).jpeg

chart (10).jpeg

chart.jpeg

Opublikowano

Dodam ze zaczyna dymić jak zmieniam biegi/puszczam gaz wtedy idzie dymek

Opublikowano

http://vaglogi.pl/ wejdź na tą stronę i przy jej pomocy przekonwertuj te logi i tutaj wrzuć linki bo tak to się tego nie da odczytać normalnie

Opublikowano

Dynamiczny:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_03S48.html (011 dynamiczne)

Statyczny:
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_1iSBfno.html (023)
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_5z52Qi.html (000 BS)
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_LA8z967.html (001)
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_tahb7FK.html (002)
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_z78B37.html (003)
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_51zqe.html (004)
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_ygm6UKB.html (007)
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_LDI2Bq.html (013)
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_VO4053B.html (018)
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_v990Z.html (000)

 

Sory za tamto ale nie chciała mi pójść stronka VAGLOGI

Opublikowano

Hmm, no w mojej ocenie logi wyglądają w porządku. Turbo wstaje, nie przeładowuje. Ale skądś to dymienie musi się brać, może rzeczywiście turbo puszcza. Niech się jeszcze inni wypowiedzą

Opublikowano

a jak wtryski ?

bo wydaje mi się ze 1 ma za małe parametry a 4 za duze

Opublikowano

Nie no korekcje jak najbardziej ok, Bipy ok, synchronizacja ok. Pompki wyglądają na zdrowe

Opublikowano

Korekcje możesz pokusić się o wymianę oringów, bo na 4 cylindrze już blisko 1mg, minusowych wartości nie bierze się pod uwagę, auto po jakimś sofcie, to doładowanie też bliskie wywaleniu błędu, od 3,5 tys obrotów przeładowuje i bardzo wysokie wysterowanie N75... Także geometria może być zasyfiona... Odkręć i sprawdź rurę od turbo czy nie ma oleju... Przed programem robiłeś logi ? Czy wgrany jakiś gotowiec...

Przydałby się log 003+008+011 dynamiczny

Opublikowano
4 minuty temu, kamil-vag napisał:

Korekcje możesz pokusić się o wymianę oringów, bo na 4 cylindrze już blisko 1mg, minusowych wartości nie bierze się pod uwagę, auto po jakimś sofcie, to doładowanie też bliskie wywaleniu błędu, od 3,5 tys obrotów przeładowuje i bardzo wysokie wysterowanie N75... Także geometria może być zasyfiona... Odkręć i sprawdź rurę od turbo czy nie ma oleju... Przed programem robiłeś logi ? Czy wgrany jakiś gotowiec...

Przydałby się log 003+008+011 dynamiczny

A widzisz ja myślałem że to doładowanie jest w normie przy tych obrotach ;] tak więc słuchaj co piszę kolega wyżej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...