Salin92 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Witam. Mam problem odnośnie białego dymu, który wydobywa się z wydechu. Dziś przegonilem swoje Audi Avf 220km/h po trasie i po następnym odpaleniu zauważyłem że mi kopci na biało. Tydzień temu wymieniłem olej i mechanik powiedział że mało go zostało, bo spuścił 2,5 l. Olej valvoline 10w40 Ostatnio też skrecilem audi na 160 km. Co może być przyczyną? Uszczelniacze zaworów? Jeśli tak to jakie są koszty całości?
marko777i Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 (edytowane) No chyba bez logów się nie obejdzie, gdy silnik bierze olej to dymi tak biało-niebiesko Edytowane 30 Października 2018 przez marko777i
marko777i Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Zrób logi to będzie można coś powiedzieć
piotrsob1 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 160 KM i olej półsyntetyk to proszenie się o problemy Spełnia on w ogóle normę 505.01 ? Co i jak posprawdzać w poszukiwaniu źródła problemów z dymieniem masz w tym temacie :
Salin92 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 To co polecacie lać? I jak teraz mam 10w40 to czy mogę zejść na 5w30 czy już nie?
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 5W40 z normą 505.01 - motul, valvoline itp
Salin92 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 1 godzinę temu, kamil-vag napisał: 5W40 z normą 505.01 - motul, valvoline itp Moge teraz przy wymianie zalać 5w40 czy już nie?
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 Możesz i zrób jeszcze do tego płukankę.
Salin92 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 LOGI , nie wiem czy dobrze zrobione ale wysyłam Logi robione : Statyczne: 000, 000bs, 002, 003, 004, 007, 013, 018, 023 Dynamiczne: 011
Salin92 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 Tutaj wszystkie logi LOG-000.CSV LOG-000bs-xxx-xxx.CSV LOG-001.CSV LOG-002.CSV LOG-003.CSV LOG-004.CSV LOG-007.CSV LOG-013.CSV LOG-018.CSV LOG-023.CSV LOgidynamiczne.CSV
Salin92 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 Dodam ze zaczyna dymić jak zmieniam biegi/puszczam gaz wtedy idzie dymek
marko777i Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 http://vaglogi.pl/ wejdź na tą stronę i przy jej pomocy przekonwertuj te logi i tutaj wrzuć linki bo tak to się tego nie da odczytać normalnie
Salin92 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 Dynamiczny: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_03S48.html (011 dynamiczne) Statyczny: Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_1iSBfno.html (023) Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_5z52Qi.html (000 BS) Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_LA8z967.html (001) Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_tahb7FK.html (002) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_z78B37.html (003) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_51zqe.html (004) Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_ygm6UKB.html (007) Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_LDI2Bq.html (013) Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_VO4053B.html (018) Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_v990Z.html (000) Sory za tamto ale nie chciała mi pójść stronka VAGLOGI
marko777i Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 Hmm, no w mojej ocenie logi wyglądają w porządku. Turbo wstaje, nie przeładowuje. Ale skądś to dymienie musi się brać, może rzeczywiście turbo puszcza. Niech się jeszcze inni wypowiedzą
Salin92 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 a jak wtryski ? bo wydaje mi się ze 1 ma za małe parametry a 4 za duze
marko777i Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 Nie no korekcje jak najbardziej ok, Bipy ok, synchronizacja ok. Pompki wyglądają na zdrowe
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 Korekcje możesz pokusić się o wymianę oringów, bo na 4 cylindrze już blisko 1mg, minusowych wartości nie bierze się pod uwagę, auto po jakimś sofcie, to doładowanie też bliskie wywaleniu błędu, od 3,5 tys obrotów przeładowuje i bardzo wysokie wysterowanie N75... Także geometria może być zasyfiona... Odkręć i sprawdź rurę od turbo czy nie ma oleju... Przed programem robiłeś logi ? Czy wgrany jakiś gotowiec... Przydałby się log 003+008+011 dynamiczny
marko777i Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 4 minuty temu, kamil-vag napisał: Korekcje możesz pokusić się o wymianę oringów, bo na 4 cylindrze już blisko 1mg, minusowych wartości nie bierze się pod uwagę, auto po jakimś sofcie, to doładowanie też bliskie wywaleniu błędu, od 3,5 tys obrotów przeładowuje i bardzo wysokie wysterowanie N75... Także geometria może być zasyfiona... Odkręć i sprawdź rurę od turbo czy nie ma oleju... Przed programem robiłeś logi ? Czy wgrany jakiś gotowiec... Przydałby się log 003+008+011 dynamiczny A widzisz ja myślałem że to doładowanie jest w normie przy tych obrotach ;] tak więc słuchaj co piszę kolega wyżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się