Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Zakupiłem a4 b6 avant 1.8t bex jedzie ładnie nawet bardzo przyjemnie i nic się nie dzieje wszystko gra, zrobiłem logi dynamiczne na 3 biegu od 1500 obr do końca. na moje oko laika nie są one za ładne

logi robione niestety na pb 95, po przeczytaniu forum będzie już tankowane tylko 98. 

1. z tego co rozumiem jest jakiś program? 

2. występuje spalanie stukowe?

3. ciśnienie doładowania jest wyższe niż zadane ? 

4. oraz odczyty lambdy ?

logi dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-002_031_24HfF.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_21lnb0.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_I8xzbP.html

http://vaglogi.pl/log-011_032_V6m99V.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_8sRcHq.html

Proszę wypowiedzcie się co z tym faktem zrobić 

 

Opublikowano

Program jest. Wtryski zaczynają pętlić i turbo trochę przeładowuje.

Albo wgrać serię i powtórzyć logi lub do tunera na korektę

 

Opublikowano

auto kupione 2 tygodnie temu. w takim stanie jak widać wiec do tunera nie mogę się udać bo nawet nie wiem kto w tym grzebał, czyli tak jeździć nie można? 

macie kogoś godnego polecenia kto by się tym zajął ? najlepiej w kujawsko-pomorskim. 

Opublikowano

Można ale nie pałować do końca. Ciekawe jakby na 98 wyglądało, bo stuki miejscami są  bardzo duże.

Opublikowano

Logi na 98 będą robione i wrzucone maksymalnie za 2 dni. 

 

Czy spalanie stukowe wynika z zapętlania wtryskiwaczy (za małych?) czy może z przeładowywania turbo? I co z tymi odczytami lambdy - jest ok?

Opublikowano

Spalanie stukowe moze wynikac z bardzo wielu rzeczy, tj. starych swiec, zapchanego kata, slabego paliwa, niewymienianego filtra paliwa itp itd.

Opublikowano

Program słaby, zlany paliwem u góry, świece wymien, zrób logi na pb 98, program bym i tak poprawil, LPG jest? Te korekty  w 032 są po jeździe na pb?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

lpg nie ma ale będzie i właśnie dlatego chce PB doprowadzić do jak najlepszego stanu, jeżdżone tylko no pb ale 95. skąd widać, że za dużo podlany paliwem u góry ?

Opublikowano
9 godzin temu, macix85 napisał:

a można ciut dokładniej - wersja dla laika? 

Kanał 033 widać po napięciu, kanał 031 widać po zadanej lambdzie, ogólnie tak to wygląda jak się robi program i nie robi sie nic z afr w sofcie tylko zostawia tak jak z fabryki, najlepiej jakbys sobie wgrał tam seryjny program i porobił logi i doprowadził do serii najpierw.

Opublikowano (edytowane)

Witam, logi zrobione na Pb98 po zużyciu 2 zbiorników na tym paliwie, oraz załataniu sporej dziury w wydechu na łączniku elastycznym. 

Logi: 

http://vaglogi.pl/log-002_031_Ez9QKsQ.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_8204tA5.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_0y83M.html

http://vaglogi.pl/log-011_032_FFiyV3I.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_3mXO5.html

rozumiem, że ze spalaniem stukowym sprawa załatwiona jest ok ? 

jeżeli chodzi o zapętlanie wtrysków na końcu obrotów czy zmiana filtra że stożka na zwykły coś może dać (mniej powietrza-mniej potrzebnego paliwa- krócej otwarty wtryskiwacz?)

jutro wstawię logi po wymianie świec na ngk pfr7Q oraz filtra paliwa. 

Edytowane przez macix85
Opublikowano

Ogolnie to turbo Ci przeladowuje, wiec n75 do weryfikacji.

Co do wtryskow to moze po prostu przydaloby sie wlozyc wieksze. Bo pewnie seria zostala?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...