r.kuderawiec Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Witam. Mam problem z audi z silnikiem 3.0 TDI ogólnie auto ciężko odpala np po nocy lub po 8 godzinach po odpaleniu auto chodzi normalnie . Wymieniłem filtr paliwa ale bez zmian. W sterowniku silnika jest błąd związany z sterownikiem świec żarównych ale myślę że to nie powinno mieć wpływu ponieważ i tak teraz nie grzeje mu świec przy takiej temperaturze no chyba ze się mylę ☺ Przekaźnik świec zarowych kosztuje ponad 400zl a w ciemno nie chce go wymieniać
Tracer39 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Co znaczy ciężko odpala? słabo kręci, długo kręci i nie chce załapać, próbuje kręcić ale coś go blokuje?
r.kuderawiec Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 Nie rozrusznik kręci normalnie tylko jak odpala to rozrusznik kręci z jakieś 10 sekund odpali chodzi równo tylko lekko zakopci na siwo i jest ok tylko rano tak się dzieje lub po dłuższym postoju
sprite19 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 A może akumulator ? Podładuj i sprawdź czy będzie jakaś poprawa.. Przekażnik tak jak mówisz, ja mam dwie świece spalone i mi odpala od strzała na aku 64ah
Tracer39 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Sprawdź jakie korekcje i Bipy mają wtryski oraz ciśnienie pompy paliwa podczas odpalania na zimnym.
r.kuderawiec Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 Kurcze a podpowiesz na jakiej grupie sprawdzić te bipy ? Wtrysku z tego co pamiętam to kanał czy grupa 13i14 wtrysku wydają mi się ok z tego co pamiętam jeden chyba będzie do wymiany bo na zimnym silniku -1.5 jak juz pochodzil chwile to oscylowal w granicy 0,80 - 0,70 a reszta w granicach 0.30 z tego co dobrze pamiętam bo to juz było z dwa tygodnie temu jak sprawdzałem Akumulator ladowalem no i może odrobinę było lepiej ale to nie to co powinno być ? Sprawdzałem multimetrem ładowanie też i wydaje mi się lekko przy małe bo 13,80 v a Vcds pokazywał 14v A i z tego co pamiętam i jeżeli dobrze sprawdzałem Vcds to cismienie na zimnym silniku pokazywało 240 bar. Jeżeli możecie podpowiedzieć które grupy sprawdzić to chętnie to zrobię i wam wrzucę
r.kuderawiec Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 Nad czym się jeszcze zastanawiam to pompka w zbiorniku po wł zapłonu nie podaje paliwa nie wiem czy akurat tak ma być ale jak miałem a4b8 2.0 tdi CR to pompka po wł zapłonu normalnie podawała paliwo do filtra
Tracer39 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Pompka w baku załącza się w czasie kręcenia rozrusznikiem. Zrób logi statyczne grup 001, 004, 007, 013, 014, 022 oraz 072,073,074,075,076,077. Możesz też wymienić zaworek zwrotny na filtrze paliwa. Jakbyś miał jak to możesz też sprawdzić ciśnienie tej pompki paliwa w baku. http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_10559.html#1
r.kuderawiec Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 No właśnie nie mam sprzętu aby sprawdzić ciśnienie na tej pompie? Jutro postaram się zrobić logi tylko powiedz gdzie mam je wrzucić bo juz nawet nie pamiętam czy tu na forum czy na jakąś stronkę
r.kuderawiec Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 Ok jutro postaram się zrobić logi i je wrzucić na tą stronkę i dam znać jutro?
marcin4x4 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 3 godziny temu, r.kuderawiec napisał: Kurcze a podpowiesz na jakiej grupie sprawdzić te bipy ? w CR nie ma bipów, czas wtrysku jest w 7x
r.kuderawiec Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Opublikowano 7 Listopada 2018 Nie moge dodać logów na VAGLOGI WYSKAKUJE NIE WLASCIWY FORMAT. DODAM TUTAJ TO CO UDALO MI SIE ZROBIC MOZE Z TEGO UDA SIE COS ODCZYTAĆ Log-Log.txt
marcin4x4 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 12 godzin temu, r.kuderawiec napisał: Nie moge dodać logów na VAGLOGI WYSKAKUJE NIE WLASCIWY FORMAT. DODAM TUTAJ TO CO UDALO MI SIE ZROBIC MOZE Z TEGO UDA SIE COS ODCZYTAĆ źle zrobiłeś loga, niema czego odzyskiwać.
r.kuderawiec Opublikowano 8 Listopada 2018 Autor Opublikowano 8 Listopada 2018 Z tego co dodałem możecie coś odczytac ? Nie wiem czemu nie mogę dodać tych logów na stronę Vaglogi
marcin4x4 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) 2 godziny temu, r.kuderawiec napisał: Nie wiem czemu nie mogę dodać tych logów na stronę Vaglogi to nie jest log tylko odczyt aktualnych wartości. v6 z 4 cylindrami ? 3 wtrysk do kosza, pierwszy też słabo ale może się unormuje po wymianie 3. Edytowane 8 Listopada 2018 przez marcin4x4
luk330 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Chłopie, wymień ten sterownik świec i ciesz się dobrym odpalaniem. Jak nie grzeją Ci świece to będzie odpalał 10sek. Jak bez świec to i tak nieźle Ci odpala a siwy dym to ewidentnie niedopalona ropa. Sprawne świece żarowe to podstawa dla dobrego odpalania diesla, nie ma się czego doszukiwać, dziwie się, że szukasz problemu gdzie sam wiesz, że świece Ci nie działają...
r.kuderawiec Opublikowano 8 Listopada 2018 Autor Opublikowano 8 Listopada 2018 Chłopie a czy temperatura na zewnątrz jest odpowiednia aby zalaczylo świecę żarowe? Świece załączają się od minusowych temperatur A teraz mamy prawie 10 stopni na plusie więc po co świece żarowe mają grzać? Bez grzania świec ten silnik przy takiej temperaturze powinien palić na dotyk więc nie wiem o co ci chodzi ? 1
luk330 Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 16 godzin temu, r.kuderawiec napisał: Świece załączają się od minusowych temperatur To nieprawda. Temperatura na zewnątrz już zdecydowanie jest odpowiednia do załączenia świec. Nawet w lato po nocy świece grzeją. To że kontrolka po włączeniu zapłonu szybko gaśnie to nie znaczy, że świece nie są używane. Są, tylko temperatura i warunki są na tyle dobre, że nie trzeba ich dłużej grzać niż czas podczas rozruchu. Nie bez przyczyny pierwszą rzeczą jaką sprawdza się w diesel serwisach przy problemach z rozruchem jest układ świec żarowych, jak one działają to dopiero potem się grzebie w kątach wtrysku, rozrządach, kompresji...
marcin4x4 Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, luk330 napisał: Nawet w lato po nocy świece grzeją. nie grzeją, w tej generacji załączają się poniżej 5 st. (dla ASB) 1 godzinę temu, luk330 napisał: Nie bez przyczyny pierwszą rzeczą jaką sprawdza się w diesel serwisach przy problemach z rozruchem jest układ świec żarowych, jak one działają to dopiero potem się grzebie w kątach wtrysku, rozrządach, kompresji... ? to nie jest golf 2.... z ciekawości jak w CR chcesz grzebać przy kącie wtrysku ? i co to ma dać skoro inicjacja zapłonu jest zupełnie inna niż w układach poprzednich generacji. Edytowane 9 Listopada 2018 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się