Wojtek2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) Cześć Zrobiłem logi dynamiczne, bo auto nie jeździ tak jak jeździło kiedyś. Czasami zapala się na LPG błąd ubogiej mieszanki. Chciałbym prosić o analizę logów. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Pb http://vaglogi.pl/log-115_118_KM36JvW.html http://vaglogi.pl/log-003_020_hydaALI.html http://vaglogi.pl/log-002_033_53279V.html LPG http://vaglogi.pl/log-115_118_933446.html http://vaglogi.pl/log-003_020_1OdXL.html http://vaglogi.pl/log-002_033_L7mm5.html 2 miesiące temu wymieniłem zawór dv i N75. Robiłem logi i turbo ladowalo ok. Edytowane 5 Listopada 2018 przez Wojtek2018
przem8 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Kasowałeś błędy przed logami? Turbo praktycznie nie pompuje, dobrze masz podpięte n75? Korekty na pb i lpg to porażka...
Wojtek2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 Błędy kasowalem. N75 podlaczylem tak samo jak był oryginalny. Poniżej zamieszczam logi na lpg, ktore zrobiłem tak o sobie miesiąc temu. http://vaglogi.pl/log-115_118_anj0EMt.html Moim zdaniem turbo ladowalo w miarę ok...
przem8 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 1 godzinę temu, Wojtek2018 napisał: Moim zdaniem turbo ladowalo w miarę ok... Nie do końca, bo niedoładowuje.
Wojtek2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 Co mi radzisz żebym zrobił? Czy na postoju będzie turbo ladować jak np. Silnik osiągnie 3tyś. obr.? Myślałem żeby w taki sposób poszukać nieszczelności używają np. wody z mydłem.... Na zasadzie gdzie jest nieszczelność są bańki... Trochę druciarstwo, ale teraz nie mam jak sprawdzić nieszczelności dmuchajac w dolot, więc może to coś pomoże? Czy zacząć szukać gdzieś indziej? Dodam,ze turbo było regenerowane 30tyś km temu i obchodzę się z nim jak powinno... Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) Jak zdejmiesz przewód z gruchy to turbo powinno ładować pełnym ogniem aż do momentu przeładowania i trybu awaryjnego więc spróbuj czy poczujesz różnicę ? Wymieniony n75 jest z aso czy jakiś no name z alledrogo? Edytowane 5 Listopada 2018 przez przem8
Wojtek2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) Kupiłem na alldrogo.... Jutro rano postaram się zobaczyć. Dzięki za pomoc Pozdrawiam Edytowane 5 Listopada 2018 przez Wojtek2018
Wojtek2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) Ściągnąłem wężyk idący z n75 do gruszki. Auto ciągnie super,turbo słychać i czuć że ładuje lecz żaden błąd nie wyskakuje... po 3tyś obr jakby sie mulilo... zrobiłem logi tak na szybko. Wszystko na pb. httph://vaglogi.pl/log-115_118_Fc8kI.html Potem jak założyłem wężyk na n75 i gruszke, odlaczylem aku na chwilę i ponownie zrobiłem log http://vaglogi.pl/log-115_118_fx1zK.html Tak mam założony n75 Jakieś pomysły? Jeszcze mam taki błąd przed robieniem logów: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Pozdrawiam Edytowane 6 Listopada 2018 przez Wojtek2018
przem8 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 7 godzin temu, Wojtek2018 napisał: Potem jak założyłem wężyk na n75 i gruszke, odlaczylem aku na chwilę i ponownie zrobiłem log http://vaglogi.pl/log-115_118_fx1zK.html Turbo bardzo późno wstaje ale jakoś tam dmucha. Błąd od ubogiej mieszanki, może być przez za mały przepływ.
Wojtek2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Opublikowano 6 Listopada 2018 Jutro wrzucę logi z pracy przeplywomierza. Czym mogę go przeczyscic, gdyby był jakiś syf w środku żeby go nie uszkodzić, o ile jest dobry? Można jakoś vag-com sprawdzić zawór N75? Pisząc o za małym przepływie masz na myśli przeplywke,czy coś zwiazanego z przewodami gumowymi, itp.? Generalnie w sobotę chcę temat gruntownie ogarnąć, bo zależy mi na sprawnym aucie.... Pozdrawiam?
Łukasz13 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Mały przepływ może być przez przepływkę albo przez nieszczelność, przepływke mozesz przeczyścić środkiem dedykowanym do tego celu, zrób loga 118 z odpieta wtyczką od n75. 1
Wojtek2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Opublikowano 7 Listopada 2018 Log z odpieta wtyczką od n75 http://vaglogi.pl/log-118_2qMF1A7.html Zrobiłem jeszcze z ciekawości inne logi, oczywiście z podpietym n75 http://vaglogi.pl/log-002_115_118_59j7t.html 10tyś km temu przy 5000 obr miałem przepływ 118,5g/s ale turbo też do końca nie ladowalo...
Łukasz13 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Podciągnij troche sztangę turbiny na regulacji, tak zeby z logiem z odpieta wtyczką ładowało niecałe 0,3 bar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się