wilk11 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam! Przymirzam się do czyszczenia EGR bo leci z niego jak z .... posiadam vag-a i chciałbym porównać jego sprawność przed i po czyszczeniu jakie parametry powinien no miec ten zawór w blokach pomiaru ? pozdrowionka.
Musashi Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 nie ma sensu czyszcic, jezeli cieknie tylko wymiana, kosztuje 450 zl
tomasz-gorz Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 w pierwszym poscie masz wszystko napisane http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
slodki79 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 nie ma sensu czyszcic, jezeli cieknie tylko wymiana, kosztuje 450 zl Mam pytanie czy to dobre rozwiązanie?? Sam EGR bezpośredniego kontaktu z olejem nie ma,więc jest on tylko przeciekającym "skutkiem" dostającego się oleju do dolotu przez odmę "przyczyny"całego zamieszania ... Najpierw usuwa się przyczynę dopiero póżniej można zająć się skutkiem o ile jest to wymagane... Chyba tak to powinno wyglądać :mysli: Więc i tak po jakimś niedługim czasie nowy też zacznie przeciekać??? :mysli: Co o tym sądzicie? :hi:
spetsnaz Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 nie ma sensu czyszcic, jezeli cieknie tylko wymiana, kosztuje 450 zl Mam pytanie czy to dobre rozwiązanie?? Sam EGR bezpośredniego kontaktu z olejem nie ma,więc jest on tylko przeciekającym "skutkiem" dostającego się oleju do dolotu przez odmę "przyczyny"całego zamieszania ... Najpierw usuwa się przyczynę dopiero póżniej można zająć się skutkiem o ile jest to wymagane... Chyba tak to powinno wyglądać :mysli: Więc i tak po jakimś niedługim czasie nowy też zacznie przeciekać??? :mysli: Co o tym sądzicie? :hi: Ale co chcesz likwidować?? Olej w odmie??
slodki79 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Nie.Chodzi mi o to,że wymiana chyba nie ma sensu o ile wszystko pracuje dobrze w EGR to wyczyścić,a co do oleju to ciężka sprawa hihi
wilk11 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 kto wie jak skonwertować logi z pliku csv robie tak jak w instrukcji z forum mam CSV conf.exe ale są tylko dwie opcje do wyboru na csv lub all files a jak to otworzyć w excell-u?
michalki Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Nic nie trzeba konwertować. Otwórz logi w excelu, zaznaczasz kolumnę w której masz logi, klikasz dane/teks jako kolumny/rozdzielany, zaznaczasz przecinki, dalej i zakończ i masz logi w osobnych kolumnach. Pozostaje tylko odpowiednio sformatować i po wszystkim. Na końcu zapisujesz jako xls i po krzyku
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Nie.Chodzi mi o to,że wymiana chyba nie ma sensu o ile wszystko pracuje dobrze w EGR to wyczyścić,a co do oleju to ciężka sprawa hihi przeciez czyszczenie nie usunie nieszczelnosci. nieszczelnosc jest spowodowana wypracowaniem osi klapy gaszacej oraz uszczelniaczy trzpienia sterujacego zaworem ewentualna eliminacja oleju z dolotu, spowoduje niezanieczyszczanie sie nowego EGR
BEKACZU Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 przeciez czyszczenie nie usunie nieszczelnosci. nieszczelnosc jest spowodowana wypracowaniem osi klapy gaszacej oraz uszczelniaczy trzpienia sterujacego zaworem ewentualna eliminacja oleju z dolotu, spowoduje niezanieczyszczanie sie nowego EGR tylko pytanie jak wyeliminowac olej z dolotu?? to standard czy cos jest nie halo ze ten olej tam sie pojawia a mniemam ze ma go tam nie byc... Czyzby jedyne wyjscie OIL CATCH TANK??
GRazny Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Czyzby jedyne wyjscie OIL CATCH TANK?? raczej tak...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się