Patryks25 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Dodam, że zaczynałem na lpg i w okolicach 4-6k obrotów auto jakby minimalnie podszarpywało za pierwszym razem i zaczął migać check. przy każdym kolejnym logu ustępowało podszarpywanie a check już nie migał. Dynamiczne: LPG: http://vaglogi.pl/log-032_002_2hOgEJ.html http://vaglogi.pl/log-003_020_0Q94mH.html http://vaglogi.pl/log-115_118_N1pJi0.html PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_QKj1Ha.html http://vaglogi.pl/log-003_020_8nGHA.html http://vaglogi.pl/log-115_118_64TcMQ4.html Statyczne: PB: http://vaglogi.pl/log-032_2afrI.html LPG: http://vaglogi.pl/log-032_0OD78s.html
bartez90 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Auto masz po programie a przeplyw jak dla serii i to bfb. Do tego turbo nie trzyma zadanego wysokiego cisnienia wiec program raczej kiepski.
Patryks25 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Opublikowano 11 Listopada 2018 rozumiem, to coś z przepływką i turbo? czy wystarczy wgrać serię?
bartez90 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Sprobuj najpierw podmienic przeplywke na sprawnego boscha i ponowic logi.
Patryks25 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2019 Logi po jakimś czasie znalazłem czas. Nowy rok, nowe logi w tym czasie wpadła seria, przeczyszczona przepływka, nowe świece i cewki. statyczne: pb http://vaglogi.pl/log-032_84r7f.html lpg http://vaglogi.pl/log-032_3mElTLp.html Dynamiczne: pb http://vaglogi.pl/log-003_020_3A2jCe.html http://vaglogi.pl/log-002_033_2zNlSP.html http://vaglogi.pl/log-115_118_S6xTvIR.html lpg http://vaglogi.pl/log-002_033_5QaDUa.html czuć, że auto czegoś brakuje. Do tego po logach wyskoczył błąd boost preasure sensor, niestety nie zrobiłem screena i nie pamiętam kodu.
Łukasz13 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Turbo niedoładowuje, zrób loga 118 z odpieta wtyczka n75, do tego możesz podmienić n75 jak masz inny. Nie pomyliłeś logów pb z lpg?
Patryks25 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2019 w dynamicznych jest to możliwe robiłem wszystko pb + 2 33 na lpg więc mogłem pomylić. Ojciec operował laptopem a nie wziął okularów
Łukasz13 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Jak nie ma pewności to zrób jeszcze raz 002+033 na pb, oprócz turbiny jakoś przepływka zaniża, albo gdzies dziura w dolocie jest, sprawdzałeś szczelność?
Patryks25 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2019 odpięta wtyczka od n75 będzie miała wpływ na 2 i 33? no jeśli nie ma wpływu to bym za jednym zamachem zrobił.
Patryks25 Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Opublikowano 9 Marca 2019 nie mam logów ale po odpięciu n75 auto nie chce jechać. Jedzie jak 1.6. Albo gorzej. Do tego rozebrałem tipa był cały uwalony majonezem. Do tipa dochodzą 3 węże. 1 mały i 2 duże. Jeden z dużych szedł pod auto i był zaślepiony korkiem XD? od czego on jest? Chyba się poddam z tym autem...
przem8 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) 53 minuty temu, Patryks25 napisał: ie mam logów ale po odpięciu n75 auto nie chce jechać Dziwne, że ma jechać jak ma pompować 0,3 bara wtedy. Tak się sprawdza czy sztanga od turbo jest dobrze ustawiona ale bez loga to d*pa. Masz w ogóle zawór dv?, bo po opisie to wygląda jakby był zaślepiony. Edytowane 9 Marca 2019 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się