frezergt Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) Proszę o sprawdzenie logów, słabo się zbiera, w ostatnim czasie wymieniłem: nowa przepływka bosch, n75, DV, żeliwo turbiny, świece ngk, dolot szczelny, logi na PB98 http://vaglogi.pl/log-002_033_2JeC8.html http://vaglogi.pl/log-003_020_7NJHG.html http://vaglogi.pl/log-115_118_DvJ37Gg.html Edytowane 12 Listopada 2018 przez frezergt
frezergt Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Opublikowano 12 Listopada 2018 podczas przyspieszania czuć, że w pewnym momencie jest spadek mocy i słychać taki jakby głuchy dźwięk upuszczanego powietrza i nie jest to gwizd turbiny
przem8 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) 9 minut temu, frezergt napisał: podczas przyspieszania czuć, że w pewnym momencie jest spadek mocy W okolicach 2,5 - 3 tys.? W tedy masz największe doładowanie i potem spada więc pewnie takie odczucie. Słyszysz pewnie powietrze upuszczane przez DV. Po logach wszystko mieści się w normie. Turbo też ładnie wstaje i trzyma zadane doładowanie. Edytowane 12 Listopada 2018 przez przem8
bartez90 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Ale po logach nic tu nie widac zlego. Jakies bledy sie pojawiaja? B6/b7 bfb demonem szybkosci nie jest, rob program?
frezergt Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Opublikowano 12 Listopada 2018 Żadnych błędów nie ma, do 3 biegu jeszcze jakoś przyspiesza ale od 4 już bardzo ospale
bartez90 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Bo to nie wyscigowka tylko ciezkie auto. U mnie z Q i mna na pokladzie 1700 kg wazy. Skad ma wiec super przyspieszac przy mocy 160 km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się