BartoszSoldier Opublikowano 3 Listopada 2019 Opublikowano 3 Listopada 2019 Wygląda dobrze! A jak całość się prezentuje?
Frond Side Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 Przede wszystkim kolor hebli w dechę 1
Emejcz Opublikowano 27 Maja 2020 Autor Opublikowano 27 Maja 2020 Spory przestój w temacie, ale w końcu wracam z czymś nowym W międzyczasie zaczęła mi się przycinać wycieraczka z tyłu. Rozebrałem mechanizm, wyczyściłem, nasmarowałem i wymieniłem sprawcę tego bałaganu jakim był simmering. 1
Emejcz Opublikowano 27 Maja 2020 Autor Opublikowano 27 Maja 2020 Powoli przygotowuję się na przeróbkę turbiny na hybrydę tudzież kupno k03s. W tym celu trzeba było w końcu zmienić dwumas na mocniejszy. Dodatkowo były też inne objawy niesprawności tego układu - w tym ślizgające się sprzęgło Wsadziłem komplet Luk z AWX. Niestety okazało się, że na tarczy bez tłumików drgań nie da się komfortowo jeździć i musiałem zwalać skrzynie ponownie aby wrzucić tarczę z tłumikami taką jak idzie do BFB czy też do AFN. Jakby ktoś się zastanawiał czy do Q BFB pakować zestaw z AWX to tak, ale tylko z podmienioną tarczą. W przeciwnym wypadku będą problemy. Przy okazji wymieniłem też łożysko pilotujące. Wybicie zajęło mi kilka minut patentem na smar i pręt. Poszedł też nowy element na którym opiera się łapa. Polecam od razu to kupić w ASO przed robotą, bo kosztuje kilka złotych, a jak przebieg auta jest w granicach 300 tys. km to na pewno będzie to zużyte. 3
lewiatan1989 Opublikowano 27 Maja 2020 Opublikowano 27 Maja 2020 No i takie pracę to rozumiem i szanuje
BartoszSoldier Opublikowano 28 Maja 2020 Opublikowano 28 Maja 2020 Uporałeś się z ciężko wchodzącymi biegami?
Coldfire28 Opublikowano 28 Maja 2020 Opublikowano 28 Maja 2020 W dniu 14.12.2018 o 11:35, Emejcz napisał: Gruntowna konserwacja - czyli najważniejsza sprawa w aucie do tej pory - zrobiona. Tym razem nie własnoręcznie, ale z głowy. Witaj w gronie 1.8TQ i czerwonych dodatkowo ✌️ To samo przechodziłem Już zrobione i spokój na pare dobrych lat.
Emejcz Opublikowano 28 Maja 2020 Autor Opublikowano 28 Maja 2020 Dzięki chłopaki! Godzinę temu, BartoszSoldier napisał: Uporałeś się z ciężko wchodzącymi biegami? No właśnie niestety nie. Po tej wymianie przeszły w sumie wszystkie niedomagania (a nawet więcej niż oczekiwałem) prócz tego opornego wbijania biegów. Jednakże wypracowałem sobie teraz nową teorię na podstawie różnych prac które wykonywałem. Skrzynia 6b jest strasznie precyzyjna. Jak dokręcisz nakrętkę od cięgna o pół obrotu więcej to biegi już zaczynają gorzej wchodzić! W związku z tym uważam, że jest to efekt niepoprawnej regulacji/położenia cięgien. Jednakże przy takich przebiegach są już ubite poduszki silnika/skrzyni/sanek. Trzeba by wymienić to wszystko (zaczynając od poduszek silnika). Ustawić sanki za pomocą tuleji na otworach centrujących i wtedy spróbować wyregulować położenie cięgien. To by według mnie załatwiło sprawę.
BartoszSoldier Opublikowano 28 Maja 2020 Opublikowano 28 Maja 2020 4 minuty temu, Emejcz napisał: Dzięki chłopaki! No właśnie niestety nie. Po tej wymianie przeszły w sumie wszystkie niedomagania (a nawet więcej niż oczekiwałem) prócz tego opornego wbijania biegów. Jednakże wypracowałem sobie teraz nową teorię na podstawie różnych prac które wykonywałem. Skrzynia 6b jest strasznie precyzyjna. Jak dokręcisz nakrętkę od cięgna o pół obrotu więcej to biegi już zaczynają gorzej wchodzić! W związku z tym uważam, że jest to efekt niepoprawnej regulacji/położenia cięgien. Jednakże przy takich przebiegach są już ubite poduszki silnika/skrzyni/sanek. Trzeba by wymienić to wszystko (zaczynając od poduszek silnika). Ustawić sanki za pomocą tuleji na otworach centrujących i wtedy spróbować wyregulować położenie cięgien. To by według mnie załatwiło sprawę. A tam gadasz! Też tak myślałem bo wykonałem większość zabiegów jak Ty aż kiedyś wzięło mnie żeby wyregulować mechanizm zmiany biegów, ta kaseta pod mieszkiem od drążka zmiany biegów... biegi wchodzą idealnie gładko, raz na 10-15 razy zostało mi delikatny opór przy jedynce ale minimalny... pozostało mi wymienic płyn hamulcowy, może coś pomoże A napewno poprawi dla samych hamulców
Emejcz Opublikowano 13 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2020 Dość przypadkowo wpadł mały mod. Wymieniłem z tyłu półosie na te z większymi przegubami wewnętrznymi - takie jak m.in. w 2.0T. Przeguby w BFB są bardzo liche i ciężko dostępne w dobrych zamiennikach. Najważniejsza i w sumie jedyna sprawa którą trzeba było ogarnąć to wymiana flanszy dyfra na większe. Robota bardzo prosta stąd dziwne, że niepopularna. U mnie wyszło sporo komplikacji (łącznie z rozbieraniem dyfra), ale wynikało to tylko z tego, że są dwa rodzaje flansz i przygotowałem sobie nie te co powinienem W sumie nikt praktycznie tego nie robi, więc było kilka niewiadomych. Finalnie wszystko udało się bez problemu poskładać i działa jak należy. Na zdjęciach wypiaskowane, zabezpieczone APP R-Stop i cynkiem w sprayu flansze. Porównanie półosi starej i nowej używanej oraz finalny widok z montażu.
rafiki5 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Godzinę temu, Emejcz napisał: Dość przypadkowo wpadł mały mod. Wymieniłem z tyłu półosie na te z większymi przegubami wewnętrznymi - takie jak m.in. w 2.0T. Przeguby w BFB są bardzo liche i ciężko dostępne w dobrych zamiennikach. Najważniejsza i w sumie jedyna sprawa którą trzeba było ogarnąć to wymiana flanszy dyfra na większe. Robota bardzo prosta stąd dziwne, że niepopularna. U mnie wyszło sporo komplikacji (łącznie z rozbieraniem dyfra), ale wynikało to tylko z tego, że są dwa rodzaje flansz i przygotowałem sobie nie te co powinienem W sumie nikt praktycznie tego nie robi, więc było kilka niewiadomych. Finalnie wszystko udało się bez problemu poskładać i działa jak należy. Na zdjęciach wypiaskowane, zabezpieczone APP R-Stop i cynkiem w sprayu flansze. Porównanie półosi starej i nowej używanej oraz finalny widok z montażu. Doobra robota ? Co było powodem wymiany?
Emejcz Opublikowano 13 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2020 W sumie trochę profilaktyka, bo na podniesioną moc te przeguby z BFB są dość słabe i trzeba się według mnie liczyć z ich szybkim zużyciem.
Emejcz Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2020 (edytowane) Dużo się ostatnio działo. Wpadł sportowy katalizator Magnaflow, sztywny TIP i hybryda K03 od Total Turbo. Po montażu korekta softa na 240KM / 350nm. Jednocześnie jest to koniec grubych modyfikacji związanych ze zwiększaniem mocy Edytowane 27 Czerwca 2020 przez Emejcz 2
kkam Opublikowano 27 Czerwca 2020 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Ładne i doinwestowane auto, duży plus za mody;)
rafiki5 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Pięknie to juz musi się odpychać. Jakie parametry na ten kat? od kogo i w jakiej cenie można go nabyć?
Gremlin0209 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Zmienił się coś dźwięk wydechu po montażu katalizatora sportowego?
Rob@k Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Dobra robota, fajnie te kreski wyglądają.
rosati Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Bardzo fajnie dbasz o auto Również ciekawi mnie ten katalizator. Jak możesz to podaj linka, ewentualnie na pw.
Emejcz Opublikowano 28 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2020 Dzięki za dobre słowa. Teraz już fajnie to ciągnie w całym zakresie obrotów w sumie. 7 godzin temu, rafiki5 napisał: Pięknie to juz musi się odpychać. Jakie parametry na ten kat? od kogo i w jakiej cenie można go nabyć? 1 godzinę temu, rosati napisał: Bardzo fajnie dbasz o auto Również ciekawi mnie ten katalizator. Jak możesz to podaj linka, ewentualnie na pw. Kat spełnia normę Euro 3 w naszych BFB b7 z tego co rozumiem. Jest to jakiś standardowy Magnaflow. Nie wczytywałem się dokładnie. Dla mnie ważne, że nie śmierdzi i spaliny na przeglądach będą w normie. Różne osoby to robią, ja kupowałem u Hofmann Custom z Lublina. Razem z TIPem utargowałem się na 1250 zł poza allegro a i tak dostałem paragon i wszystkie rurki /uszczelki. Custom Hoffman M.FACEBOOK.COM Custom Hoffman, Lublin. 1069 osób lubi to · 7 osób mówi o tym. Łącząc... Niektórzy za sam kat wołają ponad 1000zł. 4 godziny temu, Gremlin0209 napisał: Zmienił się coś dźwięk wydechu po montażu katalizatora sportowego? W środku jest identycznie, a na zewnątrz nie wiem Minimalnie bardziej słychać DV i świst turbo, ale to hybryda i TIP z kwasówki też może mieć na to wpływ.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się