Koner579 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 (edytowane) Witam mam problem z multi 8 stopniowym a mianowicie jak stanę pod wzniesieniem nie mogę ruszyć dodaje gazu do 2500 obr auto szarpnie i zgaśnie olej wymieniony zrobiona adaptacja w serwisie audi, miał ktoś już taki przypadek, dodam ze zero błędów, oryginalny przebieg 157 tys dodam tez ze na wstecznym jest wszystko oki pozdrawiam Multitronic problem z ruszaniem pod wzniesienie Edytowane 9 Grudnia 2018 przez Koner579
Chris71-C1 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Ja mam podobnie,ale u mnie rusza i jedzie sam, prędkośc pełzania do 8km/h i jak ma przejść do prędkosci 9km/h jest szarpnięcie. Jest to bardzo irytujące . Za każdym razem szarpnięcie występuje w tym samym momencie .Dodam że jak auto jedzie te 8km/h i przechodzi na 9km/h i wyżej to caly czas jest pierwszy bieg (sprawdzałem przełaczajac skrzynie na tryb manualny. Na poczatku myslałem że jest to zwiazane ze zmianą biegu z 1 na 2 ale nie ,to cały czas jest 1 bieg.Dalej już nie szarpie ,wszystko odbywa sie płynnie.Na wsteczym tez bez problemu. Olej zmnieniany 5 tysięcy temu. Czasami jak auto się rozgrzeje to na swiatłach też potrafi tak jakby przeskoczyć jakby na inny bieg ,(tzn ja mam takie wrażenie). Na pulpicie wszystko ok ,skrzynia nie generuje żadnych błedów.Sam już nie wiem ,zgłupieje od tego. Z kim bym nie rozmawiał to każdy ma swoja teorię, jeden ze mechatronika, drugi że sprzęgło do jazdy w przód, trzeci że pompa , nastepny sterownik itd. Oczywiscie zdaję sobie sprawę że nikt rengena w oczach nie ma. Ale miałem też sytuację ze lokalny spec od automatów bez jakichkolwiek oględzin stwierdza ze naprawa min.4000 tyś zł. Nawet nie podszedł do auta. Takie oto rozpoznanie zrobił. Czy ktoś miał podobne objawy?
dragon82 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Ja mam taki sam problem multitronic 8stopniowy. Na wniesieniu idą obroty auto stoi po chwili rusza ale szarpie i gaśnie. Na bardzo dużym wzniesieniu zjeżdża w dół. Normalnie na prostym niezauwazylem nic niepokojącego
Robero321 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 9 godzin temu, Langista napisał: Kolego sprzęgło się kończy To nie manual..
Langista Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 W automatach takie objawy też świadczą o tym, że sprzęgło (w tym przypadku) hydrokinetyczne już nie potrafi należycie przenieść momentu ze skrzyni na koła. https://www.sprzegla24.pl/blog/08/sprzeglo-hydrokinetyczne/
Robero321 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Wiem bo sam jeżdżę automatem i nie raz miałem taki kowererter czy też sprzęgło w reku jak zwał tak zwał. Nie o to chodziło. Chodziło o to że w Multitoniku jest o wiele więcej możliwości niż to o czym piszesz. Może np być rozciągnięty łańcuch. Może być uszkodzona przylgnia na stożkach i objawy będą podobne. Czasami wystarczy zajrzeć do softu i nanieść poprawki a czasami remont. Najlepiej jak by się skontaktował z kimś kto siedzi w multitronikach np z Barkiem z forum 1
grzesiek25lub Opublikowano 16 Stycznia 2022 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Witam kolega rozwiązał problem z tym szarpaniem ? Wiadomo co było?
jacek13 Opublikowano 27 Lutego 2022 Opublikowano 27 Lutego 2022 Panowie warto poszukać, było o tym jest na forum filmik zamieszczony jak to zrobić-rok 2021
grzesiek25lub Opublikowano 28 Lutego 2022 Opublikowano 28 Lutego 2022 Jest faktycznie a robił ktoś ta adaptację bez vcds i czy pomogło ?
reni99 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 witam, czy komuś udało się rozwiązać problem z gaśnięciem silnika przy ruszaniu na wzniesieniu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się