roodiii Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam, Na początku chciałbym zaznaczyć, że szukałem podobnych wątków na tym forum ale większość została przeniesiona do kosza lub linki, które były podawane wygasły. Jeśli istnieje już taki watek to bardzo proszę o dzaiłającego linka. Kilka dni temu sprzedałem moja A4 1.9 TDI 110KM 1999 r. Z auta byłem bardzo zadowolony a przede wszystkim z silnika. Aktualnie planuje zakup A4 B7 i zastanawiam sie nad silnikiem (czy 1.9 TDI 116 KM czy 2.0 140KM). Wiem, że obydwa silniki są na pompowtryskach. Słyszałem opinie, że silniniki 2.0 TDI są bardziej awaryjne ze względu na większą ilość pompowtrysków i ze są niedopracowane. Czy to prawda? Więc, jak na razie zostaje przy zakupie 1.9 TDI 116 KM. Jeżeli ktoś z was ma jakieś opinie lub doświadczenia na temat tych dwóch silników lub ma jakieś informacje, które by zaważyły na wyborze to będę wdzięczny za info. Bardzo bym prosił o wasze opinie na temat tych dwóch powyższych silników. Z góry dziękuję. A jak ktoś by miał do sprzedania takie auto to proszę dać znać. (Interesuje mnie czara - najlepiej w wersji s-line) Pozdrawiam Rafał
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 wszystko zależy po kim kupujesz pojazd. 1,9 116KM, to bezposredni nastepca AVF i AWX, wiec sa już dobracowane do bólu. 2.0TDI miewały problemy, jednak nie jest to regułą.
elmek Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Przeszukaj ten dzial po 'BLB' i bedziesz wiedzial, jakie problemy mozesz miec kupujac 2.0 TDI.
turdzi Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Duzo zalezy tez od rocznika.Unikal bym aut z 2005 roku. Dodam tylko ze 1.9 w B7 jest dla kogos komu nie zalezy na dynamice bo z tym motorem to auto nie jedze.Dynamika jest na prawde bardzo slaba.
spanky Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Duzo zalezy tez od rocznika.Unikal bym aut z 2005 roku. Dodam tylko ze 1.9 w B7 jest dla kogos komu nie zalezy na dynamice bo z tym motorem to auto nie jedze.Dynamika jest na prawde bardzo slaba. kilka malych zabiegów i jest bezawaryjne ~170 ps i płaskie ~350 nm ....
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Duzo zalezy tez od rocznika.Unikal bym aut z 2005 roku. Dodam tylko ze 1.9 w B7 jest dla kogos komu nie zalezy na dynamice bo z tym motorem to auto nie jedze.Dynamika jest na prawde bardzo slaba. kolega ma BKE i zrobione 130 KM, smiga az milo kilka malych zabiegów i jest bezawaryjne ~170 ps i płaskie ~350 nm ....
MAJKI Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 "2.0 TDI są bardziej awaryjne ze względu na większą ilość pompowtrysków" nie wiem gdzie to słyszałeś ale to nieprawda bo obydwa silniki są cztero cylindrowe i mają po 4 pompowtryski...
jaro4444 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Jak na dziś to bym kupił 1,9 TDI 115 KM i chwilowo go delikatnie dłubnął na jakieś 160 KM (wymiana turbiny na GT1749VA). W dalszej perpektywie założyłbym słupek silnika od BMM (2.0 8V, dopracowany do bólu z mocnym dołem). Do tego FMIC, turbina np. BRD i mocy przybywaj
variocustoms Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Mam BRE i jestem mega zadowolony, ekonomika i elastyczność po virusie u Rogala powoduje codziennego banana. Szukaj 2.0 BRE z niedużym przebiegiem.
audiomaniak Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Sorki, że nie na temat, czym sie różni BRE od BLB?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się