Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Przerywa przy przyspieszaniu, brak bledow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Looknie ktos LOGI 1.8T 150km ?? Log przeprowadzony na drugim biegu (na trzecim nie mam gdzie sie rozpedzic, a i tez bardziej przerywa w tym samym zakresie obrotow)

http://vaglogger.apphb.com/log/5c154d38dfdaaaaf54c7761e (002 + 115 + 118)

Auto przerywa, szarpie, trzesie podczas jazdy, czuć najbardziej miedzy 1800 obr/min a 3000 obr/min.

Sterownik zadnych bledow nie wykazuje. 
Kanały 15 i 16 podczas jazdy tez nic nie wykazują... Gdzie dalej szukac przyczyny?

 

Dodam, że auto plynnie przyspiesza, gdy pedal gazu naciskam tylko w 1/2 albo 1/3.

Edytowane przez SowaBezOka
Opublikowano

Zrób jeszcze 002+033, na pierwszy rzut oka to pompa paliwa umarła.

Opublikowano

czasy wtrysku za duże?

Opublikowano

Dzieki za zainteresowanie.

Zrobilem rządane logi... NA dodatek po pierwszym butowaniu (znaczy logowaniu) auto nie chcialo jechac (widac na drugim logu, ze nie zbieral sie w ogole).

Bledow w dalszym ciagu ZERO.

W ktoryms kolejnym (trzeci albo czwarty od góy) logu auto jakby odblokowywalo sie (widac po cisnieniu sprezarki, ze dawala wiecej). Po logowaniu auto teraz trzesie sie juz od wcisniecia 1/4 pedalu gazu, nie trzesie jak delikatnie przytrzymuje gaz.
 
Logi ulozone chronologicznie (od najstarszjego do najmlodszego):
 
http://vaglogi.pl/log-115_118_002_ucJ1x.html (widac, ze turbina nie dmuchala ile trzeba, a pozniej chyba sie zalaczyla??)
http://vaglogi.pl/log-115_118_bwwY1t8.html (tutaj juz dmuchala tyle ile ecu chcial)
Opublikowano

Pompa paliwa nie daje rady...

Opublikowano

Wymien pompe paliwa i auto zacznie jezdzić.

Opublikowano

Ok, wiec zamawiam pompke.

Poki co N75 i przeplywke wymienilem do tej pory. 

 

Myslalem jeszcze, ze moze katalizator zapchany....

Opublikowano (edytowane)

na nowej pompce też trzesie, dalej to samo.
Filtr paliwa podmienie jak dojdzie, a później może regulator ciśnienia na listwie?

Edytowane przez SowaBezOka
Opublikowano

Więc wymieniając filtr paliwa spostrzegłem, że zarówno filtr jak i pompka wody mają średnice wężyków Fi8mm, a w moim aucie był wężyk 6mm. Zmieniłem na 8mm (nie wiem czy tak ma być, czy jednak 6mm??) i nie pomogło.

 

Natomiast rozwiązaniem mojego problemu była wymiana świec zapłonowych na nowe, szkoda, że tam wcześniej nie spojrzałem, bo stare świece strasznie wyglądały.

Więc temat do zamknięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...