Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykres z hamowni po strojeniu do wglądu. Ocena + mały problem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie. Kupiłem w dniu dzisiejszym A4 B5 Quattro 1.8t ANB. Dostałem z resztą papierów wykres z hamowni. Prosiłbym o jego ocenę. Czy auto trzymało w miarę serie? Druga sprawa to kompresja. Ile te motory powinny jej mieć? Mierząc chińskim manometrem wyszło mi ok 10.2 bar równo na wszystkich garach (motor bierze ok 0.7l oleju na 10tyś, trochę się poci). Jest ok? Kompletnie nie ogarniam 1.8t. Wykres po wirusie wygląda chyba w miarę ok? Auto lekko kuleje przy przyśpieszaniu. Jakby miało lekkie pauzy w dostarczaniu mocy.

IMG_20181228_002803.jpg

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Jak się poci to najpierw uszczelnij silnik, wymień olej i dopiero mierz pobór oleju.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W sumie olej to dodatek. Pobór i tak jest mały. Pytałem raczej o wykres.

Opublikowano

Logi więcej powiedzą. Pytanie czy to było hamowane na benzynie czy lpg?

Opublikowano (edytowane)

Nie mam jak w tej chwili zrobić logów ale coś zorganizuje. Wykres jest robiony na PB 95. Była w miarę ta seria? Jak zmierzyłem kompresje trochę mnie odrzuciło ale po zobaczeniu wykresu auto kupiłem:) Silnik chodzi cicho i równo. Ma tylko lekkie zadyszki przy przyśpieszaniu. Moc nie jest płynnie rozwijana i tak jakby faluje przy gazie wciśniętym do oporu. Widać to aż na obrotomierzu (lekkie pauzy wskazówki). Ogólnie jest taki lag dziwny po przesiadce z 2.8 30v. Przy zmianie biegów w trakcie dynamicznej jazdy auto robi przygazówki. Tzn puszczam gaz i w trakcie jak już zmieniam bieg auto dopiero opada z obrotów. Tak jakby silnik odbierał puszczenie gazu z sekundowym opóźnieniem. Może nie umiem jeździć turbo benzyną?

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Zrób logi bedzie można coś powiedzieć, z objawów to masz problem pewnie ze sterowaniem ciśnieniem doładowania dlatego tak się zachowuje, te problemy przy zmianie biegów to może być padniety czujnik sprzęgła lub jakaś nieszczelność w podcisnieniach itd.

Opublikowano

Ok, dam znać.

Opublikowano
W dniu 28.12.2018 o 20:14, Łukasz13 napisał:

Zrób logi bedzie można coś powiedzieć, z objawów to masz problem pewnie ze sterowaniem ciśnieniem doładowania dlatego tak się zachowuje, te problemy przy zmianie biegów to może być padniety czujnik sprzęgła lub jakaś nieszczelność w podcisnieniach itd.

Podpowiesz mi które kanały logować? Jestem zielony w temacie 1.8t

Opublikowano

2+33, 3+20 i 115+118. Prócz tego 2+33 na lpg.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To wszystko to logi dynamiczne? Jutro będę miał czas to ogarnąć.

Opublikowano

Tak, 3 bieg od 1,5tys do oporu i wcześniej skasuj błędy nawet jak ich nie ma. Wrzuć potem na vaglogi.pl i tu wklej linki.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziękuję Wam za pomoc. Zrobiłem logi. Niestety dałem ciała. Zrobiłem 2+33 na pb a następnie na lpg i ten pierwszy chyba nadpisało. Także 2+33 mam tylko na lpg. Ewentualnie 2 stycznia coś dorzucę. Auto kiepsko przyśpiesza. Z mega lagiem. Dostaje świra dopiero 2-3s po wciśnięciu gazu.

http://vaglogi.pl/log-002_033_7461F.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_O22645X.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_2uHJ5.html

Opublikowano

Wg, logów to wszystko wygląda w miare ok, turbo wstaje dobrze i nie widać skoków doładowania, przepływka mierzy ok, górą powyzej 5,5 tyś obr lekko zapętlone wtryski, no i mała korekta zapłonów choć po programie to norma na słabym paliwie bo pewnie 95? Ogólnie logi w miare pokrywają się z wykresem.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zaraz zrobię jeszcze raz 2+33 na pb. Auto jeździło na 95. Wskazówka była już na glebie i wlałem 98 za 100zł. Nie jeżdżę na 95. To paliwo poprzednika:) Skąd taki lag i brak płynnego rozwijania mocy jakby lekko wypadał zapłon? Mam błąd abs. Może to on lekko przyhamowuje auto przez ESP czy coś? Choć to chyba niemożliwe.

IMG_20181230_152146.jpg

Opublikowano

Sam nie wiem czy ten przeplyw jest ok, bo mocy jedynie 180km po wykresie, a przeplyw znacznie wiekszy jak w bexie bo ponad 160 g/s. Poza tym chyba ok.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Mi też przepływ wydał się dość spory jak na tą moc. Wrzucam jeszcze logi 2+33 na pb które zrobiłem przed chwilą. Dopiero zajarzyłem, że odcinka została podniesiona. Byłem przy 7tyś i jechała dalej. Czy z tych logów można wywnioskować na ile dobrze jest ustawiony rozrząd i czy nie ma rozjazdu na napinaczu od strony grodzi?

Run1 http://vaglogi.pl/log-002_033_TB9OXn.html

Run2 http://vaglogi.pl/log-002_033_LG94n4S.html

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Przepływ nie zawsze jest wyznacznikiem mocy, rozrzadu w tym aucie po logach nie sprawdzisz.

Opublikowano

Czyli dobrze to wszystko wygląda? Nie mam się czym martwić? Zwalę chociaż pokrywę zaworów i sprawdzę w jakim stanie jest ślizg napinacza i czy znaki wałków się pokrywają.

Opublikowano

Jak wtryski zaczynają pętlić to nie jest wszystko ok ale do 5,5 tys obr. możesz pałować.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Ok. W jaki sposób pozbyć się problemu? Po wrzuceniu wtrysków powiedzmy z BEX'a muszę robić korektę softu?

Edytowane przez Randor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...