koko115 Opublikowano 17 Marca 2007 Opublikowano 17 Marca 2007 Cześć jest to mój pierwszy post na tym forum, kupiłem audi b5 2500tdi 98' z Włoch ze świecącymi kontrolkami od abs, airbag, oraz zużyciem klocków, podjechałem wczoraj do gostka z vagiem i od strzała usunął błąd airbaga, natomiast do absu nie mógł wejść, tłumaczył mi żebym przeczyścił styki od centralki absu bo wszystko wskazuje na to jak by była odłączona, jednak to nie pomogło i kontrolka świeci dalej, gdyż abs jest samodiagnozujący i kiedy działa poprawnie, kontrolka sama powinna zgasnąć-tak mi tłumaczył, ta kontrolka świeci cały czas od momentu przekręcenia kluczyków, nie jest tak jak czytałem na tym forum ze po pewnym czasie się załącza, tylko świeci cały czas mozecie mi z tym pomóc?? ostatnia kontrolka jaka mruga to chyba od zużycia klocków, ale klocki zmieniłem i nadal mruga myk jest taki że stare klocki jakie wyciągnąłem miały obcięty kabel, ja kupiłem nowe z tym kablem jednak nie ma go gdzie podłączyć, płyn sprawdzałem i też jest. Ta kontrolka to taka czerwona z wykrzyknikiem w O i okładzinami z gory dzieki za wszelkie spekulacje [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 17-03-2007, 12:37 ] odblokowany
szogun0 Opublikowano 17 Marca 2007 Opublikowano 17 Marca 2007 Uszkodzona pompa lub sterownik ABS. Kontrolkę zużycia klocków hamulcowych wyłącza się VAG-iem odpowiednio w liczniku.
adamq Opublikowano 17 Marca 2007 Opublikowano 17 Marca 2007 A ja bym sprawdził sterownik od ABSu i pompę. Może ktoś coś robił w okolicach podzespołów od ABSu i poluzował się kabelek od K-Line. Sam od siebie sterownik się nie psuje (chyba, że było jakieś zwarcie).. :confused: Możliwe że pompa może być sprawna. Oczywiście to przypuszczenia.
koko115 Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Opublikowano 17 Marca 2007 w takim razie jak mogę sprawdzić te podzespoły ? [ Dodano: 19-03-2007, 10:21 ] czy tylko podmiana mnie ratuje w celu sprawdzenia tych podzespołów ?? [ Dodano: 30-03-2007, 12:04 ] ale jaja, dzisiaj z rańca odpaliłem auto, i kontrolka od absu zgasła, i abs zaczoł działać, po przejechaniu 20km abs zaświecił się ponownie, byłem z tym u elektryka i powiedział mi ze pompa do wymiany, lub sama elektronika, co otym sądzicie, nie ma na to sposobu aby to naprawić bez wymiany ??
d_avi_d Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Powiem Ci że ja mam to samo jak włącze silnik z rana to abs sie nie świeci a jak pochodzi z 10 minut silniczek to sie zaświece i juz nie gaśnie... To sterownik pompy ABS a jego regeneracja w mojej okolicy to koszt kolo 300 zł. Więc polecam regeneracje bo zima idzie a poźniej nie bedzie juz na to czasu....
macko25 Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 witam wszystkich.ja mam ten sam problem ale mowicie ze pompa ma byc do wymiany ale moj pedał ma wibracje czyli pompa musi byc dobra bo jak przy pedale nie było wibracji przy mocnym hamowaniu to wtedy pompa od absu siadła
aju51 Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Witam !! Mam podobny problem nie gaśnie mi kontrolka od ABS oraz od ASR, wczoraj podłączyłem interfejs i pokazało mi błąd w tylnym prawym czujniku koła. Czy ktoś wie jak się wyjmuje ten czujnik? I czy jest możliwe że to właśnie on czy one się w ogóle psują.
MALIN-PL Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 psują sie psują a co do wymiany to sciagasz kolo i tam z tylu calej tej tarczy (jeszcze sie tak dokladnie nie znam) jast czujnik wyciagasz go (czasami jest problem ale mi wystarczyl wkretak i dobry patent ) otwierasz tylna dolna kanape i odlaczasz, puzniej wywalasz z zaczepow, wkladasz nowy i gra
NightHawk Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Witam szanownych kolegów mam podobny problemi nie wiem jak go ugryźć. Co jakiś czas załącza mi sie kontrolka ABS i czerwony wykrzyknik i juz nie gaśnie az nei zgasze silnika wg WAG'a to czujnik lewy tył kod G46 raz sie odrazu włacza raz po parunastu kilometrach,aktualnie jestem na wymianie czujnika a ma ktos moze pomysł co to moze byc innego?? Instalacje od czujnika do sterownika do wtyczki sprawdziłem nie ma widocznych zagieć złamań nic. Dziękuje za pomoc pozdrawiam
Nosfer Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 g WAG'a to czujnik lewy tył aktualnie jestem na wymianie czujnika Jak wymienisz i dalej będzie to samo, to daj znać.. Po co się gorączkować na zapas..
NightHawk Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 dzięki wielkie do środy wieczora powinienem juz byc po wymianie dam Ci znać dzieki za pomoc [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2009, 15:07_________________________________________________ g WAG'a to czujnik lewy tył aktualnie jestem na wymianie czujnika Jak wymienisz i dalej będzie to samo, to daj znać.. Po co się gorączkować na zapas.. Witaj Nosfer właśnie wymieniłem czujnik i co sie okazało że jakiś inteligent przedemna wymieniał tarcze hamulcowe i pierścieni nie przełożył i czujnik nie ma z czego czytać prędkości obrotowej koła. Ale na piątek mi powinni zrobić dzieki pozdrawiam [br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 15:08_________________________________________________ Jeśli co jakiś czas zapali sie Wam ABS i nie zgaśnie az do wyłaczenia silnika poza czujnikiem radze sprawdzić pierścień ABSu zmieniłem u siebie i działa,a przy wymianie tarcz pamiętać o przełożeniu bo nie we wszystkich jest a zaoszczędzi to Wam nerwów,kasy:) pozdrawiam
kubik224 Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Witajcie u mnie natomiast zapala się kontolka ABS i czerwony wykrzyknik przy prędkości ok 180 km/h i tak sobie mrugają do momentu wyłączenia silnika. Po ponownym uruchomienu jest ok . Przy jeżdzie do ok 130km/h nic się nie dzieje. Prędkośc przy której kontrolki zaczynają mrugac to ok 150-......180 więcej jeszcze nie miałem okazji leciec
NightHawk Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Witajcie u mnie natomiast zapala się kontolka ABS i czerwony wykrzyknik przy prędkości ok 180 km/h i tak sobie mrugają do momentu wyłączenia silnika. Po ponownym uruchomienu jest ok . Przy jeżdzie do ok 130km/h nic się nie dzieje. Prędkośc przy której kontrolki zaczynają mrugac to ok 150-......180 więcej jeszcze nie miałem okazji leciec WiTam ciebie przy predkości sprawdz ten pierścień co opisuje bo on odpowiada za odczyt predkości obrotów koła to zebaty pierścien ktory nie raz peka i czasem moze błędnie odczytywać a jeśli z 3 kół dostanie około 170kmh a z ednego 130kmh to wykryje jako błąd. Najtaniej masz zdjąc tarcze i w środku na pieście jest ten pierścien sprawdz jak jest cały to może którys z czujników,jak nic z tego daj znać bedziemy dalej kopać tak byś jaknajmniejsze koszty poniósł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się