Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Vexart napisał:

Serio 240zł?? Nieźle.. Ciągle czegoś szukam i nie mogę znaleźć... Za jakieś chore ceny wystawiają te hamulce. Nawet na forum za same osłony 200zł....

tak serio , ale szukaj auta na części . ja tak szukałem i koleś nie znał cen pewnie i dlatego tak tanio.

na forum wiedzą po ile chodzą.

 

Opublikowano

Mam dwa zaciski tylko gdzieś mi się Jarzma zapodziały

Opublikowano

Fmic założony tak jak i Tip.

Przy okazji spryski mgiełkowe. Niezła sprawa.

Owinąłem Dp bandażem i całkiem inaczej pod maską...

Przednie zaciski pomalowane proszkowo i nowe uszczelniacze założone. Jeszcze tylko tylne ogarnąć.

na tygodniu zamówię tarcze zimmerman i klocki ferodo.

Dev jak byś miał zaciski i jarzma chętnie bym zakupił. Takie do regeneracji.

do tego osłony bym gdzieś ogarną.

Opublikowano

Jaki FMIC wpadł, cenowo +/- i ile zabawy z dopasowaniem?
Bandaż zbił Ci mocno temperaturę? Jakiej firmy owijka?

Opublikowano

Bandaż naprawdę dużo dał. W okolicy turbo i dp nie jest tak gorąco.

Bandaż pierwotnie miał byś turboworks ale wyszło że Epman. Po odparowaniu wody krótko się wypalał.

Co do Fmic i dolotu to Ic 300zł

i orurowanie 63mm jakieś 450-500zł.

Opublikowano

400zl za zaciski jarzma i osłony 288 to dobra cena? 

Opublikowano

Witam.

Aktualnie planuje małą modyfikację mechaniczna mojej A4 B7 q i potrzebuje Waszej pomocy a mianowicie:

1. DSMIC z BEX.

2. Katalizator sportowy MAGNAFLOW.

3. Turbo Hybryda k03/64 ???

4. Nowy TIP.

5. Wtryski ???

Proszę o radę w poniższych pytaniach:

1. Z jakiego źródła zakupić Hybrydę ?  Bo sporo jest na olx i allegro z gwarancją 24 m. tylko nie mam pojęcia jak z ich jakością.

1. Ile realnie i bezpiecznie jestem w stanie wyciągnąć na powyższym zestawie.

2. Pytanie wiąże się z ptk. 1 - jakie wtryski dobrać do powyższego zestawu i skąd zakupić aby nie była to chińszczyzna i mnie nie zrujnowały cenowo.

3. Do kogo uderzyć w kwestii strojenia (posiadam LPG/Stag/reduktor RO1/Barakudy) ? Tak bym nie musiał gnać pół polski :).

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

@Vexart

Wszystko zależy od stanu. Ja np dałem 600 zł za zaciski, jarzma i osłony pod Q 288 tył, ale po regeneracji i malowaniu proszkowym.

@fruzio_17

Hybryda z geremi vag garage. Zobacz profil na fb.

Realnie i bezpiecznie na takich hybrydach 250-260km. Na więcej obowiązkowo fmic co najmniej 180.

Wtryski najlepiej boscha 430cc 0280156012. To są chinole, ale wielu tunerów stroi na nich auta i nie ma problemu.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano (edytowane)

Fruzio_17 polecam turbo od Geremiego :)

Zaciski jarzma i osłony za 400zl do regeneracji zapewne nie malowane. Opłaca się? 

Ja i tak te zaciski zregeneruje i pomaluje proszkowo.

Edytowane przez Vexart
Opublikowano
Godzinę temu, Vexart napisał:

Fruzio_17 polecam turbo od Geremiego :)

Zaciski jarzma i osłony za 400zl do regeneracji zapewne nie malowane. Opłaca się? 

Ja i tak te zaciski zregeneruje i pomaluje proszkowo.

od tego Gościa co Ci dałem namiar?:)

targuj jeszcze z 50zl;p  i bierz:)

jak malowanie masz za free tak jak pisałeś to nie jest źle.

Opublikowano

Nie od niego on nie miał takich miał właśnie z A6 c6 288 ale nie pasują. 

Znalazłem b7 3,2 tsi na części na olx niedaleko Chełma akurat w czwartek jadę to odbiorę osobiście. 

Ale raczej mniej jak 400nie zejdzie :(

Malowanie mam za free akurat sąsiad pracuje tam gdzie malują proszkowo jak i też robiłem im elektryke :)

 

Opublikowano

Fruzio ja zakupiłem wtryski te chińskie bosche 430cc podobno nadadzą się. Dałem 560zl za nowe razem z przesyłką chyba. 

Opublikowano

Do kogo uderzyć w kwestii strojenia nie wgrania gotowca (posiadam LPG/Stag/reduktor RO1/Barakudy) ? Tak bym nie musiał gnać pół polski :). Jestem ze świętokrzyskiego?

Opublikowano

Koło lublina masz kolegę @Galetto  - Soft Mod Performance na fb.

W świętokrzyskim nie wiem czy ktoś ogarnia temat.

 

Opublikowano

Ja właśnie jadę do galetto. 

Opublikowano
11 godzin temu, fruzio_17 napisał:

Do kogo uderzyć w kwestii strojenia nie wgrania gotowca (posiadam LPG/Stag/reduktor RO1/Barakudy) ? Tak bym nie musiał gnać pół polski :). Jestem ze świętokrzyskiego?

W Szczecnie masz dobrego tunera - @Grzanek85. Ogarnia temat po całości. Jesli masz mozliwośc wgrania softa samemu - polecam @Łukasz13 - indywidualne podejście.

Opublikowano

też od siebie polecam @Łukasz13  indywidualne podejście , trochę czasu zeszło i sporo logów dynamicznych, żeby ogarnąć moje 1.8t .  Śmigam już trochę czasu i zero jakichkolwiek problemów. Polecam z czystym sumieniem!!!:)

Opublikowano
22 godziny temu, fruzio_17 napisał:

Witam.

Aktualnie planuje małą modyfikację mechaniczna mojej A4 B7 q i potrzebuje Waszej pomocy a mianowicie:

1. DSMIC z BEX.

2. Katalizator sportowy MAGNAFLOW.

3. Turbo Hybryda k03/64 ???

4. Nowy TIP.

5. Wtryski ???

Proszę o radę w poniższych pytaniach:

1. Z jakiego źródła zakupić Hybrydę ?  Bo sporo jest na olx i allegro z gwarancją 24 m. tylko nie mam pojęcia jak z ich jakością.

1. Ile realnie i bezpiecznie jestem w stanie wyciągnąć na powyższym zestawie.

2. Pytanie wiąże się z ptk. 1 - jakie wtryski dobrać do powyższego zestawu i skąd zakupić aby nie była to chińszczyzna i mnie nie zrujnowały cenowo.

3. Do kogo uderzyć w kwestii strojenia (posiadam LPG/Stag/reduktor RO1/Barakudy) ? Tak bym nie musiał gnać pół polski :).

 

 

 

 

 

Jak chcesz wlozyc hybryde pod 250-260 koni to obowiazkowy fmic. Dsimc nie ogarnie Ci tego. 

Co do wtryskow to teoretycznie 380ccm z BAM powinny wystarczyc ale lepiej miec lekki zapas (i chyba nawet troche taniej wyjda) bosha 430.

Pomysl o sprzegle i hamulcach. Conajmniej 320/288

Nowy tip. Nowy w sensie gumowy ? Czy nowy sylikon lub z nierdzewki ? Czytalem innych urzytkownikow na forum odpowiedzi to na okolice 250 moze byc jeszcze sylikon ale roznica w cenie poiwedzy nierdzewka jest niewielka.

Co do porgramu to tak jak inny polecaja bardzo lukasz13 o ile jestes sam w stanie wgrac program.

Co do hybrydy to juz kilkukrotnie powtarza sie geremi.

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Jak chcesz wlozyc hybryde pod 250-260 koni to obowiazkowy fmic. Dsimc nie ogarnie Ci tego. 

Dyskusyjna sprawa, bo wiem że u nas tak przyjęło się na forum, ale np Geremi twierdzi co innego i do 250-260 km poleca dsmic, a nie fmic.

Nie mówię, że fmic to zły pomysł, ale jedynie co twierdzi Geremi na ten temat. A Twoja czy moja wiedza to 1/100 jego wiedzy.

Edytowane przez bartez90

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...