Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
48 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Jak chcesz wlozyc hybryde pod 250-260 koni to obowiazkowy fmic. Dsimc nie ogarnie Ci tego. 

 

Bzdura

Opublikowano

Ja tipa spawanego pod hybrydę i przepływke 3 zapłaciłem 330zl. To chyba nawet taniej jak silikon. 

Zna ktoś nr tej felgi co wysłałem? Hamulce większe to trzeba felge większą. 

Opublikowano
16 minut temu, WYSKUN napisał:

Bzdura

oczywiscie wszystko da rade zrobic. I na jednym ic pewnie by poszlo. Im wiecej dostarczonego powietrza zimnego dla silnika tym lepiej. W zimie jak najbardziej ma to sens.

Moze zle napisalem dsmic nie ogarnie i tu poprawiam sie. Ogarnie ale zalecany jest FMIC. 

Takze powodzenia zycze na dsmic przy mocach 250+ :)

Opublikowano

Wiadomo ze fmic bedzie lepszy. Ale mowa ze dsmic sie nie nadaje jest nieprawdą.

Mam u siebie dsmica,tip silokon, wtryski 430 , hybryda geremi , sprzeglo awx , program Łukasz13 i jest ok

Opublikowano
5 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Takze powodzenia zycze na dsmic przy mocach 250+ :)

Podkreślę jeszcze raz: mądrzejsi od Ciebie tak polecają, tak tuningują i jest dobrze. Nie musisz więc nikomu życzyć powodzenia, bo nie będzie potrzebne.

Opublikowano

Ja bede sie trzymal ze lepiej zrobic porzadnie a nie po taniosci aby sztuka. 

Tak jak przyznalem wczesniej zle napisalem ze dsmic nie ogarnie bo ogarnie. A z tym powodzenia to tez chodzilo o to ze znam osoby ktore montowaly dsmic i nie byly zadowolone. Mimo to i tak przezucali sie na fmic i dochodzily im dodatkowe koszty. Szkoda kasy moim zdaniem. Ale to nie moje pieniadze wiec robta jak chceta. Uwazam ze dobrze radze.

Opublikowano
13 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Ja bede sie trzymal ze lepiej zrobic porzadnie a nie po taniosci aby sztuka. 

Tak jak przyznalem wczesniej zle napisalem ze dsmic nie ogarnie bo ogarnie. A z tym powodzenia to tez chodzilo o to ze znam osoby ktore montowaly dsmic i nie byly zadowolone. Mimo to i tak przezucali sie na fmic i dochodzily im dodatkowe koszty. Szkoda kasy moim zdaniem. Ale to nie moje pieniadze wiec robta jak chceta. Uwazam ze dobrze radze.

Fmic to nie tylko zalety w postaci niższych temperatur.

To też wady w postaci problemów z montażem i dopasowaniem rurek, gdzie w gotowych zestawach nic nie pasuje p&p, a jak ktoś nie jest choć trochę obeznany w mechanice to w życiu tego nie poskłada do kupy.

To także cięcie belki (mowa o wersji 180, bo 140 jest gorsza niż dsmic).

Do tego koszty też większe niż dsmic.

Dlatego do mocy 250 km dsmic jest jeszcze dobrym rozwiązaniem. Mówiąc o zaletach fmic pasowałoby także wspomnieć o jego wadach.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, bartez90 napisał:

Fmic to nie tylko zalety w postaci niższych temperatur.

To też wady w postaci problemów z montażem i dopasowaniem rurek, gdzie w gotowych zestawach nic nie pasuje p&p, a jak ktoś nie jest choć trochę obeznany w mechanice to w życiu tego nie poskłada do kupy.

To także cięcie belki (mowa o wersji 180, bo 140 jest gorsza niż dsmic).

Do tego koszty też większe niż dsmic.

Dlatego do mocy 250 km dsmic jest jeszcze dobrym rozwiązaniem. Mówiąc o zaletach fmic pasowałoby także wspomnieć o jego wadach.

Podobno Kit montażowy od Turboworks jest p&p (pomijając podcinanie belki), sam nie potwierdzę gdyż to jeszcze przedemną ale tak słyszałem :)

Edytowane przez Marciol
Opublikowano

A na ile wycenilibyście zakup oraz montaż:

1. DSMIC z BEX.

2. Katalizator sportowy MAGNAFLOW.

??

Opublikowano

Oczywiscie wadami sa tak jak napisales bartez90. Wieksze koszty. Ciecie zderzaka i belki itp. 

Tylko teraz z drugiej strony jak ktos zalozy turbo z potencjalem na 260-270 to szkoda troche aby waskim gardlem byl itercooler i nie wykorzystac w pelni potencjalu turbo.

Co do zestawow p&p. Tez slyszalem ze jest niezla rzezba z tymi kitami. Znajomi opowoadali ze zawozili do mechanikow gotowe zestawy ktore mialy pasowac idealnie. Dostawali wycene na montaz i faktycznie wychodzilo taniej jakby mechanik mial spawac od podstaw. Pozniej info od mechanika ze tu cos nie pasuje musi przerobic. Tam cos nie tak musi dkspawac i za dodatkowe prace kasowal hajs. Suma sumarow cenowo wyszlo prawie tak samo jakby mial mu spawac od podstaw. I czas prac krotrzy i auto wczesniej gotowe. 

Dodatkowa zaleta indywidualnego spawania ze tak to nazwe jest mala ilosc sylikonu. Chodzi mi o kolanka zastapiane spawana rura. Im mniej laczen i sylikonow to tez lepiej. Mniejsze prawdopodobienstwo ze gdzies bedzie nieszczelnosc.

Opublikowano
3 minuty temu, fruzio_17 napisał:

A na ile wycenilibyście zakup oraz montaż:

1. DSMIC z BEX.

2. Katalizator sportowy MAGNAFLOW.

??

1. Kwestia indywidualna. Zalezy za ile kupisz zestaw montazowy. Czasem widzialem fajne ceny a czasami przegiete. Cena montarzu tez zalezy od miejsca gdzie mieszkasz i od mechanika. Ale mysle ze nie prsekroczy 500 pln

2 ktos tu na forum zajmuje sie takim tematem musialbys poszukac. Nie pamietam jak sie nazywa.

Opublikowano

Ja przy montażu fmic 180 nie musialem ciąć belki i bardzo ładnie wszedł. 

Opublikowano
6 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

1. Kwestia indywidualna. Zalezy za ile kupisz zestaw montazowy. Czasem widzialem fajne ceny a czasami przegiete. Cena montarzu tez zalezy od miejsca gdzie mieszkasz i od mechanika. Ale mysle ze nie prsekroczy 500 pln

2 ktos tu na forum zajmuje sie takim tematem musialbys poszukac. Nie pamietam jak sie nazywa.

No kurcze mi za ten zestaw z montażem na gotowo mechanik wyliczył na 2k.

I tak się zastanawiam czy Femic nie byłby lepszym rozwiązaniem + oczywiście MAGNAFLOW .

 

Opublikowano
12 minut temu, Vexart napisał:

Ja przy montażu fmic 180 nie musialem ciąć belki i bardzo ładnie wszedł. 

A jak z rurkami ? kupiłeś gotowy zestaw i pasował czy wyginałeś rury ?

Opublikowano
1 godzinę temu, WYSKUN napisał:

Wiadomo ze fmic bedzie lepszy. Ale mowa ze dsmic sie nie nadaje jest nieprawdą.

Mam u siebie dsmica,tip silokon, wtryski 430 , hybryda geremi , sprzeglo awx , program Łukasz13 i jest ok

i ile ci wyszło mocy na taki zestawieniu?

Opublikowano
26 minut temu, Misieqq7 napisał:

i ile ci wyszło mocy na taki zestawieniu?

Nie wiem nie bylem na hamowni

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
28 minut temu, WYSKUN napisał:

Nie wiem nie bylem na hamowni

Ja mam podobny setup tzn dsmica, tip ale metalowy, wtryski 380 , hybryda geremi k03/064 (potencjał na 300 kM) , sprzęgło awx i podczas strojenia usłyszałem, że w dolocie robi się zbyt gorąco... Wychodzi 230 kilka kM i głęboko się zastanawiam czy nie założyć FMIC, bo wtedy pewnie mógłbym nawet 250 kM osiągnąć- mam seryjny wydech oraz katalizator sportowy.

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Kubal2216 napisał:

Ja mam podobny setup tzn dsmica, tip ale metalowy, wtryski 380 , hybryda geremi k03/064 (potencjał na 300 kM) , sprzęgło awx i podczas strojenia usłyszałem, że w dolocie robi się zbyt gorąco... Wychodzi 230 kilka kM i głęboko się zastanawiam czy nie założyć FMIC, bo wtedy pewnie mógłbym nawet 250 kM osiągnąć- mam seryjny wydech oraz katalizator sportowy.

Zakladaj fmic nie zastanawiaj sie. Dsmic sprzedaz. Jest na to popyt ;)

Edytowane przez Lukasz Stanislawczyk
Opublikowano
20 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Zakladaj fmic nie zastanawiaj sie. Dsmic sprzedaz. Jest na to popyt ;)

Zastanawiam się jakiej wielkości.

180 czy 230

Opublikowano
38 minut temu, Kubal2216 napisał:

podczas strojenia usłyszałem, że w dolocie robi się zbyt gorąco... 

Zbyt gorąco tzn ile?

Logi masz jakies?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...