Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sam mogę wyjąć, praktycznie to wszystkie naprawy wykonuje sam. Jak dobrze pamiętam to sprzęgło Luk. Jak bym wyją to nie miał bym czym zawieźć do kogoś kto obija i nie wiem czy w okolicy kogoś takiego znajdę.

Jak bym zostawił sprzęgło takie jakie jest to co mogło by być?

Opublikowano
40 minut temu, Vexart napisał:

Jak bym zostawił sprzęgło takie jakie jest to co mogło by być?

Przy tej mocy co celujesz będzie się ślizgać na 100%. Jak masz ori sprzęgło i pewnie nalot grubo ponad 200 tys to sprzęgło nadaje się na śmietnik. Na serii pojeździ ale powyżej 220-230koni już wyjdzie szydło z worka.

Opublikowano

No ok więc widzę nie obejdzie się bez zdjęcia skrzyni. ? Ale zanim to zrobię i wezmę się za podnoszenie mocy trzeba sprawdzić czy silnik się nadaje bo jak nie to chyba podaruję sobie jak na razie.

Więc sprawdzić kompresję. W zależności od kompresji będzie można coś powiedzieć czy zdrowy silnik?

kompresję na ciepłym tak?

Opublikowano

Interesuje mnie bardzo kila rzeczy pierwsze: intercooler

Czy takie coś by się nadało: https://allegro.pl/oferta/zestaw-montazowy-intercooler-audi-a4-1-8t-b6-7631956745

Drugie to turbina.

Znalazłem coś takiego https://www.olx.pl/oferta/turbosprezarka-hybryda-k03-k04-064-audi-vw1-8-t-280km-CID5-IDlnnZG.html#357b3cd288

Jak pytałem to prawie cała firmy melett oprócz żeliwa. Jakoś niezbyt mnie przekonuje.

Myślałem o tym by samemu złożyć kupić rdzeń itp ale sam rdzeń borgwarner 1700zł ?https://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/nowy_rdzen_chra_borgwarner_kkk_53047100518_5304_710_0518_53047100518.html

do tego ze 350zł lub więcej za żeliwo a zimną stronę raczej gdzieś dało by się dorwać za śmieszne pieniążki chyba :P

Jeżeli nie to skąd turbinę?

Opublikowano
4 minuty temu, Vexart napisał:

Drugie to turbina.

Jeśli chodzi o hybrydy to słyszałem o dwóch polecanych firmach - perun turbo i turbospec. Taka przyjemność to raczej koszt znacząco powyżej 2 tysi.

Opublikowano

Jak chcesz dobra hybryde to pisz do Geremiego. Poszukaj na fb geremi vag garage. Robi najlepsze hybrydy i znacznie ponizej 2tys. Do tego na takiej p&p od niego spokojnie zrobisz ponad 260 km.

Opublikowano (edytowane)

A co do Intercooler? 

Napisałem do geremiego. 

W piątek jadę do Lublina po downpipe. Będę wymieniał teraz olej i filtry razem z dp no i osłona przegubu się rozleciała z tyłu. 

Pojadę zmierzyć kompresję. I tu mam jedno pytanie czy pomiar kompresji na ciepłym silniku wystarczy czy na zimnym też może mieć znaczenie? 

Edytowane przez Vexart
Opublikowano (edytowane)

Jak jestes z Lbn to napisz to krzysiekvtec on ogarnie Ci logi przed robieniem czego kolwiek, jak bedzie ok to zrobi: turbo, dp, tip, fmic, a program soft mod niech robi. 

Edytowane przez Patryk94
Opublikowano

Jestem z Włodawy nie z Lublina z założeniem turbo fmic itp to ja sobie bez problemu poradzę. Jedynie logów Jeszce nie robiłem ale jakoś je ogarnę. 

Opublikowano

Tak wogule to jakie logi zrobić na jakich blokach? Statyczne czy dynamiczne? 

Opublikowano

Nie rozpędzajcie się z tym sprzęgłem, sprzęgło AWX nie pasuje do seryjnej dwumasy bez "modyfikacji" plug and play jest tylko cały zestaw AWX , sprzęgło razem z dwumasą... 

Opublikowano

To ja dwumase nowa kupowac dziękuję. Da się kupić już obitą tarcze kevlarem? 

Opublikowano

Moc podnieść się chce ale za darmo widze...

Seryjna dwumasa będzie miala problem z takim momentem i mocą . 

Opublikowano

Niestety ale tuning kosztuje i do takich mocy trzeba nową dwumasę i nowe sprzęgło awx. 1,5k trzeba wydać nie ma rady. Do tego ogarnięcie hamulców na 320/288, bo seryjne do takich mocy to śmiech na sali.

Robienie tuningu po kosztach to gównotuning

Opublikowano

A zamienić na sztywne koło? Zamiast dwumasy 

Opublikowano

Co do hamulców to mam 312 i zrobiłem je jak należy zaciski malowałem proszkowo wymiana wszystkich gumek tłoczków nowe klocki ferodo i tarcze otto. Hamują bardzo dobrze chociaż 320 lub większe na pewno lepiej. Opony mam też nowe continental 235. Ale jak dla mnie większe hamulce nie są najważniejsze tylko wyobraźnia i trochę oleju w głowie. Jestem tego w pełni świadomy ze 270km to nie przelewki. Taką moc będę wykorzystywał tylko wtedy gdy droga i sytuacja na drodze na to będą pozwalały i będzie bezpiecznie.

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, soul87 napisał:

Moc podnieść się chce ale za darmo widze...

Seryjna dwumasa będzie miala problem z takim momentem i mocą . 

Dziwne...

Mam u siebie ponad 260 koni i 350 momentu. Jakos dwumasa od nowosci tego auta zyje i nic jej nie jest.

Tak samo sprzeglo AWX od 2 lat na aucie i wciaz ma sie bardzo dobrze oraz zadnej dwumasy nie musialem zmieniac w tym celu.

Edytowane przez Bartoszzz
Opublikowano

Zależy jesczce jak masz moment poprowadzony.  Znanym faktem jest że seryjna dwumasa zaczyna mieć problemy przy 1 barze boosta powyżej 2600 rpm do okolic 3000. Na wyższych biegach . Przenosi wibracje poza tym nie wiadomo jak mocna jest dwumasa w awt b5. Tutaj mowa o b6 A numery kat dwumasy dla awt i bfb są inne 

Opublikowano

Bartoszzz jaki koszt całkowity tej modyfikacji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...