Langista Opublikowano 11 Stycznia 2019 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Panowie mam dziwny problem. To dzieje się tylko na mokrym, i tylko jak mam założone zimówki na stalowych felgach. Powyżej prędkości 80 km/h przy hamowaniu auto ściąga w prawo. Niby diagnoza prosta - pompa do wymiany, ale to dzieje się tylko na mokrej nawierzchni i tylko na zimówkach. Na alu i letnich nie miałem takiego czegoś, czy deszcz czy błoto. Podczas hamowania żadne kontrolki nie mrugają, nie wywala błędów. Jedynie jak sobie radzę z hamowaniem przy większych prędkościach to wcześniejsze bardzo delikatne hamowanie, aby poruszyć hamulce, później już hamuje normalnie. Co to może być?
wyzyk83 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Opublikowano 11 Stycznia 2019 sprawdź czy nie ma luzu na sworzniu wahacza dolny przedni ten do którego przykręcony jest amor
Langista Opublikowano 11 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2019 Właśnie też to mi do głowy tylko przychodziło ale nie ma. Wcześniej miałem na maksa dolny wybity z MS'a i przy hamowaniu takich klocków nie było. Do tego to dzieje się tylko na stalowych w zimę. A dzieje się tak już od roku praktycznie, gdzie w czerwcu miałem przegląd robiony i specjalnie zawieszenie na szarpakach sprawdzane. Może być tak że pierścień ABS już podziękował?
piotrsob1 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Na początek zamienił bym miejscami przednie opony , wtedy zyskasz pewność czy to nie ich wina ...
wyzyk83 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Opublikowano 11 Stycznia 2019 (edytowane) Na szarpakach dolny prosty nie pokaże luzu auto do góry i brecha Edytowane 11 Stycznia 2019 przez wyzyk83
Langista Opublikowano 11 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2019 Już były z tyłem zamieniane nawet i dalej to samo ? lasuje mi się mozg od tego, bo na suchym nic się nie dzieje. Na mokrym od razu ucieka.. Gdyby nie to, że w większości po autostradach jeżdżę to miałbym to w nosie, ale jak przy 120 hamowanie kończy się w połowie pasa po prawej to się od razu ciepło robi.
piotrsob1 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Jak opony zamieniane i nic się w zachowaniu auta nie zmienia, to problem musi być w szeroko pojętym " zawieszeniu " Jedź do kogoś innego niech jeszcze raz posprawdza wszystkie zawiasy i całą geometrię auta , ( człowiek musi mieć wiedzę jak to zrobić oraz przyrządy które mu na to pozwolą ) Edytowane 13 Stycznia 2019 przez piotrsob1
Langista Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 W lutym oddaje auto do mechanika żeby porobił kila pierdół i zlecę mu sprawdzenie tulei na wahaczach, jak będzie do wymiany to się nie zdziwię, bo to zestaw z SKV i zrobił już 45k.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się