Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T ANB 2000r jaka bezpieczna moc?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie. Prawdopodobnie będę dłubał dalej moje 1.8t. Podpowiecie mi jaka jest bezpieczna granica mocy i niuta w tej jednostce? Auto to totalne daily i będę robił nim spore przebiegi. Posiadam instalacje lpg (porządną, stag 4, ac w03, ac r01 250km ). Jaką moc znosi ten silnik bez wyraźnego skrócenia jego żywotności zakładając, że graty będą adekwatne do wirusa? Przy jakich mniej więcej obrotach powinien przypadać maksymalny moment tak aby nie dostawał po d*pie dół silnika? Chcę deptać w podłogę i nie przejmować się zbytnio obrotami w danej chwili (w granicach rozsądku), wnioskuje, że nie może być zbyt nisko. W tej chwili mam ok 180km i 270nm na pb 95, wykres poniżej. Auto śmiga dość żwawo ale chcę więcej:) Nie chcę za to na pałę ładować więcej niuta, zależy mi na bezawaryjnej pracy jednostki. Żeby to wszystko miało sens musiałbym wskoczyć na minimum te 220/320. Dodam, że w przyszłym tygodniu wymieniam sprzęgło i dwumas, ląduje komplet dedykowany do 1.9 tdi AWX. Musi to wszystko grac i buczeć:) Podpowiecie coś?

IMG_20181228_002803.jpg

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)

Te 220kuni co chcesz osiągnąć to nic nadzwyczajnego na ten silnik. Instalacja lpg na tak planowaną moc nie powala ?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Pakuj k03s, wtryski 320 i fmica, zrobisz zakładaną moc i moment bez zbyt dużych nakładów, no i jest szansa że lpg to ogarnie bez wymiany gratów.

Opublikowano (edytowane)

Podobno wtryski i cała reszta ogarnie bez problemów w granicach 240km więc jakiś tam zapas jest. Przynajmniej tak twierdzi pewien guru lpg z gdańska (lpg-forum), stroi mi wszystkie fury po afr. Ten reduktor ponoć daje radę. Przy tych 220km nie powinno być problemów.

Skąd wziąć pewną k03s? Perun trochę się ceni. Jakiej wielkości fmic pakować? Tak aby nie zwiększać zbytnio laga.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Zasilanie reduktora 8mm? ac r01 to akurat bardzo kapryśne, jeden obrobi drugi nie.. ważne zasilanie i konkretna sztuka reduktora.

Opublikowano

Nie mam bladego pojęcia. Jutro to sprawdzę.

Opublikowano

U mnie ANB po chipie coś takiego wyciągnięte. Super autko chodzi teraz. Pomiar serii niutek sie zgadzał ale nie konie (ezektor padł, cisnienie uciekało). Tak wyglada po programie. kombi.

51968902_415731145840734_2536095600361865216_n.jpg

Opublikowano (edytowane)

Sporo tego niuta i dostępny dość nisko. Aż dziwnie sporo. Całkowita seria?

Panowie co głównie wpływa na laga w 1.8t? Mowa o serii. Cały czas auto jakby z lekkim opóźnieniem schodziło z obrotów. To nie taki objaw jak przy walniętym czujniku sprzęgła gdzie silnik robi samoistnie przygazówki. U mnie po prostu przy szybszej zmianie biegów auto zostaje jakby z 1s lagiem na obrotach., Żeby płynie jeździć dynamicznie muszę gaz puszczać trochę wcześniej przed zmiana biegu niż mam w innych autach (wolnossących). Nie mam porównania do innych 1.8t może taki ich urok? Dolot jest raczej szczelny, był sprawdzany maszynką generującą dym pod ciśnieniem.  Wymieniałem dzisiaj uszczelkę pokrywy zaworów i przejrzałem przy okazji zawór DV. Znalazłem w nim trochę masła ale raczej w normie za to miał w sobie sporo czarnego twardego syfu który wypływał przy jego płukaniu benzyna ekstrakcyjną (coś podobnego wylatywało mi z ezektora podczas jego płukania). Zakładam, że mam bardzo stary zawór i powinienem go na wszelki wypadek wymienić?

Edytowane przez Randor
Opublikowano

seria. Ma pierdolniecie ładne od dołu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...