Randor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Witajcie. Prawdopodobnie będę dłubał dalej moje 1.8t. Podpowiecie mi jaka jest bezpieczna granica mocy i niuta w tej jednostce? Auto to totalne daily i będę robił nim spore przebiegi. Posiadam instalacje lpg (porządną, stag 4, ac w03, ac r01 250km ). Jaką moc znosi ten silnik bez wyraźnego skrócenia jego żywotności zakładając, że graty będą adekwatne do wirusa? Przy jakich mniej więcej obrotach powinien przypadać maksymalny moment tak aby nie dostawał po d*pie dół silnika? Chcę deptać w podłogę i nie przejmować się zbytnio obrotami w danej chwili (w granicach rozsądku), wnioskuje, że nie może być zbyt nisko. W tej chwili mam ok 180km i 270nm na pb 95, wykres poniżej. Auto śmiga dość żwawo ale chcę więcej:) Nie chcę za to na pałę ładować więcej niuta, zależy mi na bezawaryjnej pracy jednostki. Żeby to wszystko miało sens musiałbym wskoczyć na minimum te 220/320. Dodam, że w przyszłym tygodniu wymieniam sprzęgło i dwumas, ląduje komplet dedykowany do 1.9 tdi AWX. Musi to wszystko grac i buczeć:) Podpowiecie coś? Edytowane 13 Stycznia 2019 przez Randor
przem8 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Te 220kuni co chcesz osiągnąć to nic nadzwyczajnego na ten silnik. Instalacja lpg na tak planowaną moc nie powala ? Edytowane 13 Stycznia 2019 przez przem8
Łukasz13 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Pakuj k03s, wtryski 320 i fmica, zrobisz zakładaną moc i moment bez zbyt dużych nakładów, no i jest szansa że lpg to ogarnie bez wymiany gratów.
Randor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Podobno wtryski i cała reszta ogarnie bez problemów w granicach 240km więc jakiś tam zapas jest. Przynajmniej tak twierdzi pewien guru lpg z gdańska (lpg-forum), stroi mi wszystkie fury po afr. Ten reduktor ponoć daje radę. Przy tych 220km nie powinno być problemów. Skąd wziąć pewną k03s? Perun trochę się ceni. Jakiej wielkości fmic pakować? Tak aby nie zwiększać zbytnio laga. Edytowane 13 Stycznia 2019 przez Randor
Łukasz13 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zasilanie reduktora 8mm? ac r01 to akurat bardzo kapryśne, jeden obrobi drugi nie.. ważne zasilanie i konkretna sztuka reduktora.
Randor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Nie mam bladego pojęcia. Jutro to sprawdzę.
jakimamtakimam Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 U mnie ANB po chipie coś takiego wyciągnięte. Super autko chodzi teraz. Pomiar serii niutek sie zgadzał ale nie konie (ezektor padł, cisnienie uciekało). Tak wyglada po programie. kombi.
Randor Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) Sporo tego niuta i dostępny dość nisko. Aż dziwnie sporo. Całkowita seria? Panowie co głównie wpływa na laga w 1.8t? Mowa o serii. Cały czas auto jakby z lekkim opóźnieniem schodziło z obrotów. To nie taki objaw jak przy walniętym czujniku sprzęgła gdzie silnik robi samoistnie przygazówki. U mnie po prostu przy szybszej zmianie biegów auto zostaje jakby z 1s lagiem na obrotach., Żeby płynie jeździć dynamicznie muszę gaz puszczać trochę wcześniej przed zmiana biegu niż mam w innych autach (wolnossących). Nie mam porównania do innych 1.8t może taki ich urok? Dolot jest raczej szczelny, był sprawdzany maszynką generującą dym pod ciśnieniem. Wymieniałem dzisiaj uszczelkę pokrywy zaworów i przejrzałem przy okazji zawór DV. Znalazłem w nim trochę masła ale raczej w normie za to miał w sobie sporo czarnego twardego syfu który wypływał przy jego płukaniu benzyna ekstrakcyjną (coś podobnego wylatywało mi z ezektora podczas jego płukania). Zakładam, że mam bardzo stary zawór i powinienem go na wszelki wypadek wymienić? Edytowane 18 Lutego 2019 przez Randor
jakimamtakimam Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 seria. Ma pierdolniecie ładne od dołu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się