Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik 1.8 T i gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fachowcy, pomożecie mi?

Potrzebuję namiary na reduktor BRC "cegła". Na allegro nie bardzo jest. Podobno kosztuje 700zł - dajcie jakiś link.

Moja niedawno chwalona instalacja dostała czkawki - ciśnienie skoczyło na 3000mBar (czyli 2-krotnie za duże). Podobno reduktor się wysrał - chociaż tu akurat mam wątpliwości :mysli:

Niezależnie od tego przymierzam się do wymiany - w planach jest chips :naughty:

Opublikowano

Nic nie jest doskonałe http://www.megapol.com.pl/index.php?p=productsMore&iProduct=1128&sName=REDUKTORY LPG - Do sekwencji - - BRC GENIUS MAX Reduktor do Sequent 24-56

przed chipem przeanalizuj czy elementy twojej instalki dadzą rade planowanej mocy.

Opublikowano

A co masz za problem zamiast tego wlozyc jakiegos np Scorpiona ?

Opublikowano

A co masz za problem zamiast tego wlozyc jakiegos np Scorpiona ?

BRC ma czujnik temperatury z gwintem 14mm x 1mm - więc trzeba by jakis patent opracować ;) ale myśle ze dla chcącego nic trudnego

Opublikowano

Ja bym na pewno kombinowal :)

Opublikowano

juby, dziękuję za link. Mój warsztat rzucił cenę 850zł z montażem :gwizdanie:

Wtryski podobno dają radę, możliwe że obecnie wstawiony reduktor też wydoli, ale jest spore rezyko że przy pałowaniu nie zdoła ogrzać gazu.

A Scorpion? Nie wiem co będzie lepiej działać, no i jaka jest różnica w cenie? :mysli:

Opublikowano

jak rzucil cene taka to dobra rada : zmien warsztat ! :)

Wlez na forum http://lpg-forum.pl/ zarejestruj sie i uwaga : WYPELNIJ DOKLADNIE DANE AUTA!

Potem opisz problem i chlopaki podpowiedza i byc moze doradza kogos w twojej okolicy.

Scorpion ST ( tobie wystarczy) to koszt 240 zl... Czy nie warto sie dowiedziec co i jak i pokombinowac z czujnikiem ?

:hi:

Opublikowano

Ja bym na pewno kombinowal :)

Ja też bo szkoda gazu na reduktor który podobno kończy sie przy około 190km (niestety wiem tylko ze slyszenia) Skorpion GT a reszta kasy na tankowanie podtlenku :gwizdanie: na czujnik zamówił bym redukcję u tokarza bo ta temperatura to jest tylko o jednego potrzebna i nie musi byc dardzo dokładna

Opublikowano

A po cholere mu GT ;) ST styknie... Redukcje jak mowisz dorobi tokarz za "flaszke" i jedziesz :)

Opublikowano

za GT zaplaci niedużo wiecej a napewno mniej niż za cegle:) masz racje ST styknie spokojnie a kolega niech sam zadecyduje :>

Opublikowano

Cześć.

No i zadecydowałem... ponieważ "fachowiec" do którego zawitałem nie dorósł do tematu.

Ale po kolei - jak wiecie diagnoza brzmiała: reduktor do wymiany. Mówiłem, że objawy są takie jak zwalony czujnik ciśnienia na listwie, bo kiedyś już padł. Ale nie, Pan wie lepiej :no4:

No dobra, zamówił reduktor. Wymienił i nic - lipa! Nadal kłopoty z obrotami i mocne przerywanie. Ręce mi opadły :bicz2:

Zamówił czujnik. I co? Czujnik zwykły, nie do turbo :doh1: Przy bucie brak mocy.

No to już się zagotowałem - gostek usłyszał parę cierpkich zdań i szybciutko zamienił czujnik potulnie oddając pieniążki.

I tym sposobem nie udało mi się zaoszczędzić czasu i pieniędzy na dojazd 30km do warsztatu który ogarnia temat. Na koniec i tak musiałem tam jechać.

Co więcej, dołożyłem do interesu jakieś 400zł jeżdżąc parę dni na Pb :disgust:. Myślałem sobie, że skoro miejscowy ma autoryzację BRC, to pewnie coś wie.

A oni nic nie wiedzą! :fool: Nawet nie wiedział że do turbo i wolnossaka są różne czujniki. Myślę, że powinien stracić autoryzację :mysli:

juby, dzięki za link - dzięki temu rozróżniłem czujnik :wink4:

Temat chipsa i większego reduktora oddala się z uwagi na planowane inne, duuuże wydatki... Poza tym przed chipem chciałem wstawić FMIC, co w sumie daje już sporą kwotę :gwizdanie:

Opublikowano

Ach ci "fachowcy" :decayed:

Ale co niunia juz dobrze smiga ?

No tak wiec co tu mowic o ewentualnym wpasowaniu innego reduktora jak gaziarz bez pojecia... BTW : jak wiedziales ze 30 km od Ciebie sa ludzie co to zrobia to nie wiem czmu tracilesz czas u jakiego oszoloma :) Czasami ludzie z poznana jada autami zagazowac je do wawy ...

Opublikowano

jak wiedziales ze 30 km od Ciebie sa ludzie co to zrobia to nie wiem czmu tracilesz czas u jakiego oszoloma

No jak już zaczął grzebać to pozwoliłem mu się wykazać :decayed:

Wymiana czujnika jest tak prostą sprawą że nie sądziłem że można to spindolić... Następny sam wymienię.

Ale co niunia juz dobrze smiga ?

Jasne :naughty::kox:

Opublikowano

Siemanko ludziskom z forum, nawiazujac do tematu wlasnie zalozylem LPG do 1,8T q Audi A4 '04

Jak wrazenia ???

chcialem zalozyc dobra instalacje u ludzi ktorzy juz dzialaja jakis czas w temacie i...

wybralem BRC sequenty w ENERGY LPG w Warszawie na ostrobamskiej

montaz ok ladnie zamontowane (ogladalem tylko na zewnatrz) korek ladnie schowany obok wlewu.

po 150km padla cewka zaplonowa 170zl cewka + 120zl laweta (automat)

teraz mam przejechane ok 1000 km na gazie i jade jeszcze na regulacje

ogolnie to ok za 96zl przejechalem ok 300km w miescie to nie jest zle liczac zl/100km

czytalem na forum o swiecacej turbinie to narazie nie zauwazylem

kata nie wycinam bo nie chce miec problemu z kompem, sonda lambda.

w sumie to jak najmniej chce ingerowac w samochod bo ma cos wygladac/dzialac jak z reklamy a wychodzi jak zwykle

pozdrawiam i w sumie jak narazie polecam LPG w 1,8T

Opublikowano

tonis21 cos masz profil skwaszony:) B5 produkowali w 2004? widze ze nie czytales forum przed załozeniem gazu ale pojeździsz zobaczysz - życze bezproblemowego śmigania na LPG.

Opublikowano

tonis21 cos masz profil skwaszony:) B5 produkowali w 2004? widze ze nie czytales forum przed załozeniem gazu ale pojeździsz zobaczysz - życze bezproblemowego śmigania na LPG.

no i 125 ps w 1.8 T... taki podobno masz... uzupełnij dobrze profil... ja miałem BRC i działało mi bez problemu przy 190kucach... więc u Ciebie tez powinno... :cool1:

Opublikowano

Wlasnie wrocilem z przegladu BRC SQ24. Po 18tys km na gazie autko na jalowym troszke trzeslo buda i spalanie skoczylo o ok 1l. Okazalo sie ze jeden wtryskiwacz cos szwankowal. Wymienili na nowy bez problemu.

Rozmawialem z gazownikiem o wydajnosci wtryskow pomaranczowych i jeden ogarnia 32-36 kW.

Reduktor Genius Max 140kW.

Takie info na przyszlosc gdyby ktos nie wiedzial czy da rade po programie.

Jak ktos chce to mam niezlego gazownika ale nie chcialem go chwalic poki troche nie pojezdze. Dwa auta smigaja bez problemu. Niedaleko lodzi. Od warszawy jakies 120 km.

Opublikowano

Siemka !

Właśnie zamontowałem instalkę w mojej Audi A4 1.8TAvant Quattro 96 .

Zacznę od tego ,że przed założeniem gazu wzbraniałem się cały rok ale niestety w dobie kryzysu zdecydowałem się zaryzykować.

No i nie żałuję !!! Na razie.

Brak jakiejkolwiek różnicy w jeździe na gazie i na benz. Spalanie na podobnym poziomie 15.5 litra gazu po mieście to przed pierwszą regulacją wynik jakiego się spodziewałem.

Gaz zamontowałem w Żarkach koło Zgorzelca koleś nazywa się Malicki

skasował mnie 2500zł

Pozdro

Opublikowano

Doszedłem w czytaniu do 10 strony i już jestem śpiący... szukajka 0 wyników..

Jakie wtryski najlepsze z BRC do tytułowego silnika no i reduktor?

A jeszcze ważniejsze, gazownik chce 3200 PLN chyba dużo co ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...