MAJKI Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Wg mnie był taki silnik 1.8 T (2001.07 - 2004.12); 1781 ccm - 170 KM/125 kW; Silnik: AMB tylko nie dam sobie wmówić że po samym chipie miałeś taki przyrost aż pod 250KM :gwizdanie:
Patrikos28 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 ok przesyłaj kase zrobei specjalnie dla Ciebie-myśle żę 210 będzie bez problemu a co do mojego silnika to zagne was i zrobie zdjęcie z dowodu poza tym panowie cos słabo sie znacie bo u porządnego elektronika który ma nowe programy mój silnik z oznaczeniem wychodzi a w sklepach jak kupuje części go nie ma np hehe Przy uzupełnianiu profilu także go nie ma dlaczego znawcy????????????????????????????????????????????????????? Kolego silnik AMB nie występował w B5 nawet 2001 roku Ten silnik założono dopiero do B6 2002 roku - więc moze masz swapa :gwizdanie: założone turbo k04 , jakieś większe wtryski - wtedy była by mała szansa na te Twoje 250KM - ale ponoć Twoje auto to seria po programie w firmie MAX CHIPS powodzenia przy strojeniu gazu
Buba Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Wg mnie był taki silnik 1.8 T (2001.07 - 2004.12); 1781 ccm - 170 KM/125 kW; Silnik: AMB tylko nie dam sobie wmówić że po samym chipie miałeś taki przyrost aż pod 250KM :gwizdanie: ale w B6 a nie jak sie upiera kolega w B5
keżor Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 myśle żę 210 będzie bez problemu myślisz że 210 bez problemu , ale mosz chipa na 250 :polew:ja rozumiem , że można mieć chipa na 200 a na chamowni wyjdzie 195 , albo 205 , ale nie 40kuni różnicy . chopie , wiesz ile to jest 40 koni i ile masz momentu jak można wiedzieć ? silnik AMB był produkowany od 2001 także jestem wstanie uwierzyć , że kolega sie na niego załapał i on w seri ma 167koni
piterra Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Wy jesteście to spece jakich mało o podważacie gościa który robi chipsy na europę więc mam dla Was dobry pomysł otwórzcie zakłady róbcie chipy i zarobicie co???kończę temat panowie bo widzę że po prostu mało się znacie chipsy na europę robi ale chyba z kartofli :polew: :polew: :polew: synek co to za czipsowanie bez hamowni to śmierdzi AMATORSZCZYZNĄ a to co MOTO-MAX ma w ofercie "wykonujemy diagnostykę komputerową układów: ABS, SRS, ESP i AIR BAG" to każdy kto ma kabelek VAG to sobie sam potrafi zdiagnozawać tak że Chopie chyba dałeś się zdoić z kasy A jeśli chodzi o instalację LPG to zabieraj furę z tego amatorskiego warsztatu i znajdź jakiś renomowany warsztat, i nie chrzań że wypowiadają się tu ludzie którzy się nie znają, Jakbyś mógł to jeszcze napisz ile takie MEGA-czipsowanie kosztowało bo jestem ciekaw Kurcze chyba zadzwonię do tego Moto-Maxa i może z mojego ADP wykrzesają chociaż 20 kuców więcej :decayed: :kox:
bish - kopt Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Chipsa robiłem w formie w dąbrowie-oni ściągają programy od gościa z wrocka który robi chipy na całą europe to chyba słynny Autoseba a ja mam b5 chyba w tej starej budzie ale wersja z usa[br] ...a żeby co niektórym kopary nie poopadały jak to ma jakiś wynalazek z Amerykancji ściągnięty - a tam lubią chłopaki dłubać ...choćby z K04 :gwizdanie:
moskal Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 ...a żeby co niektórym kopary nie poopadały jak to ma jakiś wynalazek z Amerykancji ściągnięty - a tam lubią chłopaki dłubać ...choćby z K04 :gwizdanie: możliwe ze zaistniała taka sytuacja , ale zauważ ,że gość pisze iż ma 170KM i nic nie grzebane w silniku , to albo sam nie wie co ma albo chce z nas zrobić idiotów. mozliwe ze ma K04 , wieksze wtryski i w takim wypadku 250KM jest w zasięgu , aloe nie przy seryjnych gratach....
Dev Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 cięzko jest "wystarszyć" 250kM z K04 lepiej zapodać k03-073(k03s) :>
bish - kopt Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 możliwe ze zaistniała taka sytuacja , ale zauważ ,że gość pisze iż ma 170KM i nic nie grzebane w silniku , to albo sam nie wie co ma albo chce z nas zrobić idiotów. mozliwe ze ma K04 , wieksze wtryski i w takim wypadku 250KM jest w zasięgu , aloe nie przy seryjnych gratach.... Stanley z SK zrobił 170 ps w AJM 115 ps i ostro sie trzymał że nie było grzebane - przynajmniej on o tym nic nie wiedział, a wszyscy grzmieli co to za program? a sie okazało że ktoś tam kiedyś ukratkiem wsadził suszare AWX
Gość otfwebd Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 ale spekulacje ja mam silnik uwaga AWM!!!!!!!!!1 nie am go tu i co???125 kw nie c nie grzebałem przy nim ma ktos taki silnik??? co do gazu auto stało tam 3 dni niby juz nie szarpie ake słuchajcie auto chodzi ja by miało 100ps:) porównanie gazu do Pb jest nie mozliwe więc jutro chyba jade wymontnowac a czy ktoś zna dobry lpg w mojej oklicy?? co do mojego gazu zmienili listwe na matrix i reduktor na Guanter-chyba tak się pisze?czy to jest niby dobre tak jak oni mówią??????[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 13:14_________________________________________________wy nie słuchacie panowie ja nie mam silika AMB!!!!!! mojego silnika tu nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
moskal Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 wy nie słuchacie panowie ja nie mam silika AMB!!!!!! mojego silnika tu nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 to zmień dane w profilu , skoro twojego tu nie ma a piszesz ze masz 100KM to najlepszym rozwiązaniem bedzie ADP - napewno jest takie oznaczenie i nie krzycz na nas. :gwizdanie: BTW pomimo ze masz 170 w serii i tak nie masz 250KM po czipsie :polew: :polew:
Gość otfwebd Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 hopie ale co mam dac w profilu co???skoro nie ma tam mojego oznaczenia??
moskal Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 hopie ale co mam dac w profilu co???skoro nie ma tam mojego oznaczenia?? dwa posty wyzej piszesz ze masz 100ps to najlepszym rozwiązaniem bedzie ADP , ma troche wiecej bo 101ps ale powinno być git
Buba Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 ale spekulacje ja mam silnik uwaga AWM!!!!!!!!!1 nie am go tu i co???125 kw nie c nie grzebałem przy nim ma ktos taki silnik??? co do gazu auto stało tam 3 dni niby juz nie szarpie ake słuchajcie auto chodzi ja by miało 100ps:) porównanie gazu do Pb jest nie mozliwe więc jutro chyba jade wymontnowac a czy ktoś zna dobry lpg w mojej oklicy?? co do mojego gazu zmienili listwe na matrix i reduktor na Guanter-chyba tak się pisze?czy to jest niby dobre tak jak oni mówią??????[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 13:14_________________________________________________wy nie słuchacie panowie ja nie mam silika AMB!!!!!! mojego silnika tu nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 pisz normalnie bo nikt nie ma ochoty ogladac twoich wykrzyknikow wynikajacych z podniecenia ze wreszcie dowiedziales sie jaki masz silnik w swoim samochodzie. AWM byl chyba w passatach USA i faktycznie mial 170 KM (125kW). P.S takie info: "AWM niczym nie różni się od AWT. Separator odmy jest w innym miejscu jak się spojrzy pod maskę, a poza tym bliźniaki: ta sama głowica, te same wałki, ten sam blok silnika, turbina, wtryski... wszystko to samo. Te 170 koni to prawdopodobnie zabieg marketingowy mający na celu uatrakcyjnienie oferty"
Gość otfwebd Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 do moskal-czytaj posty od początku:)napisałem że chodzi jak by miał 100 ps a nie że ma:) powiedzcie mi czy ten reduktor i listwa to chłam czy porzadny sprzęt pozdrawiam
MAJKI Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 otfwebd wez sobie znajdz adres do Gliwic do firmy BOSTON tam pracuje kolega z forum i zakładał juz kilka razy gaz do 1,8 T po modyfikacjach na 230KM i auto chodzi idelanie na gazie. Zadzwon tam jak chcesz i sie umów. Tu masz namiary http://www.boston.pl/index.php
Patrikos28 Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 otfwebd wez sobie znajdz adres do Gliwic do firmy BOSTON tam pracuje kolega z forum i zakładał juz kilka razy gaz do 1,8 T po modyfikacjach na 230KM i auto chodzi idelanie na gazie. Zadzwon tam jak chcesz i sie umów. Tu masz namiary http://www.boston.pl/index.php POLECAM!! Zadzwoń tam i i umów się na montaż LPG spytaj się o Darka ( nick z forum D4rk) on ogarnie temat tak jak należy :gwizdanie: Koszt instalacji BRC seq24 w tej firmie to ok 3200zł. Sam włożyłem taką instalkę do mojego 1.8T pózniej zrobiłem chipsa i po nim wystroił mi gaz tak ,że auto jezdzi tak jak należy Więc osobiście polecam ten zakład
Gość otfwebd Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 dzięki panowie:)[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 23:33_________________________________________________ a do guregoru-"Kolego Otfwebd jeżeli tobie ze 170 konnego motoru (którego nie ma w B5)" -mało się znasz więc nie powinneś tu zamieszczać wątku, bo są nawet wersje 180km ale przecież Ty się znasz lepiej nie:) to ze są 180 konne to my dobrze wiemy kolego , i wiemy również że nie ma 170 konnych :gwizdanie: a gdzie sie podziali ci wszyscy co się tak "znają " na silnikach hmmm co???nagle Wam szczeny opadły??żyjecie w niewiedzy Wy a nie ja hehe Czepiacie sie ludzi na forum którzy potrzebuja pomocy a Wy gracie wielki9ch znawców audi i wszystkiego Proponuje pomagać a nie wymądrzac się no i wiemy napewno ze nie mozna ze 170KM zrobić 250KM samym programem :gwizdanie: dałem ci propozycje , rozważyłeś ją ???? Wy jesteście to spece jakich mało o podważacie gościa który robi chipsy na europę moze i robi ale to oszust i tyle DAJ WYKRES I BEDZIE PO DYSKUSJI [br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 11:39_________________________________________________aha i czekam na ta kase na hamownie:)
Gość otfwebd Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 a zna ktos koło mnie dobra hamownie????bo aż sam jestem ciekaw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się