Buba Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 i masz dwa reduktory? tak a ile zaplaciles za instalke? dziwie sie bo do 1.8t wystarczy jeden reduktor niezaleznie od rodzaju instalacji
franio Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 jasne, że może byc jeden nawet i do 300 koni wyda
juby_p Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 jasne, że może byc jeden nawet i do 300 koni wyda Bajki to dzieciom na dobranoc. Proszę o przykład jaki reduktor jaka instalka jaki samochód jakie spadki ciśnienia i temperatury gazu?? ewentualnie proszę nie opowiadać bajek.
Buba Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 jasne, że może byc jeden nawet i do 300 koni wyda Bajki to dzieciom na dobranoc. Proszę o przykład jaki reduktor jaka instalka jaki samochód jakie spadki ciśnienia i temperatury gazu?? ewentualnie proszę nie opowiadać bajek. dlaczego bajki, dobrze gada
juby_p Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 jasne, że może byc jeden nawet i do 300 koni wyda Bajki to dzieciom na dobranoc. Proszę o przykład jaki reduktor jaka instalka jaki samochód jakie spadki ciśnienia i temperatury gazu?? ewentualnie proszę nie opowiadać bajek. dlaczego bajki, dobrze gada i jaki to niby reduktor?
Buba Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 jasne, że może byc jeden nawet i do 300 koni wyda Bajki to dzieciom na dobranoc. Proszę o przykład jaki reduktor jaka instalka jaki samochód jakie spadki ciśnienia i temperatury gazu?? ewentualnie proszę nie opowiadać bajek. dlaczego bajki, dobrze gada i jaki to niby reduktor? najwiekszy BRC :gwizdanie: zaraz sie zacznie
adams78 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 He... juby ma alergię na BRC Nie jestem przekonany o tym, że cegła pociągnie 300KM, ale ze 250 pewnie tak. Chociaż przy tej cenie rozsądniej dać dwa mniejsze.
Buba Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 tak na powaznie to bylem wyregulowac gaz ostatnio (przelaczal sie na gaz powyzej 5tys ale bawilem sie WG wczesniej ), jezdzilismy przez 15min i auto teraz zupelnie inaczej dziala. mowil ze cos tam pozmienial w ustawieniach ale za bardzo nie pamietam co (cos ze 100% na 150% i jeszcze jakies pierdoly) ale roznica jest odczuwalna na duzy plus rozmawialem z nim odnosnie wsadzenia brc do 2.7 i powiedzial ze montowali w tarnowie i byly jakies problemy. nie wie dokladnie co ale ma sie dowiedziec u zrodla. zdziwilem sie bo juz kilka 2.7 widzialem na allegro
juby_p Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 nic się nie zacznie - spodziewałem się takiej odpowiedzi ale bez komentarza:) P.S. chyba na benzynę kolego Buba;)[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 21:19_________________________________________________ He... juby ma alergię na BRC Nie jestem przekonany o tym, że cegła pociągnie 300KM, ale ze 250 pewnie tak. Chociaż przy tej cenie rozsądniej dać dwa mniejsze. Nie mam żadnej alergii;) i ja daje niecałe 200KM przy pełnym bucie na odcinku 5km możne nie zamarznie;)
franio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 nie no kolunio ma jeden mieszalnik w 2,7 bit 290 KM i powiem, że strach tym jeździc, ale powiem szczerze, że trochę kłopotów ma. Niecały rok instalka i już zaworki we wtrzyskach wymieniane, reduktor dwa razy na gwarancjii, wszystko to zależy na jakich częściach
Buba Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 nie no kolunio ma jeden mieszalnik w 2,7 bit 290 KM i powiem, że strach tym jeździc, ale powiem szczerze, że trochę kłopotów ma. Niecały rok instalka i już zaworki we wtrzyskach wymieniane, reduktor dwa razy na gwarancjii, wszystko to zależy na jakich częściach w jakim sensie strach? ze wybuchnie? jaka ma instalke?
franio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 za***rdala, aż strach a instalka, oj niewiem, chyba wtryski valtek, komp stag, a mieszalnik?? gazownik mówił, że największy do 350 KM, siakiś tłoczkowy
juby_p Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 za***rdala, aż strach a instalka, oj niewiem, chyba wtryski valtek, komp stag, a mieszalnik?? gazownik mówił, że największy do 350 KM, siakiś tłoczkowy hmmmm prawie 50km z cylindra na valteku - myślę że jak najszybciej wtryski do kosza i przesiadka na matrixy
franio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 za***rdala, aż strach a instalka, oj niewiem, chyba wtryski valtek, komp stag, a mieszalnik?? gazownik mówił, że największy do 350 KM, siakiś tłoczkowy hmmmm prawie 50km z cylindra na valteku - myślę że jak najszybciej wtryski do kosza i przesiadka na matrixy myślisz, że winne są wtryski?
juby_p Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 i wtryski i pewnie parownik, ogólnie to im wiencej KM (a 290 jak piszesz /6cylindrów to jest dość sporo to tak jakbyś miał u siebie 190kilka) z cylindra tym wszystko musi być lepsze wydajniejsze stabilniejsze jak to ma jeździć na pełnych osiągach. Trzeba przemysleć dorze taka instalkę.
PUPPY Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam planuję założyć do autka instalacje podtlenku elpidzi. Gazownik zaproponował mi dwie instalacje w podobnej cenie (2.250 zł w promocji ) - Agis (ale niestety nie podali żadnych danych więcej - na razie załatwiam to drogą emilową) oraz -BRC SEQUENT 24 MY-10 http://www.abart.com.pl/index.php?src=technik&sub=Instalacja_BRC_Sequent_24.html W związku z tym bardzo proszę o pomoc, którą z nich wybrać, na co zwrócić szczególną uwagę i jakie elementy ewentualnie wymienić/zmienić. Audiczka raczej jest do spokojnej jazdy, bez żadnych szaleństw, aczkolwiek czasami zdarza się, że należy przyśpieszyć i wolałbym móc to zrobić bez większych stresów Wiem, że już kilka osób opisywało różnego typu zmiany i mody, aczkolwiek w międzyczasie może pojawiły się jeszcze jakieś inne rzeczy którym warto się przyjrzeć. Z góry dziękuję za każdą pomoc
Buba Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 to BRC jest spoko, ja mam taka tylko z MB1500
sołtys85 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam planuję założyć do autka instalacje podtlenku elpidzi. Gazownik zaproponował mi dwie instalacje w podobnej cenie (2.250 zł w promocji ) - Agis (ale niestety nie podali żadnych danych więcej - na razie załatwiam to drogą emilową) oraz -BRC SEQUENT 24 MY-10 http://www.abart.com.pl/index.php?src=technik&sub=Instalacja_BRC_Sequent_24.html W związku z tym bardzo proszę o pomoc, którą z nich wybrać, na co zwrócić szczególną uwagę i jakie elementy ewentualnie wymienić/zmienić. Audiczka raczej jest do spokojnej jazdy, bez żadnych szaleństw, aczkolwiek czasami zdarza się, że należy przyśpieszyć i wolałbym móc to zrobić bez większych stresów Wiem, że już kilka osób opisywało różnego typu zmiany i mody, aczkolwiek w międzyczasie może pojawiły się jeszcze jakieś inne rzeczy którym warto się przyjrzeć. Z góry dziękuję za każdą pomoc Za taką kasę to grzech nie skorzystac! BRC za taką kasę 2250zł???? Dowiedz sie jak reduktor zamierza włożyć i koniecznie wtryski pomarańczowe i w tej cenie to rzeczywiście promocja.
PUPPY Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Dowiedz sie jak reduktor zamierza włożyć i koniecznie wtryski pomarańczowe i w tej cenie to rzeczywiście promocja. Reduktor ciśnienia: BRC Genius Max lub BRC Genius MB W lince gazownia jest opisana dokładniej http://www.abart.com.pl/index.php?src=technik&sub=Instalacja_BRC_Sequent_24.html Jeździłem już samochodami z podtlenkiem elpidzi, ale jeszcze nigdy go nie montowałem, więc nie wiem na co zwracać uwagę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się