mjw83 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dzięki wielkie za wyjasnienie, własnie takiej jasnej odpowiedzi oczekiwałem
musti Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Podpowie ktoś jaka najlepsza jest instalka gazowa do 1.8T i jak cenowo to wygląda ? Znajomy szuka czegoś sprawdzonego
dearek24 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Podpowie ktoś jaka najlepsza jest instalka gazowa do 1.8T i jak cenowo to wygląda ? Znajomy szuka czegoś sprawdzonego Witam Dołączam się do pytania: mam A4 B5 1.8T 150KM(planuję chipowanie niebawem) i proponowano mi instalację KME Diego oraz BRC, którą z nich bardziej proponujecie i dlaczego. Będe wdzięczny za informację, gdzie w łodzi warto zakładać taką instalację, aby nie mieć z nia później większych problemów. P.s. WIem, ze temat jest maglowany już od 2007 roku, ale dużo się zmienia w tych instalacjach, dlatego po przeczytaniu całego wątku, ciężko jednoznacznie stwierdzić czy na dzień dzisiejszy lepszy jest BRC czy STAG czy może KME? Z góry dzięki za pomoc
Łukasz13 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Kolego pisząc brc stag i kme masz na mysli sterownik a każdy z nich to spokojnie obsłuży, wybierając instalację należy zwrócić uwagę na poszczególne komponenty czyli reduktor i wtryski, wybierając brc dostajesz w zasadzie wszystkie komponenty brc, wybierając staga czy kme należy zwrócić uwagę jakie dostajesz wtryski i reduktor, najlepiej napisz na forum co gazownik ci proponuje i czy będzie wystarczające do mocy którą chcesz osiągnąc.
dearek24 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Cześć, Mam już konkrety z firmy Kołomax i Blokman w łodzi. Kołomax: KME Nevo plus wtryskiwacze: matrix hs pojedyncze silver sz8 - reduktor butla 55l. Cena: 2750 - cały zestaw z butlą i wlewem. Czas wykonania: ok. 2 dni. Podobno bardzo starają się dopasować zestaw idealnie do samochodu. Firma bardzo polecana w naszym mieście, stąd też długie terminy - 27maj. Powiedzieli mi też że BRC jest OK, jednak jest w niej ograniczona regulacja, natomiast Hana, którą równiez montowali, okazała się problematyczna, stąd taki zestaw. Blokman: BRC Sequent 24 - cena 2800 lub KME Diego + Hana - 2500. Obie mi zaproponowali z naciskiem na BRC, bo jest bardziej sprawdzona. Czas montażu: 6-7h. Firma równiez wydaje się sprawdzona, choć miała kilka negatywnych opinii(robią pracownicy a nie szef). Z góry dziękuję za pomoc w wyborze. Pozdrawiam Kacper
morlook Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam też się przymierzam do instalacji LPG do mojego AEB 150km, (może kiedyś zrobię chip do 180) i czytając cały ten wątek mam jeszcze parę pytań: 1. Sterownik - jaka jest różnica między STAG 300 plus / Stag 4 chyba że coś się zmieniło w ostatnim czasie i co innego jest polecane/ niepolecane. 2. Wtryski - magic jet (z tym ze sie je z reguly czysci co 20-25 tys km ) Na czym polega to czyszczenie czy jest to bardzo skomplikowane? i czy to znaczy że innych nie trzeba czyścić tak często? Czy wtryski HANA będą lepsze od magic jet? Matrix HD544 - trochę drogie czy rzeczywiście warto tyle dopłacać? a które z tych trzech są najcichsze? Przed listwą zawsze idzie filtr gazu? 3. Reduktor - raczej polecany Scorpion ST / GT ale piszecie tu że gaziarze coś niechętnie chcą to zakładać że niby źle pracują w skrajnych temperaturach i chciałbym mieć jaką alternatywę może ten Magic jet III byłby dobry? 4. Butla - nie wiem jeszcze jakiej pojemności się zmieści ale na pewno w kole tylko że A i jak jest zamontowana butla ? wielozawor w strone siedzen czy zderzaka ? Ma byc od strony zderzaka tylniego butla zalozona odpowiednio (bo w wiekszosci zakladow montuja ZLE - na odwrot) Ma to jakieś znaczenie na prawidłowe działanie całej instalacji?5. Czujnik ciśnienia Zwróć tylko uwagę, aby czujnik ciśnienia gazu nie był na listwie, przed wtryskiwaczami, ale jako oddzielny map-sensor. Nowsze instalacje mają to standardowo, podobnie jak czujnik ciśnienia doładowania turbiny. Czy to wygląda mniej więcej tak? Kliknij aby zobaczyć cały obraz. Czy ten "czujnik doładowania turbiny" to jakiś jeszcze jeden dodatkowy czy kolega adams coś namieszał i to wszystko załatwia ten mapsensor? 6. Jak wam się spisuje wlew pod klapką bo była kiedyś mowa o pękających plastikach przy mocowaniu (ten pistolet z wężem trochę waży) i szybszej korozji blach w okolicach wlewu (ale to chyba bzdura?) Wybaczcie niektóre szczegółowe pytania ale jeszcze nie byłem u gaziarzy i nie wiem z jakimi fachowcami będę miał do czynienia i na co zwracać uwagę. Chcę się trochę przygotować żeby nie wcisnęli mi kitu a później będę jeździł co chwile na poprawki. Wszelkie pomocne odpowiedzi i uwagi mile widziane; pozdrawiam
arre Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Kolego morlook 1. stag 300 jest starsza konstrukcja od staga 4 taka ewolucja udoskonalenie... 2. wg mnie listwy to mity jezdze i jezdzilem na listwach najtanszych i wg mojego gazownika sa mniej awaryjne i mozna je zregenerowac - valteki czerwone i mialem w 1.8T w a6 i mam w a3 rowniez te same (180km w serii) i nie mam im nic do zarzucenia... ale jak ktos woli drozsze.... 3. ja mam kolejny raz kme silver i nic innego nie chce.... 4 butla w kolo taka by sie miescila i zawor ma byc tak by sie gaz nie cofal przy bucie czyli od strony zderzaka tylnego 5. nie wiem dokladnie moj gazownik zaklada tak ze zadnych problemow nie mam 6. wlew pod klapka stalowy i mialem i mam obecnie i nic sie z nim nie dzieje poszukaj najpierw wg opini dobrego gazownika w swojej okolicy popytaj kto zakladal i jaka ma opinie... cena nie kieruj sie bo nie wszystko co tanie to dobre... ja mam jednego gazownika od 4 lat zakladalem juz z 5 instalacji u niego i nigdy zadnych problemow ja w wiekszosci zdaje sie na wiedze i doswiadczenie wlasnie mistrza gazowego - zwlaszcza ze kolejki ma na 2-3 tygodnie do przodu tym bardziej ze 180km po chipie to zadna moc do ogarniecia... rozmawialem ze swoim i mowil ze zaden problem czy zrobie u siebie 210 km na samej mapie czy 240-250 po przejsciu na k04 - kwestia tylko wtryskow i parownika - dobor odpowiedni pod tana moc czym wiecej wg mnie bedziesz czytal tym wiekszy matlik w glowie... powodzenia pozdrawiam
Emejcz Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Ja mam czerwone valteki i obecnie za dużo mi pali... około 15l/100km. Gazownik mówi, że bardzo było softwarowo podciągnięte, bo około 50% i że te valteki są trochę za wolne dla tego auta. Ustawił teraz jeszcze raz i zobaczymy czy będzie lepiej, bo jak nie, to będzie trzeba na coś innego zmienić... Ogólnie jakby to była kwestia mniejszej mocy to bym przebolał, ale takie spalanie bez pałowania jakiegoś wielkiego to słabo...
arre Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Dziwne mi pali w przedziale 10-18 w zaleznosci od stylu jazdy i czy trasa czy miasto....
supi9 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Mi 1.8T na czerwonych połykał w trasie 9-11 , a w mieście 12-16
arre Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Mi 1.8T na czerwonych połykał w trasie 9-11 , a w mieście 12-16 wlasnie mam podobnie
Emejcz Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Czy zmiana na np. hany czy jakieś inne spowodowałaby obniżenie spalania?
supi9 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Wątpię. Teraz mam tą samą pojemność, tyle że inny silnik i spalanie takie same praktycznie a gaz na sporo lepszych komponentami. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się