Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Szarpanie w przedziale 1800 do 2000 obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam audi a4 b6 1.9 TDI awx. I mam taki problem mianowicie samochod przy obrotach 1800 szarpie najbardziej i jest to wyczuwalne do 2 tys. Później znika. Szarpie jak się trzyma obroty w tym przedziale przy przyspieszaniu nie wyczuwalne. Wymieniłem pompki na inne pompę vacum na nową uszczelnienia na pompkach. Została zmieniona wiązka pd naprawa głowicy z gniazdami pd nowe pierścienie zmieniona przepływa synchronizacja rozrządu na 0 EGR zaślepiony pd wyregulowane i dalej szarpie. Jest to tak jak by przerywał na któryś cylinder czuć to w czasie jazdy jak i na postoju. Ktoś ma pomysł co to może być??

Opublikowano

Logi dynamiczne 003+008+011

Logi statyczne 013+018+023

I może być dynamiczny 001 004 023

EGR próbowałeś zaślepić na próbę ? 

Opublikowano

EGR zaślepiony nic to nie dalo jeśli chodzi o logi to nie mam gdzie ich zrobić ale jak ostatnio patrzyli mi na vcds porobiłem zdjecia jeśli chodzi o to sprawdzenie wtrysków to są same zera po przebazowania i odpuszczeniu gazu wskakują 4 a później zeraIMG_20190112_163505.jpg

IMG_20190112_163049.jpg

IMG_20190112_163118.jpg

Opublikowano

Na 4 cylindrze cos się dzieje mimo iż wymieniałeś oringi to jest do sprawdzenia. Ale na konkretne wytyczne i co dalej robic czekaj na odezwe chłopakow co się na tym znaja bardziej ?

Opublikowano

Tak jak Daniel pisze, coś się dzieje na 4 cyl. Pasowało by zmierzyć kompresję, jak OK to wyciągnąć wtryski, zmienić uszczelnienia i zamienić miejscami 1 z 4. Wtedy będzie widać, czy korekcja pójdzie za wtryskiem, jak tak to ten jeden wtrysk podmienić na jakąś używkę... do tego jak jest możliwość zmierzyć ciśnienie na tandemie, chociaż BIP-y są w porządku... logi dynamiczne by może coś więcej powiedziały... 

Jeszcze zanim cokolwiek zrobisz możesz spróbować zalać na mniejszą ilość w baku środek do czyszczenia wtrysków, po tym zmienić filtr i dolać na pełny bak z 300ml oleju do 2T (tylko doczytaj jaki, bo nie każdy się nadaje)... zaszkodzić nie zaszkodzi a może pomoże... 

Opublikowano

Pompowtryski miejscami były zamieniane i korekta poszła za pompowtryskiem a co do ciśnienia sprężania to samochód jest po wymianie pierścieni nowe zawory szlifowane gniazda zaworowe wstawione gniazda pompek nowe prowadnice zaworowe i dalej ten sam efekt jeszcze pompowtryski jest komplet innych ponoć sprawdzane na maszynie takie parametry

Resized_20181219_093343_01.jpeg

Opublikowano

Tandem pompa nowa tydzień temu wlozona

Opublikowano

To jeśli zamieniłeś miejscami i korekcje poszły za wtryskiem to masz przyczyne takich objawów szarpania co ewidentnie widać na logach. Czapka w góre i podmiana na inny bądź może się okaze ze oringi sa poscinane … :eusathink:

Opublikowano

Tylko tak jak mówię komplet innych podobno w 100% sprawne a efekt ten sam

Opublikowano

To coś musi być nie tak na tym cylindrze... ciekawe jak to jest wyregulowane, ustawione... może ścina oringi w tym gnieździe... 

Opublikowano

Nowe gniazda wstawione wyregulowane na 180

Opublikowano

No to tak jak mówię, zmierzyć kompresję (pomijając, że wszystko "nowe") jak to wyjdzie OK, to wtedy ten jeden pompo-wtrysk wyciągnij, obejrzyj... ewentualnie podmień na używkę

Sprawdzałeś nr tych wtrysków ? Wszystkie takie same ? 

No i tak szczerze, jak tyle wtopiłeś to ja bym jechał mówił, że jest lipa i chcę reklamacji... i niech myślą. 

Szarpanie w tym przedziale, może tez wynikać z przeładowania, ale to by było widać jakbyś zrobił dynamiczny...

Opublikowano

A jest ktoś w stanie zrobić dynamiczne w okolicach Oświęcimia??

Opublikowano

Jak masz lapka, kup sobie kabel za parę zł i sam będziesz diagnozował i robił logi... 

https://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i6613000433.html

program na forum w dziale diagnostyka.

Opublikowano

Witam, mam podobny problem - szarpie silnikiem w przedziale obrotowym ok 1600 - 2000 przy delikatnym przyśpieszaniu; przy gwałtownym przyśpieszaniu jest ok. Postanowiłem wymienić filtr paliwa oraz poprawić styki pompek. Wydaje mi się jednak, że znalazłem odpowiedź. Mianowicie mam przegryziony przewód paliwowy. który doprowadza ropę do filtra. Jutro go wymienię i napiszę czy pomogło. Silnik AVF.

Opublikowano

Tak jak pisałem wyżej u mnie problem leżał po stronie tego przewodu, wymieniłem przewód i po sprawie (przewód 8mm)

Opublikowano
34 minuty temu, pite napisał:

Tak jak pisałem wyżej u mnie problem leżał po stronie tego przewodu, wymieniłem przewód i po sprawie (przewód 8mm)

Daj zdjęcie który. A jak ci szarpało tak jak by wypadanie zapłonu??

Opublikowano
3 godziny temu, Dawidz87 napisał:

Daj zdjęcie który. A jak ci szarpało tak jak by wypadanie zapłonu??

Tak dokładnie jak wypadanie zapłonu

111.jpg

222222.jpg

Opublikowano

mokry filtr jest od ropy :)

Opublikowano

Ok będę patrzył dam znać czy też tak mam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...