VariaT1998 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 2 godziny temu, Łukasz13 napisał: Jeśli wypadanie jest dużo większe w trakcie nagrzewania to duże prawdopodobieństwo wypalonych zaworów. Na rozgrzanym nie wypadają. A co z lodami? Tam jest wszystko ok?
przem8 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Jeśli tak wypada zapłon i to na benzynie to głowica do zrzucenia. No chyba, że np. nieszczelne gniazdo wtryskiwacza może powodować aż takie odchyłki. Edytowane 8 Lutego 2019 przez przem8 1
VariaT1998 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 Godzinę temu, przem8 napisał: Jeśli tak wypada zapłon i to na benzynie to głowica do zrzucenia. No chyba, że np. nieszczelne gniazdo wtryskiwacza może powodować aż takie odchyłki. Ale wtryski mam w kolektorze dolotowym więc co ma nieszczelny wtrysk z tym wspólnego? Poza tym akurat na tych dwóch garach jest niska kompresja tylko 9,5 bara na gorącym.
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Temat dość powszechny w 1.8t, wypadanie na zimnym, po rozgrzaniu może być lepiej, nieszczęsny 2 cyl, prawdopodobnie jest najbardziej obciążony termicznie bo na nim najczęściej wypalają się zawory, nie chce żebyś pochopnie podejmował decyzje o remoncie ale wszystkto na to wskazuje. 1
przem8 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 16 minut temu, VariaT1998 napisał: Ale wtryski mam w kolektorze dolotowym A wtrysk uszczelniany jest oringiem, nie jest zespawany chyba, co? Jeśli jest nieszczelny to mogą wypadać zapłony ale wydaje mi się, że to nie w Twoim przypadku. 1
VariaT1998 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 33 minuty temu, przem8 napisał: A wtrysk uszczelniany jest oringiem, nie jest zespawany chyba, co? Jeśli jest nieszczelny to mogą wypadać zapłony ale wydaje mi się, że to nie w Twoim przypadku. Też tak mi się wydaje. Za tydzień zrzucam głowice i zobaczę co tam się dzieje. Naszczescie wszystko sobie sam zrobię jeśli chodzi o frezowanie i docieranie. Gorzej jeśli zawory trzeba bedzie wymieniać albo szlifowac. Jakoś poradzę. Na dniach spróbuję ten n75 podmienić tylko nie bardzo mam z kim ale jak się uda to dam znać co i jak w tamcie. Bo może się to komuś przydać nie tylko mi. Dzięki i Pozdrawiam
VariaT1998 Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Opublikowano 23 Marca 2019 Witam. jestem po remoncie jak sie okazało chinskiej głowicy ktora była tam zamontowana ale jak wiadomo nie wszsytkie problemy z tym zwiazane ustały . przyspieszenie jest bardzo dziwne przyspiesza-odpuszcza-przyspiesza odpuszcza i tak w kołko wciskajac pedał do konca tak autko pływa dosc mocno odczuwalnie. winą jest przeładowujące turbo. Oto bardzo ciekawe logi: http://vaglogi.pl/log-031_115_118_yL6zzn.html Proszę jeszcze raz o pomoc. Nie mam z kim zamienic n75. co to może byc? dodam ze nieraz auto przyspiesza normalnie i zapie*dala ze az miło.
przem8 Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 Sprawdzałeś podciśnienia i wężyki od n75? n75 pasuje podmienić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się