keczu Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) Jako że na razie wystarczy modów poniżej ich wynik: mody: turbo hybryda Geremi fmic 230 na 63 sztywny dolot wtryski szare 380 [0280156063] katalizator sportowy Bartez sprzęgło AWX program Łukasz13 wykresy: PB 95 i LPG Edytowane 13 Stycznia 2021 przez keczu 1
black4 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Bravo! Zacny wynik! Dużo frajdy z jazdy życzę. Pozdrawiam ☺
Unf Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 No nie wiem jak z tą frajdą w ośce będzie... ale wynik super
black4 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Spokojnie, zawsze można quattro dostawić ;D
McGiver Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 wrzuć jakieś logi 003, 020, 118 bo starsznie słabo góra wyszła. paliwa już górą mało czy gruszke seryjną zostawiłem? bo tam powinno chociaż do 6000 przetrzymać boosta jeśli zapłonu nie cofa i około 270 zrobić z płaskim końcem. A czekaj, ty masz tam kata i wydech seryjny??????
keczu Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Opublikowano 12 Lutego 2019 Wydech seria i kat sportowy od Barteza. Co do gruszki nie wiem nie zaglądałem, turbo było robione nowe - nie na mojej starej turbinie.
audicoman Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Ładny wynik, na suchym będzie ładnie gniótł w fotel, na mokrym to będziesz walczył z ESP :D
kharo Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Kolego, z czystej ciekawości jak wyglądają koszty takich modów + soft.
ELLIOTT Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 W dniu 13.02.2019 o 13:35, kharo napisał: Kolego, z czystej ciekawości jak wyglądają koszty takich modów + soft. Szykuj ok 5-6k z heblami.
keczu Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Z moich wyliczeń to ponad 5 jest bez hebli, jak sam wiele porobisz. Jak ktoś np fmica w warsztacie zakłada to zamiast 300 wyjdzie 1300 ;(
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 U mnie w BFB wyszlo około 4 tys. montarz fmic wtryski i turbo bex.
keczu Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2019 36 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: U mnie w BFB wyszlo około 4 tys. montarz fmic wtryski i turbo bex. Co było u mnie robione na samej górze wypisałem, a ile te zmiany dały w sensie kunia i niuta ?
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 213 koni i 320 Nm bez DP. Odczuwam to ze kat mnie troche ogranicza ale puki co musze go zostawic.
bartez90 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 53 minuty temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: 213 koni i 320 Nm bez DP. Odczuwam to ze kat mnie troche ogranicza ale puki co musze go zostawic. Zdecydowanie ogranicza, ja nawet z katem mialem 221 km. Pewnie juz przytkany jest. Zaloz chociaz sportowego kata i bedzie lepiej.
keczu Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Potwierdzam - kat sportowy zmienia przepływ, czuć różnicę. A że kontrola ma się zaostrzyć zrezygnowałem z DP i wstawiłem sportowego.
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Te kontrole to raz a dwa to do niemiec jezdze tym autem od czasu do czasu a tam sa duze kary za brak kata.
ELLIOTT Opublikowano 4 Maja 2019 Opublikowano 4 Maja 2019 W dniu 26.04.2019 o 10:20, Lukasz Stanislawczyk napisał: Te kontrole to raz a dwa to do niemiec jezdze tym autem od czasu do czasu a tam sa duze kary za brak kata. Z tymi kontrolami to różnie bywa. Również jeżdżę po DE, ori kat ogarniał okolice 250 na spokojnie. Aktualnie siedzi prototyp sportowego kata do testów. W czerwcu badania na emisję będę robił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się