gacek585 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Jak w temacie. Orientuje się ktoś czy jest różnica w kształcie lub mocowaniach? Pozdrawiam. Edytowane 8 Lutego 2019 przez gacek585
OlekS Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Według ETKi to katalizatory są różne, w różnych wersjach, mają inne numery OEM, podane są inne oznaczenia dla następujących wersji: - 5b ośka manual - 6b ośka manual - ośka automat - 5 b quattro manual - 6 b quattro manual - quattro automat Ponieważ te ilustracje dla każdego rodzaju są jednakowe, nie wiadomo jak z mocowaniami, może ktoś jeszcze podpowie, kto miał osobiste doświadczenie
BeyerBrown Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Jest różnica w numerach katalogowych, jak to wygląda od strony montażowej to nie wiem. Mało, że pomiędzy FWD a AWD to również pomiędzy poszczególnymi skrzyniami biegów! Nawet pomiędzy 5-cio a 6-cio biegowym manualem. A także pomiędzy rocznikami a nawet tygodniami produkcji. No i od kodu silnika (3.0 były: ASN, BBJ, AVK i BGN). Zakładam, że masz ASN-a Ciebie interesują następujące nr OE: FWD manual 5-cio biegowy MY2002 do nr nadwozia 095000 (ostatnie cyfry VIN) prawo-przód: 8E0254550MX lewo-przód: 8E0254500MX FWD manual 5-cio biegowy MY2002 od nr nadwozia 095001 prawo-przód: 8E0254554HX lewo-przód: 8E0254505FX FWD manual 6-cio biegowy MY2002-2004 (cały okres produkcji B6 sedan/avant) prawo-przód: 8E0254552JX lewo-przód: 8E0254503NX Edytowane 9 Lutego 2019 przez BeyerBrown
gacek585 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 Dzięki za info. W necie można znaleźć zestawy katów na 2 strony za około 1400zł ale tylko do quattro ?
BeyerBrown Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) http://www.kalinski.pl Zadzwoń do nich, to są fachowcy przez duże F i na pewno Ci coś doradzą/dobiorą https://sklep.kalinski.pl/pl/35888-katalizator-audi.html#/22-cena-przy_zdaniu_starej_czesci 1100zł za stronę... cena może i okrutna ale jest to zregenerowany oryginał. Jeśli masz zawaloną tylko jedną stronę a druga jest jeszcze OK, to wymień tylko to co trzeba. Pod warunkiem, że wsadzisz ponownie oryginał! Kilka lat temu w moim (sprzedanym już) cabrio wymieniałem u nich jeden z katów - z tą różnicą, że na nówkę oryginał (znaczy się ori zamiennik by Eberspracher)*** - od tego czasu nie miałem już żadnego CHECK-a, 1500zł z montażem zapłaciłem. Starego katalizatora nie chcieli więc sprzedałem go w punkcie skupów metali rzadkich. *** miałem A4-kę z USA, w takim samochodzie siedzą nieco inne katalizatory. Edytowane 9 Lutego 2019 przez BeyerBrown 1
mirek31071977 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 W dniu 8.02.2019 o 22:00, BeyerBrown napisał: http://www.kalinski.pl Zadzwoń do nich, to są fachowcy przez duże F i na pewno Ci coś doradzą/dobiorą https://sklep.kalinski.pl/pl/35888-katalizator-audi.html#/22-cena-przy_zdaniu_starej_czesci 1100zł za stronę... cena może i okrutna ale jest to zregenerowany oryginał. Jeśli masz zawaloną tylko jedną stronę a druga jest jeszcze OK, to wymień tylko to co trzeba. Pod warunkiem, że wsadzisz ponownie oryginał! Kilka lat temu w moim (sprzedanym już) cabrio wymieniałem u nich jeden z katów - z tą różnicą, że na nówkę oryginał (znaczy się ori zamiennik by Eberspracher)*** - od tego czasu nie miałem już żadnego CHECK-a, 1500zł z montażem zapłaciłem. Starego katalizatora nie chcieli więc sprzedałem go w punkcie skupów metali rzadkich. *** miałem A4-kę z USA, w takim samochodzie siedzą nieco inne katalizatory. Drogo.Ja dałem 1960 za komplet z robotą.Waskivw wymontował i wysłał żeby zrobili pod te oryginały.Nie pytałem gdzie,ale hula bez problemów.Co z tego,jak teraz blok poszedł?
BeyerBrown Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) 16 godzin temu, mirek31071977 napisał: Drogo.Ja dałem 1960 za komplet z robotą.Waskivw wymontował i wysłał żeby zrobili pod te oryginały.Nie pytałem gdzie,ale hula bez problemów.Co z tego,jak teraz blok poszedł? Drogo czy nie, ale są naprawdę dobrzy Kilka razy u nich byłem, z różnymi autami i za każdym razem wyjeżdżałem zadowolony. I nie kasują za markę/model/stan techniczno-wizualny/prezencję kierowcy. Pamiętam jak mi się oberwał tłumik środkowy (cały skorodował więc kupiłem używkę) to w polecanym przez kolegę z pracy warsztacie (klimat garażowo-mietkowy) chcieli mnie wykasować na bodaj 500-600zł!! "ło panie, ile tu jest rozbierania i cięcia, o kurła" Może jakbym przyjechał zapuszczonym parchem w spoconym dresie to by cenę dali bardziej ludzką, ale zobaczyli, że zajechał do nich elegancik ą-ę w zadbanym cabrio 3.0 quattro w wiśniowych skórach na full-sztosie to spodziewali się, że ów jeleń łyknie każdą cenę. No cóż... przeliczyli się mietkarze ? Telefon do Kalińskiego. 150zł +900zł za ewentualny nowy tłumik - ori zamiennik, ale ja przywiozłem im używkę w idealnym stanie. Finalnie wyszło więcej bo dodatkowo zleciłem też wymianę jednego z połączeń elastycznych i za pierdoły typu łączniki (zamiast ponownego zespawania). 2 godzinki roboty, a ja w tym czasie na kulturce kawkę w poczekalni piłem i doglądałem przez dużą szybę co się na hali wyprawia z moim samochodem. Ale jak ktoś ma namiary na sprawdzonych i tanich speców to dajcie koledze znać, a nie, że gdzieś-kiedyś za siedmioma górami, za siedmioma lasami... Tylko nie takich co w miejsce katów wstawiają puste puchy... Edytowane 11 Lutego 2019 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się