Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podłączenie sterownika centralnego zamka w A4 B5 - opis i zdjęcia


MENTOS

Rekomendowane odpowiedzi

co do syreny, to sam się za to zabieram... na razie mam ją wciśniętą za bezpiecznikami(nie wiedziałem jak przeciągnąć przewody)ale jako,ze jest wew. słabo ją słychać.Pewnie jutro zamontuję ją pod maską (podobno fachowcy montuję ją pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego) a przewody podobno da się puścić przez puszkę komputera, a w kabinie wychodzą zaraz za bezpiecznikami.Zobaczymy jutro...

Też myślałem żeby otworzyć puszkę sterownika i zobaczyć czy tam się czasem nie da :) zobaczymy dziś bo też będę to robił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podłączyłem dziś alarm według tego opisu i jest lekki problem :decayed: wszystko pięknie działa: domykanie szyb, kierunki, zamykanie, otwieranie z bonusem - jak otwieram z pilota to otwiera się również bagażnik (ale tak dosłownie otwiera ) :wallbash: pytanie teraz który przewód jest źle?

Jedyna zmiana jaka została wprowadzona to taka, że do kostki od centralnego zamka został podłączony tylko jeden przewód bo gdy podłączyłem się pod "domykanie szyb" to centralny już zamykał, domykanie szyb też działało także uznałem, że wystarczy podpiąć się jednym przewodem pod centralny... i nie wiem czy tutaj może być problem?

Auto z 99r.

Panowie,

Próbowałem to dziś ogarnąć i jak podłączam otwieranie pod "biało-szary" to auto się zamyka, jak podłączam pod "niebiesko-czerwony" to auto się otwiera ale odskakuje też klapa bagażnika :kwasny: . Wyczytałem też o "brązowo-białym" ale takiego niestety brak :confused4:

Co zrobić żeby to działało prawidłowo?? ;([br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 12:04_________________________________________________Już się udało :naughty: okazało się, że podłączałem się nie do tej kostki chociaż robiłem według opisu... najważniejsze, że wszystko już działa jak powinno :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podłączyłem dziś alarm według tego opisu i jest lekki problem :decayed: wszystko pięknie działa: domykanie szyb, kierunki, zamykanie, otwieranie z bonusem - jak otwieram z pilota to otwiera się również bagażnik (ale tak dosłownie otwiera ) :wallbash: pytanie teraz który przewód jest źle?

Jedyna zmiana jaka została wprowadzona to taka, że do kostki od centralnego zamka został podłączony tylko jeden przewód bo gdy podłączyłem się pod "domykanie szyb" to centralny już zamykał, domykanie szyb też działało także uznałem, że wystarczy podpiąć się jednym przewodem pod centralny... i nie wiem czy tutaj może być problem?

Auto z 99r.

Panowie,

Próbowałem to dziś ogarnąć i jak podłączam otwieranie pod "biało-szary" to auto się zamyka, jak podłączam pod "niebiesko-czerwony" to auto się otwiera ale odskakuje też klapa bagażnika :kwasny: . Wyczytałem też o "brązowo-białym" ale takiego niestety brak :confused4:

Co zrobić żeby to działało prawidłowo?? ;([br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 12:04_________________________________________________Już się udało :naughty: okazało się, że podłączałem się nie do tej kostki chociaż robiłem według opisu... najważniejsze, że wszystko już działa jak powinno :naughty:

Witam,

Mam identyczny problem co Ty tylko nie wiem którym Ty kablem z centralki podłączałeś otwieranie pod "biało-szary", a którym kablem pod "niebiesko-czerwony" ale pierwsze to chce wiedzieć do której kostki się podłączałeś? Podaj chociaż kolor ramki i kostki albo zrób zdjęcie tej kostki tak abym mógł wiedzieć i wskaz mi, jeśli możesz.

U mnie jest tak jeśli podłączam:

z biało-czarny do niebiesko-czerwony i biały do szaro-białego - wtedy zamyka z pilota

z biało-czarny do szaro biały i biały do niebiesko-czerwony - wtedy otwiera z pilota

Podłączałem się do tej kostki, a Ty?

298ad29da003a554.jpg

Pod zasilaniem tam gdzie są grube, czerwone kable, tak jak w opisie MENTOSA.

Dodam również, że na początku z tego opisu i do tej kostki udało mi się zamykanie/otwieranie itp. ale po domykaniem szyb już niestety nie. Z pilota "otwierający zamek" nie chce już po prostu działać mimo tego, że działa pilot, bo gdy klikam na pilocie to świeci się światełko niebieskie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotyczy zamocowanie syrenki, to już zamontowana pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego jest tam trochę miejsca,ale tym którzy będą montować tam syrenkę radzę odkręcić zbiorniczek z płynem, będzie lepszy dostęp, poza tym są tam różne wystające elementy do których spokojnie da się syrenkę przymocować.A co do przeciągnięcia przewodów to rzeczywiście jeśli odkręci się pokrywę komputera i obudowę pod kierownicą to dopiero widać prześwit i miejsce którym można puścić przewody z centralki do syrenki.Polecam zamocowanie końcówki przewodu do czegoś sztywnego (np.kawałek długiego prostego patyczka) i wsunięcie go od strony maski.Problem pojawił się w momencie w którym trzeba przewód z puszki komputera wyprowadzić dalej... ja zrobiłem to w ten sposób,że zakleszczyłem przewód z przodu puszki, tam jest taki gumowy fragment,bo przepchnięcie go przez fabryczny wylot byłoby pewnie dość trudne,wszystko oczywiście w jakiejś dod.koszulce (lepiej dmuchać na zimne... :>) i....

wszystko działa![br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 17:44_________________________________________________dotyczy podłączenia centralki

Może się komuś przyda /jak potwierdzę inne pewne inf.wstawię fotkę/

sterownik centralnego 98r. podłączenie W/G SCHEMATU STEROWANIE MASAMI, PRZEWODY ŁĄCZYMY RÓWNOLEGLE

kierunki (złącze nr 8) - czarno-biały

- czarno-zielony

Uwaga! jeśli ze sterownika wychodzą dwa przewody do kierunków, to podłączamy je oba a jeśli jeden trzeba rozdzielić je za pomocą diod prostowniczych

sam3724kostkakierunkipo.th.jpg

Zamykanie i otwieranie (złącze nr?) Uwaga! kolory kostek mogą być inne,zwróć uwagę na umiejscowienie i kolory przewodów.

zamykanie - czerwono-brązowy przechodzi w brązowo-szary

otwieranie - szaro-biały

sam3726zamykotwierpop.th.jpg

domykanie szyb - Przewód od domykania szyb podłączamy pod przewód od zamykania czerwono-brązowy przechodzi w brązowo-szary działa tak samo jak z kluczyka, czyli jak przytrzymamy przycisk od domykania to szyby się domkną Uwaga! przewód ten może także zamykać drzwi z domykaniem szyb

sam3726zamykszyb.th.jpg

czujniki drzwi - brązowo - zółty (kierowca) brązowo- biały (pasażer)

Otwieranie bagaznika - kabelek bialo/czarny

Uwaga! przewodów szukać także w lewym słupku

Zrobione działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podłączyłem dziś alarm według tego opisu i jest lekki problem :decayed: wszystko pięknie działa: domykanie szyb, kierunki, zamykanie, otwieranie z bonusem - jak otwieram z pilota to otwiera się również bagażnik (ale tak dosłownie otwiera ) :wallbash: pytanie teraz który przewód jest źle?

Jedyna zmiana jaka została wprowadzona to taka, że do kostki od centralnego zamka został podłączony tylko jeden przewód bo gdy podłączyłem się pod "domykanie szyb" to centralny już zamykał, domykanie szyb też działało także uznałem, że wystarczy podpiąć się jednym przewodem pod centralny... i nie wiem czy tutaj może być problem?

Auto z 99r.

Panowie,

Próbowałem to dziś ogarnąć i jak podłączam otwieranie pod "biało-szary" to auto się zamyka, jak podłączam pod "niebiesko-czerwony" to auto się otwiera ale odskakuje też klapa bagażnika :kwasny: . Wyczytałem też o "brązowo-białym" ale takiego niestety brak :confused4:

Co zrobić żeby to działało prawidłowo?? ;([br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 12:04_________________________________________________Już się udało :naughty: okazało się, że podłączałem się nie do tej kostki chociaż robiłem według opisu... najważniejsze, że wszystko już działa jak powinno :naughty:

Witam,

Mam identyczny problem co Ty tylko nie wiem którym Ty kablem z centralki podłączałeś otwieranie pod "biało-szary", a którym kablem pod "niebiesko-czerwony" ale pierwsze to chce wiedzieć do której kostki się podłączałeś? Podaj chociaż kolor ramki i kostki albo zrób zdjęcie tej kostki tak abym mógł wiedzieć i wskaz mi, jeśli możesz.

U mnie jest tak jeśli podłączam:

z biało-czarny do niebiesko-czerwony i biały do szaro-białego - wtedy zamyka z pilota

z biało-czarny do szaro biały i biały do niebiesko-czerwony - wtedy otwiera z pilota

Podłączałem się do tej kostki, a Ty?

298ad29da003a554.jpg

Pod zasilaniem tam gdzie są grube, czerwone kable, tak jak w opisie MENTOSA.

Dodam również, że na początku z tego opisu i do tej kostki udało mi się zamykanie/otwieranie itp. ale po domykaniem szyb już niestety nie. Z pilota "otwierający zamek" nie chce już po prostu działać mimo tego, że działa pilot, bo gdy klikam na pilocie to świeci się światełko niebieskie.

Cześć,

Silasowi ja podłączałem to ustrojstwo :kox:

Teraz wygląda to tak, że po podłączeniu się pod "domykanie szyb" pod "czerwono-brązowy" auto zaczęło się zamykać z pilota - więc tak zostało, przynajmniej u mnie w tej samej wtyczce był przewód "szaro-biały" i właśnie do niego się podpiąłem :decayed: z tym, że musiałem ustawić impuls na 0,8s bo przy 3s zaczynało otwierać szyby :gwizdanie:

wtyczka nr 3:

007beb80cf2b875b.jpg

Wtyczka nr "5" w efekcie końcowym w ogóle nie została wykorzystana :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w kostce nr. 3 muszę podłączyć otwieranie i zamykanie? Skoro tak, to który kabel z centralki biały i biało-czarny mam wpiąć do "czerwono-brązowy"?

Już zgłupiałem z kostkami i ich kolorami :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Centralkę mam od STIG Bloker 44 AUDI

fneiaq.jpg

Żółty i żółto-czarny podłączyłem wspólnie do MASY czyli do karoserii.

Nr. 2

007beb80cf2b875b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc jeśli masz taki sam układ przewodów to:

"biało-czarny" pod "czerwono-brązowy" - zamykanie

a "biały" pod "szaro-biały" - otwieranie

masa jest OK :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak mam zamek pneumatyczny :przebiegly: i zamiast skorzystać z schematu nr. 3 skorzystałem z schematu nr. 1 :confused4: i mam nadzieję, że nic nie uszkodziłem posługując się schematem nr. 1.

Tutaj jeden z czterech schematów:

- centralny zamek sterowany masą [-]

- centralny zamek sterowany plusem, czyli +12V

- centralny zamek pneumatyczny, tutaj mamy kompresor

- inne rozwiązania

2rfvnfl.jpg

Schemat nr. 4 to inne rozwiązania i teraz muszę robić od początku posługując się schematem nr. 4.

2w2olj4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam sterownik od STIGA i po konsultacji z przedstawicielem podłączyłem pod jak na schemacie nr 1 (sterowanie minusem) mimo,iż też mam zamek pneumatyczny, zresztą gdzieś na forum jest tez taka rada,żeby podłączyć tak jak na schemacie nr1. U mnie bynajmniej wszystko działa :)

tu masz poradnik od witux'a, zresztą masz auto rocznik 97 więc mógłbyś z pewnością zastosować moją metodę podłączenia (kilka postów wyżej) masz chyba u siebie takie same kolorki kabelków w kostkach jak i ja,więc do dzieła!

PODŁĄCZENIE STEROWNIKA CENTRALNEGO ZAMKA NA PILOTA

Nie będę się powtarzał bo część materiału i zdjęć jest tu -> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_domykanie_szyb_z_pilota-t18219.0.html

Są tam pokazane konektory oraz miejsce gdzie należy to robić oraz narzędzia.

Zacznę od AUDI A4 rok 1995/1996 ( zg. ze schematem "sterowanie zamkiem pneumatycznym" )

Podłączenie zasilania, sterowania centralnym zamkiem oraz kierunkowskazów.

1) Zasilanie.

Zasilanie +12V należy podłączyć do grubego przewodu czerwonego z niebieskim

paskiem lub innego czerwonego, na którym jest stale +12V. Przewód taki znajduje się

poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem.

Masę można dołączyć do grubego brązowego przewodu lub przykręcić do śrubki na

karoserii (taka śrubka znajduje się nieco powyżej zespołu złącz).

Próbówka powinna się zaświecić po podłączeniu do czerwonego i do śrubki na

karoserii.

2) Sterowanie centralnym zamkiem.

UWAGA! Przed sprawdzeniem przewodu sterującego, należy zamknąć drzwi kierowcy lub zablokować mechanizm śrubokrętem, tak aby możliwe było blokowanie i rozlokowywanie zamka.

Sterowanie centralnym zamkiem i domykaniem zależy podłączyć do pierwszej, górnej wtyczki (pierwsza od lewej, na samej górze zespołu złącz). Aby upewnić się, czy jest to właściwa wtyczka, należy ją wypiąć a następnie spróbować zamknąć samochód kluczykiem z zewnątrz. Jeśli centralny zamek nie będzie się zamykał ani otwierał, oznaczać to będzie znalezienie właściwego przewodu. W przeciwnym razie należy wypinać następne wtyczki i sprawdzać, czy centralny zamek nadal jest sterowany z drzwi kierowcy.

Przewód sterujący ma przeważnie kolor żółty z niebieskim paskiem. Aby upewnić się, co do tego przewodu należy żabkę próbówki podłączyć do masy zaś szpicem dotykać do sprawdzanego przewodu. Zapalanie i gaśnięcie próbówki podczas zamykania i otwierania centralnego zamka, oznaczać będzie znalezienie właściwego przewodu.

Szczegóły dotyczące podłączenia:

1. Przewód sterujący (żółty z niebieskim paskiem) należy rozciąć.

2. W tym momencie został on rozdzielony na dwa odcinki:

- pierwszy: idący od miejsca rozcięcia do siłownika w drzwiach kierowcy (wchodzi do przelotki drzwiowej)

- drugi: idący od miejsca rozcięcia w wiązkę na tył auta do pompki powietrznej.

3. Do przewodu idącego do pompki należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ).

Do przewodu idącego do siłownika w drzwiach kierowcy należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ).

4. Resztę przewodów sterownika należy podłączyć odpowiednio.

clipimage002kr5.th.jpgthpix.gif

3) Domykanie szyb

Przewód odpowiedzialny za domykanie szyb znajduje się w tej samej wtyczce co sterowanie centralnym zamkiem. Przeważnie jest to przewód koloru czerwonego z brązowym paskiem. Aby się upewnić należy odsunąć szyby, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem dotknąć do tego przewodu. Domykanie się szyb będzie oznaczało znalezienie właściwego przewodu.

4) Podłączenie kierunkowskazów.

Kierunkowskazy można je znaleźć w zespole złącz lekko poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem.

Aby upewnić się co do tych przewodów należy włączyć światła awaryjne, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem sprawdzać te przewody. Mruganie próbówki (równo ze światłami) będzie oznaczało znalezienie właściwych przewodów.

Przewód sterownika należy podłączyć do anod diod prostowniczych, zaś katody (oznaczone jasnym paskiem) podłączyć do przewodów od

kierunkowskazów. ( A więc kupić diody prostownicze 3A lub 4A )

clipimage002so6.th.jpgthpix.gif

AUDI A4 rok II połowa 1997/1998 ( zg. ze schematem "sterowanie "-" ) - ( 2x masa)

Tu będzie wszystko tak samo lecz zmieni się tylko sterowanie oraz kolorystyka przewodów.

A więc :

Sterowanie centralnym zamkiem i domykanie szyb.

Należy odnaleźć przewody: brązowy z białym paskiem (zamykanie) i szary z białym paskiem(otwieranie). Aby upewnić się co do tego czy są to właściwe przewody należy żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem wkłuwać w badane kable. Otwieranie się i zamykanie centralnego zamka oznaczać będzie znalezienie przewodów sterujących. (Ważne aby przy sprawdzaniu zablokować mechanizm zamka w drzwiach kierowcy -tak, jakby drzwi były zamknięte).

Uwaga. Może zdarzyć się że w aucie na przewodzie zamykania - brązowy z białym paskiem (-) będzie też domykanie szyb (-), w takim przypadku przewód zamykania idący od sterownika można pominąć bo przewód domykania impuls 30 sek. masy (-) zamknie zamek i domknie szyby. W przypadku gdy nasze auto nie posiada domykania szyb należy podłączyć przewód zg. ze schematem ( czyli nie pomijać przewodu zamykania wychodzącego ze sterownika ).

Kolorystyka przewodów może sie różnić !!! Więc jest wszystko napisane jak znaleźć przewody ręcznie .

Więcej mogę pomóc na maila lub priv. I polecam sterowniki MAXICAR 286-3901 oraz Maxicar 286-3409. Te właśnie zakładam w AUDI i bardzo polecam z uwagi na ich nie zawodność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też bym proponował podłączyć jak na schemacie pierwszym, tak podłączyłem ja i wszystko działa prawidłowo :) ( co prawda ja podłączałem alarm ale do tego samego auta więc... :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś ma taki sam kolor przewodów w kostce nr. 1 jak ja (poniżej skan zdjęcia), mógłby ktoś mi poprawić, które kabelki z centralki mają być podłączone (czarno-biały i biały).

25rm2o4.jpg

Robię z schematem nr. 1

2rfvnfl.jpg

Ja podłączyłem to tak: biały do szaro-białego, a czarno-biały do brązowo-białego

I działa to tak:

Gdy naciskam na pilocie A (zamykanie) zamykają się drzwi + zamykają się również szyby ale do połowy (dlaczego?) gdy jeszcze raz nacisnę na A (zamykanie) to szyby zamykają się od połowy do końca.

Gdy naciskam na pilocie B (otwieranie) nie otwierają się drzwi + nie otwierają się szyby :( Brak sygnału.

Mam też środkowy przycisk czyli takie coś jak wyłączenie syreny z krzyżykiem, jeśli orientujesz się.

Ogólnie mówiąc gdy naciskam na A i ten z syreny z krzyżykiem słychać sygnały tych przycisków natomiast B nic nie słychać, może jest uszkodzenie układu sterującego wyjściami w centralce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Ja podłączałem tak jak teraz masz Ty chociaż zamiast brązowo-białego był czerwono-brązowy ale pin w kostce ten sam :embarrassed:

Może faktycznie uszkodziła bądź była uszkodzona centralka... sprawdź czy podaje masę na biały przewód ( jeden próbnik do plusa drugi do białego przewodu i ma być ~12V - oczywiście po wciśnięciu przycisku otwierania :wink4: )

A jeśli chodzi o szyby to musisz włączyć opcję komfort ( pod warunkiem, że centralka go posiada - masa podawana jest przez ~25sekund przynajmniej tak było w tym co ja podłączałem :wink4: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość od którego zakupiłem Bloker 44 Audi kazał wysłać mi centralkę + piloty, do reklamacji tak więc będę musiał wysłać.

A co do szyb to jak włączę opcję "komfort" szyby będą zamykały się do końca? Jak tak, to chce wiedzieć który kabel z centralki podłączyć do którejś kostki i koloru przewodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączasz tak jak teraz :naughty: tylko musisz włączyć opcję komfort - dłuższy impuls który zamknie szyby do końca :cool1:

Tutaj jest schemat instalacyjny, który dostałem wraz zestawem.

fa9849.jpg

Czyli piszesz o wtyczce 12P kabel zielono/czarny - moduł domykania szyb impuls masy 30 sek. ? I ten kabelek zielono-czarny mam podłączyć do brązowo-białego w kostce nr. 1?

Przynajmniej tak mi się wydaje, że kabelek brązowo-biały w kostce nr. 1 jest od domykania szyb? Tak jak w opisie instalacji sterownika zamka centralnego na podstawie samochodu Audi A4 1.6 benzyna 1998r.

4liyd5.jpg

Na zdjęciu wyżej jest to ta sama kostka nr. 1 lecz jest inny kolor przewodu (od domykania szyb) chodzi o ten czerwono-brązowy natomiast u mnie przechodzi w brązowo-biały, dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, to będzie ten przewód (czyt.frag.niżej o domykaniu szyb)

cytat mojego postu po raz trzeci :)

Może się komuś przyda /jak potwierdzę inne pewne inf.wstawię fotkę/

sterownik centralnego 98r. podłączenie W/G SCHEMATU STEROWANIE MASAMI, PRZEWODY ŁĄCZYMY RÓWNOLEGLE

kierunki (złącze nr 8) - czarno-biały

- czarno-zielony

Uwaga! jeśli ze sterownika wychodzą dwa przewody do kierunków, to podłączamy je oba a jeśli jeden trzeba rozdzielić je za pomocą diod prostowniczych

sam3724kostkakierunkipo.th.jpg

Zamykanie i otwieranie (złącze nr?) Uwaga! kolory kostek mogą być inne,zwróć uwagę na umiejscowienie i kolory przewodów.

zamykanie - czerwono-brązowy przechodzi w brązowo-szary

otwieranie - szaro-biały

sam3726zamykotwierpop.th.jpg

domykanie szyb - Przewód od domykania szyb podłączamy pod przewód od zamykania czerwono-brązowy przechodzi w brązowo-szary działa tak samo jak z kluczyka, czyli jak przytrzymamy przycisk od domykania to szyby się domkną Uwaga! przewód ten może także zamykać drzwi z domykaniem szyb

sam3726zamykszyb.th.jpg

czujniki drzwi - brązowo - zółty (kierowca) brązowo- biały (pasażer)

Otwieranie bagaznika - kabelek bialo/czarny

Uwaga! przewodów szukać także w lewym słupku

Zrobione działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piter1114 Ok dzięki :) Jak dostanę z powrotem centralkę to zainstaluje.[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 22:33_________________________________________________Dostałem z powrotem centralkę z pilotami, wymienili mi elektronikę centralki i po podłączeniu działa jak należy :hi:[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 15:19_________________________________________________Mam kłopot gdyż wciskam w pilocie na "otwórz" samochód to otwierają się szyby do połowy czy ktoś z Was może wie jak zrobić aby "otwórz" samochód nie otwierało się z szybami? Chce to po prostu wyłączyć lub przy dłuższym przytrzymaniu na "otwieranie". Mam fabryczny moduł i również podłączony jest "komfort" modułu domykania szyb z pilota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kłopot gdyż wciskam w pilocie na "otwórz" samochód to otwierają się szyby do połowy czy ktoś z Was może wie jak zrobić aby "otwórz" samochód nie otwierało się z szybami? Chce to po prostu wyłączyć lub przy dłuższym przytrzymaniu na "otwieranie". Mam fabryczny moduł i również podłączony jest "komfort" modułu domykania szyb z pilota.

hmm... był taki przypadek, chyba nawet w tym wątku, stawiam na odwrotne podłączenie przewodów,albo złe ustawienie zworki od czasu impulsu /pamiętaj o odłączeniu plusa przy zmianie zworki/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...