Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podłączenie sterownika centralnego zamka w A4 B5 - opis i zdjęcia


MENTOS

Rekomendowane odpowiedzi

J4 czas impulsu do centralnego zamka jest ustawiony od samego początku na 3.5s, a jeśli to odwrotne podłączenie przewodów to który konkretnie?[br]Dopisany: 19 Listopad 2011, 11:26_________________________________________________Czyli muszę ustawić na 0.5s, tak? I najpierw odłączyć plusa przed zmianą tej zworki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody bym zostawił jeśli przyciski działają prawidłowo, zmień czas impulsu na krótszy... :decayed:

Pomogło, dzięki :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik carprotect bx80, auta a4 96r

w ktora kosteke wpiac sie z otwieraniem i zamaykaniem , oraz ktore to kabelki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ceaa5d349219a7ea.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f326650f3cdca527.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/802cad82fb1dfafe.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołoże swoje 3 grosze do sprawy: podłączyłem sobie sterownik na pilota przy samej pompie i był czasem problem z otwieraniem.

Okazało się, że w moim egzemplarzu z 1996roku sterowanie jest naprzemian masa/+(kabel zółto-niebieski).

Dodatkowo w pompce na płytce drukowanej znalazłem zimne luty i one powodowały nieregularne problemy z centralnym zamikem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie kupiłem sterownik centalnego zamka firmy stig moje audi jest z 1995 roku podłączyłem całość w opcji(podłączenie pneumatyczne) rozcięcia kabelka zółto czarnego i wszytko działało poł roku super otóż od jakiegos tygodnia jest problem auto zamykam z pilota i zawsze sie zamyka natomiast otwieranie z pilota raz sie otworzy a raz nie:( i tak przegłądnełem wszystkie kabelki, połączenia, luty i nic nie zauważyłem dodam że centralny z kluczyka chodzi prawidłowo i otwiera i zamyka za każdym razem. Nie mam pojęcia już gdzie szukac przyczyny czy centralka siada czy jakis kabelek jest uszkodzony w ten sposób że nie zauważyłem.

Panowie jeśli wiecei gdzie moze być problem to prosze o pomoc.

Aha jeszcze jedno nie pamiętam jak było gdy kiedyś otwierałem i zamykałem tylko auto z kluczyka ale teraz czesto jest tak gdy przekręce kluczyk aby otworzyć auto otworzą sie tylko drzwi kierowcy natomiast reszta drzwi otwiera sie i zapala sie oswietlenie wewnątrz auta dopiero po naciscnieciu klamiki i otwrzeniu drzwi kierowcy ( niewiem moze tak zawsze było ale wiadomo pilot wygoda i człowiek zapomina o starych czasach) kurcze może problem tkwi w klamce co myślicie????

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz to samo co kolega wyżej i ja kiedyś. Popraw luty na płytce w pompce centralnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak pompke sprawdzałem na początku i gołym okiem zero zimnych lutów jednak za waszą radą sprawdziłem jeszcze raz i przelutowałem niektóre styki i chyba to było to :):) bo na razie działa czyli mieliscie racje z tą pompką panowie WIELKIE DZIĘKI odezwe sie za pare dni i napisze czy wszystko ok

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z kolei pytanie: Co będzie mi potrzebne jeśli chcę zrobić u siebie kluczyk scyzory oryginalny ( a nie podróbki z alledrogo ) Mam audi z 96' mam w nim zamek centralny ale po kluczyku tylko teraz chce żeby było po piolocie, oryginalnym scyzoryku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Wielkie dzięki wszystko działa:):)

do kolegi kasjan jeśli masz centralny zamek na kluczyk tylko to wszytko zalezy jakią masz pompke od centralnego zamka tzn jakie ma oznaczenie np jest numer i na końcu literaka musisz poszukać czy twoja pomka z oznaczona literką obsługuje własnie pilota droga radiowa jesli tak wystarczy kupic orginalnego pilota i zakodaować jesli twoja pompka nie obsluguje pilotów musisz kupić pomke któro obsługuje plus pilot i zakodować jesli sie myle Proszę mnie porawić

---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 20:03 ----------

a tu mozesz sprawdzić czy twoja pompka obsługuje sterowanie radiowe http://www.digakom.com/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=4A0%85

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest szansta że moja pompka obsługuje sterowanie radiowe a po prostu sprzedawca samochodu nie dał mi tego pilota? I wtedy immo przekładam do scyzoryka i kluczyk koduję i hula? A te kodowanie to można zrobić tam gdzie dorabiają klucze?

Na tej stronie co podałeś to jeśli jest taki sam numer to znaczy że obsługuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki mam problem podlanczam centralke zgodnie ze schematem mentosa podobna centralka i takie same piloty STEROWNIK DO KAŻDEGO AUTA DUŻO FUNKCJI PROMOCJA! (2425409493) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. awaryjne działają zamyka mi auto ale nie otwiera, i pytanko jak domyka sie szyby jakim przyciskiem? mam w aucie centralny z kluczyka i domykanie z kluczyka. A moze mam ktos chemat do podlaczenia pod pompke A4 koniec roku 97

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo masz najprawdopodobnie sterowane na przemian czyli będziesz musiał wykorzystać schemat na pomkę tzn będziesz wtedy musiał przeciąć kabel tylko muszę widzieć schemat sterownika to powiem ci pod co podłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym centralnym to jakieś jaja w AUDI. U mnie działało jakiś czas dobrze, ale przestało najpierw otwierać, potem zamykać.

Podłączyłem sterowanie z centralki bezpośrednio na silnik pompki i mam spokój. Zmostkowałem wyjścia w drugiej kostce, żeby mieć oświetlenie wnętrza i wszystko pięknie działa.

Póki co przeróbka jest w pełni odwracalna, wystarczy przelutować 2 kabelki i założyć nową(nieprzerobioną) pompkę.

Teraz czeka mnie jeszcze przeróbka sterowania z zamka kierowcy, żeby kluczyk otwierał wszystkie drzwi i wszystko będzie działać lepiej, niż w oryginale.

Myślę jescze nad dołożeniem ściemniacza ze sterownikiem, żeby światło w środku miało efekt kinowy i zapalało się po otwarciu pilotem, przed otwarciem drzwi i po wyłączeniu stacyjki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo masz najprawdopodobnie sterowane na przemian czyli będziesz musiał wykorzystać schemat na pomkę tzn będziesz wtedy musiał przeciąć kabel tylko muszę widzieć schemat sterownika to powiem ci pod co podłączyć

KOLEDZY kazde audi b5 jest sterowane masą!!!!!!! Nie trzeba rozcinać żadnych przewodów. Fiotetowa kostka powyżej słupka. Sterowanie naprzemian wychodzi z drzwi w autach przed I liftem czyli roczniki 95,96. Mamy jednak do dyspozycji sterowanie masą, bo przewody takowe są (wyżej wymieniłem gdzie).

---------- Post dopisany 21-06-2012 at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2012 at 23:34 ----------

do kolegi mjw83

1.PRZEWODY C.Z: zółty i zółto-czarny do masy. Zielony-otwórz (będziesz go miał w pierwszej kostce u góry), Niebieski, szary i brązowy nie wykorzystujesz

2 POZOSTAŁE PRZEWODY: niebiesko-czarny do przewodu zamknij+domykanie szyb. Plus i masa to chyba wiesz.

3 (nie jestem pewien) Przewód otwórz masz chyba w ostatnim rzedzie u góry (kostka pierwsza górna ) przewód zamknij+domykanie szyb masz chyba w trzecim rzędzie u dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...