greg24 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Witam, Jestem po wymianie uszczelki pokrywy zaworów. Miałem delikatny wyciek. Mechanik zauważył , że w okolicy spływu oleju od turbo jest też wyciek. Silnik wymyty uszczelka pokrywy ogarnięta ale doszła diagnoza mechanika. Poinformował że w wężach od turbo był olej i mam.sie szykować na regenerację . Ku mojemu zaskoczeniu auto po tej wizycie lepiej się zbiera mniej silnik wibruje jak wchodzi na obroty z poniżej 2tys i wyżej . Czy jeśli nie mam objawów typu gwizdy z turbo , dymienie , spadek mocy to mam.sie martwić ? Czy obserwować jak wygląda wyciek i na spokojnie podjąć decyzję . Mam zaślepiony EGR w razie czego i zwiększona moc na 169koni w EcuProject. Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 W wężach od turbo zawsze będzie olej i jak się z niego nie wylewa to jest ok. Co do spływu i wycieku oleju to pewnie też wina uszczelki. Ktoś tu chyba chce na siłę zarobić.
Langista Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Turbinę trzeba regenerować ja ma luzy na wirniku lub jak wykazuje jakieś nieszczelności. O ile nie ma luzów na wirniku to nie ma się czym martwić. Gwizdanie turbiny to też nie oznaka zużycia. Mnie od regeneracji gwiżdże już 3 lata i turbo działa bardzo dobrze.
greg24 Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Opublikowano 16 Lutego 2019 Ok czyli bez spiny ale serio kurde nie wiem czy to wymiana uszczelki pod pokrywą czy jakiś wężyk może puszczał ciśnienie ale serio auto zbiera się jak szalone. Dziwię się że nic w sumie poważnego nie zrobione a różnice widzę w tym że pedał gazu jest o wiele bardziej czuły i zbiera się od dołu bardziej jak kiedyś . Dziwne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się