Wojciech1987 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 Witam. Mam kilka pytań dotyczących mojej b8. Po zakupie okazało się że koło 2 masowe się rozsypało wraz z lozyskiem oporowym. Sprzeglo w bardzo dobrym stanie. To też wymieniony 2mas oraz cały komplet ze sprzeglem i lozyskiem. Nie wiem czemu mechanik nie wymienił wysprzeglika (prosiłem o wymianę wszystkiego) ale niestety nadal odczuwam wibracje.. Dość mocno przy odpalaniu i gaszeniu.. W czasie jazdy czasem jakieś stuki ale ciężko mi sprecyzować bo to rzadko się zdarza. Do tego właśnie przy wciskaniu sprzegla słychać chrobotanie jakby od wysprzeglika. Czy mechanik coś spartolił? Kolejna dziwna sprawa to w czasie jazdy obotejne czy szybciej czy wolniej słychać dziwne tykanie od strony zegarów ..jakby w podszybiu coś latało. Z góry sorry dzięki za pomoc
Langista Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Jak podczas ruszania nie skacze CI samochód, to nie jest to wina sprzęgła. Do sprawdzenia poduszki silnika i skrzyni, czy nie wylały, gumy z tłumika czy są całe. Druga sprawa to czy stare sprzęgło dostałeś do ręki? Przykra sprawa, ale wiele jest złodziei wśród mechaników i wstawiają jeszcze gorsze śmieci jak się miało, (o ile w ogóle coś zrobią)a kasują jak za nowe z ASO.
Wojciech1987 Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Opublikowano 20 Lutego 2019 stare dostałem do ręki ale co wsadził tego już nie wiem, przy ruszaniu czasem zatrzęsienie ale nie tak jak było wcześniej. Poduszki tam chyba są na czujniku? Błędu brak. I te dziwne odgłosy.. Jakiś pomysł ? Pozdrawiam
kuba.goller Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Sprawdź albo wymień poduszkę za skrzynia biegów, ona często jest naderwana. Jak Ci telepie silnikiem przy gaszeniu to padła przepustnica (klapa gasząca), u mnie tak było, po jej wymianie jest ok. Temat wałkowany wielokrotnie i chyba nikt nie znalazł bezpośredniej przyczyny, ja wymieniłem wszystkie poduszki na ORI i nic nie dało, fakt że mam 324 tyś km przelotu i oryginalne sprzęgło ale szarpie (nie zawsze, moim zdaniem nasila się na rozgrzanym silniku, skrzyni) tak prawie od nowości. Ja się tak zastanawiam czy to nie jest wina półosi z przegubami...
Langista Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Stuki podczas jazdy to faktycznie przeguby, nawet zawias może być wyrobiony. Postaraj się nagrać jaki odgłos to jest, czujesz może czy sprzęgło się ślizga? Może być tak, że jest po prostu źle założone i nie potrafi się ułożyć.
Wojciech1987 Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Opublikowano 21 Lutego 2019 Stuki są sporadycznie więc może być ciężko z nagraniem.. Jedynie te tykanie pod zegarami... Jakby wiatraczek jakiś gdzieś o coś dotykał.. Ale to w czasie jazdy jest tylko.. Podejrzewam że coś luźne.. Sproboje nagrać. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się