Kamszot Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Witam, kilka dni temu stałem się posiadaczem A4 B6 z silnikiem AVJ i chciałbym podnieść w nim moc. Jestem w tym zielony więc proszę o wyrozumiałość. Pogrzebałem trochę na forum i znalazłem, że na początek warto by zmienić wtryski na te od BEX'a, założyć DP i FMIC. Co sądzicie o takim zabiegu? Jak ze sprzęgłem i z hamulcami, oryginalne wystarczą? Mam do przeznaczenie około 3000zł, czy w tej kwocie się zmieszczę? Pozdrawiam!
przem8 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Po co kolejny taki sam temat jak już wsio zostało napisane i mogłeś kontynuować w jakimś istniejącym? A tak poza tym to ciężko będzie z takim budżetem i zależy czy wszystko sam będziesz robił i za ile ktoś zrobi program, bo niektórzy wołają nawet połowę Twojego budżetu za taką usługę Jak nie zmienisz turbo na co najmniej k03s to ciężko bezpiecznie będzie przekroczyć więcej jak 200koni z tymi założonymi modyfikacjami. Zacznij od logów, bo może dojdzie kilka rzeczy z osprzętu do wymiany typu przepływka, jakieś zaworki i inne duperele. 2
grubcio1980 Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 Ale jak założysz drugiego smica z 2.5 tdi, wtryski bex, DP i program to spokojnie się wyrobisz w budżecie i zostanie na pierdołki. Do ugrania 200-210
Michal95 Opublikowano 18 Listopada 2019 Opublikowano 18 Listopada 2019 A ja mam skolei inne pytanie. Posiadając silnik 1.8T AVJ ile bezpiecznie mozna podnieść moc samym programem zakładająć ze turbo jest świezo po regeneracji i ogolnie silnik trzyma się kupy ? Chodzi oczywiscie tak jak pissałem wyzej, bezpieczne podniesienie mocy na seryjnych komponentach 170?180?
przem8 Opublikowano 18 Listopada 2019 Opublikowano 18 Listopada 2019 180-190 do ugrania. Na więcej pierwsze nie pozwolą wtryski, a potem malutki, seryjny ic. 1