Skocz do zawartości
IGNOROWANY

16683 ,P0299 + logi


Jaraw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w dniu dzisiejszym vag wskazał mi n/w błędy

VAG-COM Version: Release  311.2-N

 Control Module Part Number: 8E0 909 518 AS

  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT     G   0003

           Software Coding: 0011511

            Work Shop Code: WSC 33278

2 Znalezione: 

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

        P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

        P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded – Intermittent

 

1. Niestety nie byłem w stanie sprawdzić bloku 007 i 003 w celu porównania wskazań vaga z licznikiem przyczyną był brak jakichkolwiek wskazań na vagu. Dodam, że wskazówka temp. pokazuje 90stopni bardzo żadko zdarzy się ze na postoju temp spadnie nagle do 80 na dosłownie moment i myślę, iż to jest powodem błędu.

2. Bardziej niepokojącym mnie błędem jest nieprawidłowe doładowanie wykonane logi to 115+118 (ben, gaz) , 002+033, 003+020 dwa ostatnie na ben. Powiem szczerze, że nie dostrzegam aby był spadek mocy dlatego proszę o opinie szczególnie bloku 115 czyli turba, oraz ewentualnie dalszych kroków 

115+118 benzyna

http://vaglogi.pl/log-118_115_52gqBIs.html

115+118 gaz

http://vaglogi.pl/log-118_115_52xK9K.html

002+033

http://vaglogi.pl/log-002_033_ZZHj4.html

003+020

http://vaglogi.pl/log-003_020_L82u6y.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po programie ale to chyba wiesz? :DTermostat do wymiany i sprawdź ciśnienie paliwa. Jeśli chodzi o temperaturę to porównujesz wskazania grupy 1 w engine (g62) i w instruments grupę z wskazaniami g2, nie pamiętam dokładnie, która to ? różnica ma być co najwyżej 2 stopnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak program robiłem w lipcu. Znam zasadę porównania engine 007  i instruments 003 w obu blokach nie miałem żadnych wskazań może to błąd vaga. Co do ciśnienia możliwe że nie trzyma ciśnienia od dłuższego czasu po odpaleniu auta pompka paliwa "buczy" nie robie tego ponieważ i tak jeżdzę na LPG. Jak wyglądają logi? Co nie jest 5 z tym boostem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo trochę przeładowuje ale nie widać jakiegoś strasznego niedoładowania. Sprawdź dv, podmień n75.

17 minut temu, Jaraw napisał:

Znam zasadę porównania engine 007  i instruments 003

Przecież pisałem żebyś sprawdził inne grupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dadzą logi do odcinki i zrobić je na PB czy LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczorajszego skasowania błędów nic ponownie nie pokazało się około 100km

 

 

115+118 benzyna 

http://vaglogi.pl/log-115_118_5Va3Mxb.html

115+118 lpg

http://vaglogi.pl/log-115_118_Wq7dbv.html

002+033 lpg

http://vaglogi.pl/log-002_033_oRpi2.html

002+033 statyczny

http://vaglogi.pl/log-002_033_SN9P60M.html

Dodatkowo spisałem wskazania licznika z wartościami vag pozycje opisane jako temp bez dodatkowych info typu temp cool.

Zimny silnik /Ciepły  Legenda: / - ukośnik oznacza podział między wskazaniami na zimnym i ciepłym silniku

Engine

004 - 2 wskazania temp.  w bloku 30st i 8st / 90st i 24st

001- 33st / 90st

instruments

002- 5st/ 4st

003- 32st / 92st 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadane doladowanie góra powyzej 5 tyś jest zbyt wysokie z tego powodu może wyskakiwać błąd doładowania. Nie do końca rozumiem wskazań z zimnego silnika w engine w 001 było 33st?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na zimnym w bloku 001 były 33. stopnie. Nie mogę teraz skojarzyć czy te 33 stopnie nie było spisane po kilku min po odpaleniu silnika. Wskazania temp. na ciepłym silniku są jak najbardziej ok więc nie widzę potrzeby wymiany termostatu.

Robić coś z tym przeładowaniem turbiny czy zostawić?

Chciałbym dodatkowo dokonać kompleksowego sprawdzenia auta vagiem jakie logi warto zrobić? Dodam, iż na zimnym silniku po odpaleniu obroty minimalnie falują.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty mogą falować przez padniętą pompę paliwa. Z tych logów wychodzi jeszcze, że lpg masz do strojenia - zalewa go przy pełnym bucie. Nie wiem jaką masz instalację lpg ale niedomagania pompy paliwa mogą utrudnić prawidłowe jej wystrojenie przez wydłużone czasy wtrysków.

Termostat jest w obudowie z taką grzałką i przez nią może sypać błędem. Jak na zegarach masz 90 stopni to na vagu też nie spada poniżej tej wartości w czasie jazdy?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mapie nie byłem u gazownika w celu wystrojenia więc zdaję sobie sprawę że to na pewno do poprawy. Raz na kilka mies zdarzy się, że na postoju na chwilkę spadnie temp. z 90 na 70 i powróci na 90 i pewnie wtedy wywali błąd. Na zegarach 90 i na vagu 90 trzyma cały czas.  Jeżeli chodzi o pompę paliwa swego czasu sporo czytałem na ten temat jedni wstawiają wkład od walbro255 inni skv bo nowa pompa to koszty horendalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...