Jaraw Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 Witam w dniu dzisiejszym vag wskazał mi n/w błędy VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 518 AS Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003 Software Coding: 0011511 Work Shop Code: WSC 33278 2 Znalezione: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded – Intermittent 1. Niestety nie byłem w stanie sprawdzić bloku 007 i 003 w celu porównania wskazań vaga z licznikiem przyczyną był brak jakichkolwiek wskazań na vagu. Dodam, że wskazówka temp. pokazuje 90stopni bardzo żadko zdarzy się ze na postoju temp spadnie nagle do 80 na dosłownie moment i myślę, iż to jest powodem błędu. 2. Bardziej niepokojącym mnie błędem jest nieprawidłowe doładowanie wykonane logi to 115+118 (ben, gaz) , 002+033, 003+020 dwa ostatnie na ben. Powiem szczerze, że nie dostrzegam aby był spadek mocy dlatego proszę o opinie szczególnie bloku 115 czyli turba, oraz ewentualnie dalszych kroków 115+118 benzyna http://vaglogi.pl/log-118_115_52gqBIs.html 115+118 gaz http://vaglogi.pl/log-118_115_52xK9K.html 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_ZZHj4.html 003+020 http://vaglogi.pl/log-003_020_L82u6y.html
przem8 Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 Auto po programie ale to chyba wiesz? Termostat do wymiany i sprawdź ciśnienie paliwa. Jeśli chodzi o temperaturę to porównujesz wskazania grupy 1 w engine (g62) i w instruments grupę z wskazaniami g2, nie pamiętam dokładnie, która to ? różnica ma być co najwyżej 2 stopnie.
Jaraw Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Opublikowano 2 Marca 2019 Tak program robiłem w lipcu. Znam zasadę porównania engine 007 i instruments 003 w obu blokach nie miałem żadnych wskazań może to błąd vaga. Co do ciśnienia możliwe że nie trzyma ciśnienia od dłuższego czasu po odpaleniu auta pompka paliwa "buczy" nie robie tego ponieważ i tak jeżdzę na LPG. Jak wyglądają logi? Co nie jest 5 z tym boostem
przem8 Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 Turbo trochę przeładowuje ale nie widać jakiegoś strasznego niedoładowania. Sprawdź dv, podmień n75. 17 minut temu, Jaraw napisał: Znam zasadę porównania engine 007 i instruments 003 Przecież pisałem żebyś sprawdził inne grupy.
Jaraw Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Opublikowano 3 Marca 2019 Co dadzą logi do odcinki i zrobić je na PB czy LPG?
Jaraw Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Opublikowano 3 Marca 2019 Od wczorajszego skasowania błędów nic ponownie nie pokazało się około 100km 115+118 benzyna http://vaglogi.pl/log-115_118_5Va3Mxb.html 115+118 lpg http://vaglogi.pl/log-115_118_Wq7dbv.html 002+033 lpg http://vaglogi.pl/log-002_033_oRpi2.html 002+033 statyczny http://vaglogi.pl/log-002_033_SN9P60M.html Dodatkowo spisałem wskazania licznika z wartościami vag pozycje opisane jako temp bez dodatkowych info typu temp cool. Zimny silnik /Ciepły Legenda: / - ukośnik oznacza podział między wskazaniami na zimnym i ciepłym silniku Engine 004 - 2 wskazania temp. w bloku 30st i 8st / 90st i 24st 001- 33st / 90st instruments 002- 5st/ 4st 003- 32st / 92st
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 Zadane doladowanie góra powyzej 5 tyś jest zbyt wysokie z tego powodu może wyskakiwać błąd doładowania. Nie do końca rozumiem wskazań z zimnego silnika w engine w 001 było 33st?
Jaraw Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Opublikowano 3 Marca 2019 Tak na zimnym w bloku 001 były 33. stopnie. Nie mogę teraz skojarzyć czy te 33 stopnie nie było spisane po kilku min po odpaleniu silnika. Wskazania temp. na ciepłym silniku są jak najbardziej ok więc nie widzę potrzeby wymiany termostatu. Robić coś z tym przeładowaniem turbiny czy zostawić? Chciałbym dodatkowo dokonać kompleksowego sprawdzenia auta vagiem jakie logi warto zrobić? Dodam, iż na zimnym silniku po odpaleniu obroty minimalnie falują.
przem8 Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Obroty mogą falować przez padniętą pompę paliwa. Z tych logów wychodzi jeszcze, że lpg masz do strojenia - zalewa go przy pełnym bucie. Nie wiem jaką masz instalację lpg ale niedomagania pompy paliwa mogą utrudnić prawidłowe jej wystrojenie przez wydłużone czasy wtrysków. Termostat jest w obudowie z taką grzałką i przez nią może sypać błędem. Jak na zegarach masz 90 stopni to na vagu też nie spada poniżej tej wartości w czasie jazdy? Edytowane 3 Marca 2019 przez przem8
Jaraw Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Opublikowano 3 Marca 2019 Po mapie nie byłem u gazownika w celu wystrojenia więc zdaję sobie sprawę że to na pewno do poprawy. Raz na kilka mies zdarzy się, że na postoju na chwilkę spadnie temp. z 90 na 70 i powróci na 90 i pewnie wtedy wywali błąd. Na zegarach 90 i na vagu 90 trzyma cały czas. Jeżeli chodzi o pompę paliwa swego czasu sporo czytałem na ten temat jedni wstawiają wkład od walbro255 inni skv bo nowa pompa to koszty horendalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się