tomek1715 Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 Witam. Pacjent 3.0 tdi bkn. Zaczal kopcic na niebiesko. Jak się rozgrzeje na postoju oraz przy wciśnięciu gazu przy jeździe. Trzyma moc. Zero innych objawów. Turbo po regeneracji 300km temu. Czy możliwe że coś źle poskladali i turbo puszcza ? Jak szybko zdiagnozować że to turbo A nie uszczelniacze ? Jaki koszt wymiany uszczelniaczy ? Czy trzeba ściągać głowicę do tego zabiegu? Proszę o podpowiedzi bo nie wiem już co myśleć ?
bosniak_sg Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 Uszczelniacze w diesla się nie psują, a objaw uszczelniaczy to po dłuższym postoju zaraz po odpaleniu kopci, olej spływa na tłok po trzpieniu zaworu i stąd ten dym po odpaleniu. Nie kombinuje, wtryski do sprawdzenia i turbo.
marcin4x4 Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 6 godzin temu, tomek1715 napisał: Wtryski to nie czarny dym? w erze kamienia łupanego
tomek1715 Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Opublikowano 6 Marca 2019 Ok. Wtryski po diagnozie. 2 leją. Zobaczymy czy to ich wina była.
marcin4x4 Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 6 godzin temu, tomek1715 napisał: Ok. Wtryski po diagnozie. 2 leją. Zobaczymy czy to ich wina była. po jakiej diagnozie ? stół czy komputer ? BTW: wtryski nie leją
Ziewal Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 Najlepiej sprawdzić je na stole bo komp nie daje pewności
marcin4x4 Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 2 godziny temu, tomek1715 napisał: Komputer. czyli wszystkie
sprite19 Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Spoko u mnie trzech znawców po diagnozie kompem stwierdziło że wtryski dwa do wyrzucenia a gdy poszły na stół na serwis boscha to wyniki były odwrotne a problem był w czym innym :) więc tylko i wyłącznie na stół, wydać te 300 zl ale mieć pewność
tomek1715 Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Opublikowano 8 Marca 2019 Ok tak zrobię. A jeśli by to nie były jednak wtryski to obstawiać uszczelniacze?
marcin4x4 Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 masz BKN czyli silnik, który z samego założenia ma wtryski do d*py. Ogólnie z kontrolą jest cyrk, na stole wynik może być super igła a wydajność lub kultura pracy dno. Do BKN pasują wtryski z B8 CAPA i 4.2 TDI 1600bar, nie pamiętam oznaczeń. Przyczyną może być wszystko
tomek1715 Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Opublikowano 10 Marca 2019 Panowie zdjalem rury z ic i jest tyle oleju co na zdjęciach widać. Co to oznacza ? Turbo świeżo z regeneracji...
tomek1715 Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Opublikowano 10 Marca 2019 A turbo ma taki luz received_2545625862176018.mp4 received_352368978704264.mp4
marcin4x4 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) BV50-54 ? protokół z wyważania ? Edytowane 10 Marca 2019 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się