Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) Witam. Proszę o ocenę modyfikacji. - Wtryski 320ccm BEX, - Turbina K03s BEX - Frontowy IC 450x300 - Świece od S3 Brak decyzji na DP ze względu na częste wyjazdy do DE Poniżej wykres. Edytowane 10 Marca 2019 przez Lukasz Stanislawczyk
Patryk94 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Wynik ładny. Z ic to po bandzie poszedłeś trochę nie do takiej mocy on, rozumiem ze rozmawiamy o fmicu 400x300x76 ?
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Opublikowano 10 Marca 2019 450x300x76 (już poprawione w opisie). Brak DP trochę psuje mi wynik (puki co nie chce go zakładać) wiec wiem na co się decydowałem. Dziękuje za opinie
Unf Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Spoko wynik, może zamiast DP da się Niemców oszukać wkładając wybebeszony kat? To jest bardzo ważna sprawa, uwolnienie gazów wylotowych z turbiny dużo daje. Zwłaszcza, że tak duży FMIC z pewnością daje trochę laga przy depnięciu. Czyli pchanie powietrza w stronę silnika jest opóźnione przez wielki FMIC, a wydychanie spalin przyblokowane przez kat - trochę nieteges
QuikSilver Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 z doświadczenia wiem najlepiej od razu kupić wtryski od BAMa, a co do kata predzej czy później go usuniesz ?
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Opublikowano 10 Marca 2019 Można zamontować sportowy. Na pewno coś da. ale Tak jak piszesz @QuikSilver. Na DP jestem zdecydowany, kwestia czasu aż będę mógł go zamontować. Wtedy będzie wszystko cacy
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) 11 minut temu, Unf napisał: Spoko wynik, może zamiast DP da się Niemców oszukać wkładając wybebeszony kat? To jest bardzo ważna sprawa, uwolnienie gazów wylotowych z turbiny dużo daje. Zwłaszcza, że tak duży FMIC z pewnością daje trochę laga przy depnięciu. Czyli pchanie powietrza w stronę silnika jest opóźnione przez wielki FMIC, a wydychanie spalin przyblokowane przez kat - trochę nieteges Co do oszukania Niemców to wole nie próbować bo trochę Ojrasów może mnie to kosztować Jest lekki lag, ale jak zamontuje Dp powinno być OK Edytowane 10 Marca 2019 przez Lukasz Stanislawczyk
Patryk94 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 39 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: Co do oszukania Niemców to wole nie próbować bo trochę Ojrasów może mnie to kosztować Jest lekki lag, ale jak zamontuje Dp powinno być OK Bla bla bla, jak Cie zlapia z takim ic i jeszcze bez belki zapewne to przecież i tak auta nie oddadza Ci.... ?? jak zobacza ic to mogą i moc sprawdzic i dalej Cie uwala, usuń kata albo daj sportowego, duzo więcej na tym nie ugrasz z tego turbo.
bartez90 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 No bez kata przekroczysz 220 km, może 225 będzie. Wszystko zależy w jakim stanie turbo, silnik, osprzęt. U mnie na serii z katem na pokładzie jest 221 km.
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Opublikowano 10 Marca 2019 Teraz, bartez90 napisał: No bez kata przekroczysz 220 km, może 225 będzie. Wszystko zależy w jakim stanie turbo, silnik, osprzęt. U mnie na serii z katem na pokładzie jest 221 km. Tak jak mowisz. Wszystko kwiestia stanu czesci
Dev Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 mój stary AEB na totalnej serii miał 211kM i 307Nm trzeba tutaj jeszcze troche pokombinowac a najlepeij to dac jakąs zdrową hybryde
marcin4x4 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) W dniu 10.03.2019 o 19:20, Lukasz Stanislawczyk napisał: Co do oszukania Niemców to wole nie próbować bo trochę Ojrasów może mnie to kosztować stalowy kat + spreparowany soft i powinno grać. W UK daje rade. Edytowane 15 Marca 2019 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się