Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy można zalać pełen syntetyk czy raczej półsyntetyk (przebieg 200 tyś) ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytanie jaki olej zalac do TDIKA Z PRZEBIEGIEM 200 TYS

czy pełen syntetyk czy pół syntetyk

Opublikowano

jaki lałeś przedtem mistrzu? :decayed:

Opublikowano

Ja do swojego audika zalałem półsyntetyk Motula 6100 synergine i też mam przebieg 200 tys i autko ucichło i oleju nie bierze polecam Motula możesz śmiało zalać !

Opublikowano

jak pali olej - polsyntetyk, jak nie pali - syntetyk, ale na wlasne ryzyko :cool1: to juz mlody silnik nie jest

Opublikowano

W tamtym temacie wszystko pisze więc pewnie i tak zaraz ten temat będzie zamkniety ale podsumowując jak kupiłęś dopiero auto i nie wiesz czy wciaga dużo oleju to przepłucz silnik specyfikiem motul engine clean i zalej półsyntetyk jak nie bęzie wciągąło to przy następnej zmianie znów wypłuczesz i zalejesz sobie pełen synteyk.

Opublikowano

Przy tym przebiegu a tak naprawdę możesz mieć pewnie lekko i ze 300 tys nie ryzykował bym płukaniem silnika ,wymień filtry i olej i tyle.Tak jak pisałem i wielu potwierdzi zalej Motula.

Opublikowano

jak silnik zdrowy mozna pokusic sie o syntetyk ze wzgledu na turbine

Opublikowano

Witam Mam do was pytanie gdy kupiłem auto 2 lata temu czyli Audi A4 1,9tdi AFN zmieniłem odrazu olej na 5W-40 Shell po 13 tysiącach kilometrów pojechałem na następnom zmianę oleju mechanik mi wtedy zalał 10w-40 Castrol GTX Professional stwierdził ze nie potrzebuje lepszego oleju zalewać nisz 10w-40 bo mam duży przebieg czyli 180000 tysięcy . Moje pytanie do was czy mogę z powrotem zalać olej 5W-40 np. MOTUL serii 8100 czy lepiej już zostać na starym i czy lać Motul czy Castrol

Opublikowano

mozesz zalac syntetyk jak zdrowy jest silnik, nie zre oleju i turbina jest 100% sprawna

jedni leją Castrol-a inni Motul-a, ja uwazam ze jeden i drugi olej jest :good: :good: :good: :good:

Opublikowano

Witam Mam do was pytanie gdy kupiłem auto 2 lata temu czyli Audi A4 1,9tdi AFN zmieniłem odrazu olej na 5W-40 Shell po 13 tysiącach kilometrów pojechałem na następnom zmianę oleju mechanik mi wtedy zalał 10w-40 Castrol GTX Professional stwierdził ze nie potrzebuje lepszego oleju zalewać nisz 10w-40 bo mam duży przebieg czyli 180000 tysięcy . Moje pytanie do was czy mogę z powrotem zalać olej 5W-40 np. MOTUL serii 8100 czy lepiej już zostać na starym i czy lać Motul czy Castrol

Przy takim przebiegu powinieneś zalewać 5W-40 np. MOTUL serii 8100 :good:

Dla turbulum to idealne warunki pracy.

Opublikowano

wielkie dzięki za poradę mój mechanik się mylił wlewając mi 10w-40 ale i tak z niego już nie skorzystam mam nowego , mechanik twierdził ze nie powiano się lać 5w-40 jeżeli już mi zalał 10w40 jak coś to mogę jedynie lać 15w-40

Opublikowano

zmien mechanika który widze że żyje myslami jeszcze w głębokim PRL-u :polew: :polew:

Opublikowano

Quaker State Higher Mileage Engine Slick 50 API SM (1 L)

""Olej do silników z dużym przebiegiem jest jedynym olejem silnikowym

zawierającym dodatek SLICK 50 oraz specjalne modyfikatory tarcia

spełniającym wymagania silników o przebiegach przekraczających 120 tyś.

kilometrów.""

SLICK 50 czy ktoś słyszał z was o tym dodatek do oleju leje się tylko co 90000 Km

Opublikowano

Witam wszystkich też mam ten dylemat czy nie przejść na syntetyk bo mechanik (warsztat zbierający pochwały na tym forum)zalał 10w-40 Castrol Magnatec Diesel stwierdził ze nie potrzebuje lepszego oleju zalewać. :( Przy przebiegu 170 tyś silnik AHU.

Opublikowano

lej syntetyk ja już się zdecydowałem ale nie castrol magnatek tylko CASTROL 5W-40 EDGE Turbo Diesel lub Motul 8100 X-cess 5W-40

Opublikowano

Witam wszystkich też mam ten dylemat czy nie przejść na syntetyk bo mechanik (warsztat zbierający pochwały na tym forum)zalał 10w-40 Castrol Magnatec Diesel stwierdził ze nie potrzebuje lepszego oleju zalewać. :( Przy przebiegu 170 tyś silnik AHU.

Jeżeli nie bierze oleju to dlaczego 10w-40??????

Może by mi ktoś wytłumaczył :notworthy:

Opublikowano

właśnie mam zamiar tak zrobić tylko zastanawiam sie jak to sie ma z przejściem z pół na pełny syntetyk. :mysli:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...