skwir12 Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Witam wszystkich. Od niedawna jestem właścicielem Audi ar b7 2.0 tdi 140 km z silnikiem bpw. Dzisiaj napotkałem problem, zaczęła mrugać mi kontrolka od świec. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka przestała migac. Ktoś jest w stanie mniej więcej powiedzieć w czym może być problem, jakie kroki mogę poczynić by to wykluczyć. Z góry dzieki
ecobuda Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Migająca kontrolka sygnalizuje zapisanie się jakiegoś błędu w sterowniku silnika. Musisz podłączyć auto do kompa i odczytać błąd. Proponuję abyś nabył nawet najzwyklejszy interfejs ELM i sam to ogarniesz a nie raz jeszcze ci się przyda.
skwir12 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zauważyłem że jak się zapali, traci moc, nie ciągnie tak jak wcześniej o nie chce przyspieszać
Kimas97 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 U mnie ta usterka skończyła się regeneracją Turbo. Musisz podłączyć pod Vag.
ecobuda Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Niekoniecznie, może wystarczy czyszczenie zmiennej geometrii
skwir12 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 11 godzin temu, Kimas97 napisał: U mnie ta usterka skończyła się regeneracją Turbo. Musisz podłączyć pod Vag. Ale tu turbo normalnie się załącza nawet przy dynamicznej jeździe, dopiero jak docisniesz mu pedal gazu do podłogi i w momencie jak łapie około 100km/h załącza błąd, wcześniej wkreca się zdrowo
k232 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Jeżeli kontrolka świec to nie chodzi tutaj o świece?
Kimas97 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Najważniejsze podpiąć pod Vag tam znajdziesz odpowiedź u mnie był błąd z doładowaniem. Przyczyn może być wiele dlatego odczytaj błędy z komputera.
skwir12 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Podpialem, okazało się że turbo do regeneracji, oprócz tego o dziwo brak błędów ?
Kimas97 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) A więc masz to samo co ja miałem coś Ci doradze nie baw się w żadne czyszczenia zmiennej geometrii. Ja wywaliłem na to 600 zł nic to nie dało lepiej zregeneruj turbo. Ja juz 6 miesięcy jeżdżę na nim i nic się nie dzieje przy okazji wymieniłem też zawór N75. Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez Kimas97 Błąd
piotrsob1 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 7 godzin temu, skwir12 napisał: Podpialem, okazało się że turbo do regeneracji, oprócz tego o dziwo brak błędów ? Na jakiej podstawie stwierdziłeś że turbo do regeneracji, od samego podpięcia VCD-esa ???? Wygląda to na następnego , który chce oddać dobre turbo do regeneracji , a potem zacznie biadolić bo dopiero zaczną się prawdziwe problemy , jak mu wcisną z powrotem jakiegoś popapranego Chińczyka
ecobuda Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Miałem turbina która przeładowywała tylko na zimnym silniku, przyczyną były zacinające się kierownice spalin. Akurat zbiegło się to z dużym luzem na wirniku, więc turbo poszło do regeneracji. Założyłem pierwszą zregenerowaną turbine z nowym rdzeniem i d*pą auto nie ma dołu. Szukanie, biadolenie, i wkońcu turbina po 1000km staneła na amen. Reklamacja, turbina zrobiona jeszcze raz i narazić działa jak należy.
Kimas97 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Z robota tyś zł to mało. Ja płaciłem 1650. 1250 turbo, robota 400.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się